Ei tää voi olla näin vaikeeta!

heis tytöt oln ollunna aikas hiljaa viime aikoina vissiin ja pudonnu aikas hyvin kartaltaki.

beisla tsemppiä inshaAllah sit vaik ivf:n avul onnistuu jos ei muuten.

pkp plussatuulia inshaAllah ois kiinnittymiskipua :)

nennaa tsemppiä :)

kaikille plussatuulia sekä ovis että r-testien kans :)

on: täällä eilen oltii anoppilas käymäs, sit ku tultii kotii ukko alotti riidan jopa ruuasta ja ajotti sillai sen et olin imettämäs tyttöä no stressaantuneena surullisena sit purskahdin itkuun ni tyttö alko lohduttaa mua. silitti päätä ja kättä eli valtavan ihana tyttö joka lopulta sai äidin piristyyn ja alettii leikkiä. ukko purkas siis kiukun minuun kaikesta mahollisesta eilen lyhyest kiteytettynä ja koska mä anoppilas näytin vakavalta ja mietin ni ukko sit siitäki valitti et mä käyttäydyn huonosti. en nyt jaksan vetää tekohymyä siellä heti ja sit ku ukko viel puhu mun äidist vähä ilkeesee sävyyn ni viel vähemmän. ukko oli vihanen ku munä iti ei ollu eile soittan sossuu ja kyselly pojan perää ja vaatin et pääsis tapaamaa poikaa. kerroin mun äidille ku sille mä aina ekana puran asioi ni äippä totes skypes englanniks ukollle että voi sitä hänelle itellee sanoa suoraan jos hän on jotai väärää tehny. eli ei menny eilinen iha putkeen. tänää ukko taas kuten joka päivä ohjeisti kaikesta mahollisesta taas.

positiivisuus: TYTTÄRENI aivan ihana. suukotti äitiä tänää oikei kunnolla ja halaili, leikkii, höpöttelee ja puhuu ja oppii sanoja välillä seisoo itekseen kunnes huomaa että seisoo ilman tukea. kohta tuo mennä viipottaa täällä inshaAllah. ja käsitöissä hän on mun pikku apuri ja samoin ruokaa laittaessa on apurina ku pidän monesti tuossa vasemmal lantion päällä istumas ku laitan ruokaa.
 
Gatusa: ukot on tyhmiä. Voi kun saisitte äkkiä pojan kotiin... se varmaan stressaa miestäsikin...

On. Ylempi Eilis iltainen ja alempi tämän päiväinen... kyllä se vahvistuu :) saispa tommosta viivaa r-testiinki :)

Muoks. Ei kun just toisinpäin
 

Liitteet

  • 1444134036080.jpg
    1444134036080.jpg
    19.6 KB · Katsottu: 119
lucky ei olla saamassa ku exä kerto vahingonilosena joku aika sit et hänpä onki saanu järkättyä itellee huoltajuuden eli onnistu tuhoamaa perheen sit. se on sellai tapaus et ku poika on itsepäinen ja vaatinu päästä mein luo ja haluaa tavata mun äitiä ni päätti ilmeisest että helpoin ratkasu on lastenkoti pois silmistä eikä tartte kuunnella mitä poika haluaa. nyt sit keksi et mä oon aiheuttan hirveet traumat pojalle ja poika joutuu käydä terapias. juu no se eristi pojan meistä samantien ku poika saapu suomeen ni parka sit sai kunnon traumat ku ei saa elää perheen kans ja erotettii jopa siskosta. ja nyt sit adhd ja dysfasia diagnoositki jotenki hankkii näköjää et saa lääkityksen pojalle. suomes puheterapeutilt kysyin et onko pojal dysfasia ni se oli et kuka sellast väittää eihä pojal ol ku liian tiukka kielijänne. adhd koska poika ei keskittyn koulus ja ilmeisest agressiivinen koska erotettu perheestä. että tällai tapaus.

lucky onnea plussasta mashaAllah :)
 
Nyt on aika palata takaisin tänne sen mitä kerkiää :)

Pahoittelut kp 1 beisla, viipsukka ja ainakin nenna :sad001 voi rähmänkäpälä se on aina yhtä perseestä suoraan sanottuna! :sad001

Beisla toivottavasti hoidot tuovat plussan teillekkin :Heartred

Mariska mahtavaa! Ihania kuulumisia :) paljon rakkautta ja voimia loppuun asti :)

Luckyllä hyvät suunnitelmat! Elä annakkaan periksi :wink

Gatusalla siellä uskomaton tilanne! En voi käsittää miten tuollainen on edes mahdollista... Kurjaa, että ukossakin edelleen paljon huonoa :/

Muoks. Larissaa ikävä! Oletkohan yhtään vilkaissutkaan tänne :wink

Napaa. Suosittelen ihan tosissaan pientä foorumitaukoa itse kullekkin, jos vain on kykenevä! Kummasti tuo rentoutta arkeen kun ei kokoajan kyttää täällä ja aina vauvajutut tulee mieleen kahta kauheampina! En sano, etteikö vertaistuki olisi huippu tärkeää, mutta ainakin itselläni tämä juttu menee välillä niin yli, että on pakko himmata. Ja aivan mahtavaa taas palata piinailemaan tänne :wink
Ovista on tässä bongailtu ja limat lisänemään päin. Testit vielä puhdasta negaa, mutta eiköhän se tälläviikolla tule. Pupuiltu on hyvässä hengessä paljon ilman vauvatarkoitustakin, jottei äs ee äx elämä kuole täysin ja ole vain tehtailua :D

Taas tuli vauvauutisia ja sydän jättää lyöntejä välistä. Kurjaa, niin kurjaa, ettei osaa iloita :sad001

Plussatuulta tarvitsee tämä ketju!

