Salaa raskaaksi. Mitä mahdollisuudet?

  • Ketjun aloittaja Escalator
  • Aloituspäivämäärä
Lapsi ei ole koston väline. Kosto miehille on se, että käytin tilaisuutta hyväkseni. Lapsi on todella toivottu ja tulee saamaan minulta kaiken rakkauden ja huolenpidon, mitä pieni ihminen tulee ikinä tarvitsemaan. Meillä ei tämän mahdollisen isän kanssa ole mitään ongelmia, hän on puolituttu, joka ei tule koskaan tietämään osuudestaan.

Tämä selvittikin jo paljon. Olisi kuitenkin reilua sekä lasta että isää kohtaan, että tietävät toisistaan.
 
Tulevalle lapselle kiva stoori kertoa miten on saanut alkunsa... Todella inhottavaa käytöstä. Toivottavasti ei tärpännyt eikä tärppää tulevaisuudessakaan jos meinaat moista touhua jatkossaki harrastaa. :bored:
 
Anteeksi nyt vaan mutta mulla ei kyllä ymmärrystä löydy:sad001 musta tää on ihan kamalaa! Voihan sitä vaikka adoptoida tai käyttää lahjasoluja niin saa sen haluaman perheen! Mutta jokainen tekee omat päätökset elämässään...
 
No enhän minäkään sitä hyväksy, kerroin vain että empaattisena ihmisenä voin ehkä ymmärtää vaikuttimet vaikka tekotapa on edelleen mielestäni sairas.
 
Anteeksi nyt vaan mutta mulla ei kyllä ymmärrystä löydy:sad001 musta tää on ihan kamalaa! Voihan sitä vaikka adoptoida tai käyttää lahjasoluja niin saa sen haluaman perheen! Mutta jokainen tekee omat päätökset elämässään...

Tyypillinen kommentti ihmiseltä, joka luultavasti on raskautunut heti miehen nähtyään: ainahan voi adoptoida tai käyttää lahjasoluja. Adoptio ei kuule ole ihan läpihuutojuttu ja oletko tutustunut minkä hintaisia lahjasoluhoidot on, minä olen sillä olen laittanut lapsettomuushoitoihin n. 10 000-15 000 euroa.
 
Onko niin, että olet aiemmin yrittänyt lasta tuloksetta exäsi kanssa? Ja olette hänen kanssaan olleet lapsettomuushoidoissa ja sitten eronneet? Entä keneen tuo vihasi kohdistuu, kun mainitsit tuosta huonosta kohtelusta aiemmin? Miten tämä nykyinen tuttu/seksikumppani liittyy juttuun? Mua hämää erityisesti se, miksi toimit tämän tutun selän takana -varsinkaan, jos kerran teidän välillänne ei ole ongelmia..? Mulla uteliaisuus kasvaa, kovasti tahtoisin nähdä ajatuksesi, että pääsis kärryille koko jutusta. Nyt en vaan voi käsittää mitään.
 
Jälkikäteen luettuna niin voisin jopa kuvitella kuka tää on ja jos tää on niin vauva sille tuli, toinen (yritys ajankohta kävisi kympisti). Mitä mies ei halunnut, eikä esikoistakaan.

On nämä ihmiset oikeestikin aikamoisia...
 
Siis eihän toi nyt ole mahdollista, vai onko? :eek: Että jos on ensin laittanut rahaa lapsettomuushoitoihin ties kuinka paljon ja sitten tulee raskaaksi jostain kumin sisällöstä ruiskun avulla?? Ei oikeesti voi olla totta... :dead:
 
Takaisin
Top