Minni kp 17/38-40
 
Gatusa, aivan järkyttävää ett tuo on ees mahdollist suomessa. Voi kun poika pääsis turvalliseen ja tuttuun paikkaan, edes äitisi luo jos ei kotiin asti vielä..

Beisla, miusta kuullostaa siltä nuo kelan korvaussysteemit ett kannattaa varmaan vasta tammikuussa lähteä. Tiedän kans hyvin ton tunteen ett "onhan tässä aikaa, yks kk sinne tai tänne tunnu enää missään näiden kaikkien yrityskuukausien jälkeen" ja sit ku menkat alkaa, on aivan toinen ääni kellossa :D

Kiitos kaikille tsempeistä :) meillä tää viikko "tuhlattu" ton simppanäytteen osalta, koska siel pitää olla 3-4pv pidättäytymistä ja mies unohti soittaa maanantaina sinne ett ois keskiviikkona päässy, ni ensviikolla sitten uus yritys, toivottavasti ei sitten taas menkkojen sijasta ovis paina päälle!
Entistä kipeempi olo oli vaan aamulla, luulin etten pääsis sängystä ollenkaan ylös, mut nyt on jo taas parempi olo onneks :)

Päivän positiivinen; niiiiiin ihana ja kaunis aurinkoinen syksy❤
 
Pikkukakkosen posti, mulla oli outoja kipuja kohdussa juuri viikko oviksen jälkeen molemmilla kerroilla kun tuli plussa. Toivotaan parasta sinne :)
Tsempit kaikille ...
Mulla estrogeeni on tehny kumman kirkkaan liman eli koitetaan tarjota elämän eliksiiriä vaikka lääkäri ei mitään follikkelia löytänytkään ...
Katjusha kp 19 / ?
 
Onnea ovis plussista! Pahoittelut tädin saapumisista!

Ja jos en muistanut aiemmin kirjottaa niin Mariskalle suuret onnittelut hyvistä ultrakuulumisista! ❤

Piinailijoille paljon hermoja ja jaksuja loppu piinailuun! :D

On. Täällä mennään kp 12/28-30, ovis olis oletettavasti tulevana sunnuntaina-ens viikon keskiviikkona. Ajattelin ruveta testailemaan varmaan jo huomenna, varmuuden vuoksi. Tässä on just ollu keskustelut miehen kanssa, et nyt pitäs tässä seuraavan n 8 päivän aikana mahd paljon puuhastella. Ja olis kiva jos voitais vaikka ei alkuun niin hirveesti huvittaiskaan, kyllä se fiilis siitä sit syttyy ku hommiin pääsee. :D Eikä tuo nyt ainakaan vastaan ole sanonut, joten pitäkäähän peukkuja että saisin tuon miehekkeen nyt kellistettyä mahdollisimman monta kertaa. :D

-Tyttötiikeri kp 12/28-30, yk 3 -
 
Näin mä täällä valvon ja kello lyö 10 yli 4 aamulla ja hetkeäkään en o nukkunu. Vieressä kuuluu mieheni tuhina ja mä itken...tyyny jo lainehtii kyyneleistä. On tääs niitä yöitä ku painaa pään tyynyyn, napit korviin va kuuntelee musiikkia ja itkee itkee ni paljon ku pisaroita lähtee ja nukahtaa hetkeks onnelliseen maailmaan.

"Tällä puolen vuosi vuodelta kasvaa hiljaisuus ja kaipuu.Kauanko jaksamme haaveilla kehtolaulusta?Kun me ollaan lähekkäin
Itket kasvot minuun päin
Miksi kävi näin?
Miten saan sut uskomaan?
Olen tässä ainiaan
Sua rakastan
Vaikka jäätäis ikuisesti kahdestaan" :Heartred

Voikun tää painajainen ja itku joskus loppuis, voi kun meidän ei tartteis koskaan jäädä kahdestaan. Se päivä jos koittaa ja saatais oma lapsi lupaisin tehdä kaikkeni sen eteen ihan kaikkeni, omistaisin henkenikin pienelle! Olisin hänelle turva, kuuntelija, suojelia, syli johon saa aina tulla, olisin kaikki mitä hän tarvitsee!!! Lupaisin rakastaa häntä joka hetki, säästäisin kaikki äitienpäivä kortit jotka saan, teettäisin kaikki maailman kuvat hänestä, painaisin käden jäljet ja jalan jäljet. Tekisin aivan kaikkeni jos meille suotaisiin lapsi IHAN KAIKKENI :sad001 itken vaan täällä kirjottaen kai se pato vaan murtuu joskus meikäläiseltäkin... Takki on taas tänäsestä niin tyhjä! Niin tyhjä.... Toisille lapsen saaminen on luonnollista ja osa saa sen kun jättää ehkäisyn, minulle se oli kaikista unelmista suurin se olisi ihme! Itken usein, murrun usein, hajoan joka kuukausi palaisiksi koska minulle lapsen saaminen ei ole vaan luonnollinen asia se on kaikki mitä toivon. Lupaisin olla toivomatta enää mitään jos meistä tulisi perhe. Lupaisin olla kiitollinen loppu elämäni en tarvitsisi muuta :sad001 en keksi enää sanoja tuntuu vain niin pahalta niin pahalta :sad001 ostin tänään vauvahuoneeseen taulun ehkä ei olisi pitänyt se sai ehkä tämän kaiken romahtamisen aikaan! Ehkä pitäisi lakata ostamasta vauvajuttuja mutta tuntuu niin pahalta jos en saa ostaa koska se on minulle tärkeää se on tapa käsitellä tätä kaikkea ja kai pieni toive että kaikkea pääsen joskus käyttämään! Joskus toivoisin olevani mieheni tuntuu että hän ottaa tämän kevyemmin en näe häntä itkemässä kun taas minä romahan liian usein. Olin ennen vahva en ole sitä enää! Hyvä että näen mitä kyynelten alta kirjoitan kun tablettikin vesiroiskeita täynnä. Minulta kysyttiin tänään mikä elämässäni on hyvin vastasin että perhe ja kaikki on suhtkot terveitä jälkeinpäin tajusin kuinka kiittämötön olen siitä ollut mitä minulla on nyt mutta haaveista suurinta ei ole sylini on aivan tyhjä, siihen ei kömmi ku kisunpentu. :Heartred sekin on jtn en sitä sano. Eilen illalla kisunpentu tuli syliini kun istuin sohvalla se kellahti siihen selälleen kun vauva olisi kädessäni. Purskahin itkuun :Heartred toinen katsoi suurilla silmillä vain takaisin. Kisu ei taas liittyny aiheeseen mutta puran yleisesti sydäntäni anteeks tämä vuodatus :D suljen nyt tabletin ja jatkan itkemistä tuntuu että muuhun en nyt kykene!

Haikaranyytti kp 16 yk 29
 
Voi Haikaranyytti! :Heartred :Heartred :Heartred :Heartred :Heartred :Heartred Kirjoitat kauniisti mutta tunnen sun tuskan. Se on valtava! Voimia, paljon voimia kaiken tän käsittelemiseen. Meidän on vaan uskottava, että jonain päivänä, kun vähiten sitä odotat, ihme tapahtuu, ihana rakastettava yllätys! Yritä jaksaa, kuivaa kyyneleet ja rakasta sitä, mitä sinulla nyt on. Varmasti jonain päivänä saat huokaista helpotuksesta ja kiljahtaa onnen kiljaisun.
 
Itsellä on tällä hetkellä todella koomainen olo, turta. Aika kuluu niin hitaasti ja kroppa ei pelaa, tulevasta ei tietoa eikä takeita. Pitää vain jaksaa odottaa ja lisää taas odottaa. Lääkkeestä ja hoidosta toiseen ja kalenterin kyttäämistä. Eikä siitäkään ole hyötyä kun ei mitään tapahdu... Ehkä jonain päivänä +++++++++++++++ näkyy ruudulla, edes se ovisplussa.

Maggie kp 45
 
Haikaranyytti, voi meitä. Eihän se reilulta tunnu, että tällaiseen henkiseen ja fyysiseen pyöritykseen ajautuu. Voimia vaan sinne!!
Mä kuulun kans niihin, jotka purskahtaa itkuun mitä erilaisimmista aiheeseen liittyvistä signaaleista.
Lämpö aamulla 36,6 - outo välimalli (ei ennen eikä jälkeen oviksen)
Katjusha kp 20 /?
 
Voi haikaranyytti miten surullista lukea tekstiäsi :sad001 mä niin toivon että saatte pian plussan kun ovulaatiota avittavat lääkkeet aloitetaan ♡♡♡
 
Viipsukka, hyvä idea. Mä olen ajatellut että sen mun akupunktio-kuuri auttaa mua on lopputulema mikä tahansa. Ja kyllä kehon tasapaino auttaa hedelmällisyysterveyttä, sehän on selvä!
 
Mä oon varma, että mun ruumis on järkyttynyt näistä keskenmenoista, siis fyysisesti ja henkisesti. Lapsettomuushoitoihin päästäisiin, mutta miehen kanssa päätettiin, että niihin ei lähetä, vaan kokeillaan tätä vyöhyketerapiaa.
 
Takaisin
Top