Clomifen kokemuksia?

Oli nyt pakko tulla purkaa turhautumisen tuntoja tänne. Olo on ihan ku menkat alkais hetkenä minä hyvänsä... flunssa iskeny kunnolla ja päätä jollottaa :/ ja ku valittamisen makuun pääsin ni viisuriki alkaa kasvaa ja kipu säteilee korvaan pahasti. Kaikki sympatiat pienille lapsille, joille hampaita kasvaa pienessä ajassa enemmän kui 1 kerrallaan!
Viikko vielä piinailua edessä ellei menkat kerkii alkaa ennen sitä. Tää on niin vaikeeta! Vaikka oon normaalisti pitkäpinnainen, kylmähermoinen ja kärsivällinen ihminen (ihan työnikin sen vaatii) niin kyllä tää saa pään sekasin ja koko tunne-elämän skaalan pariin sekuntiin! Aloin jo siunnittelee vuoron vaihtoo tohon 10.10. Et sais tehtyy testin ja menis sit iltavuoroon.. siihen kerkis vielä kokoo ittens jos tulos on nega.
 
Voi Kettuli =/ Tää on siitä loistava palsta et tääl on hyvä tyhjentää päätä ja antaa tulla! Ja tietää et toiset tasan tietää mistä puhut =) piinaavat päivät on odottaa, mutta mä uskon että joskus se meidänki odotus palkitaan!
ON: Mulle soitti tänään se lääkäri niistä labrakokeen tuloksesta ja tolla yhdellä tabletilla ei nyt ainakaan saatu sitä munasoluu irtoomaan vaikka sinne semmonen hyvä niillä kypsykin. Menkkojen pitäs alkaa nyt viikonloppuna ja sit syön taas kp3-7 2tablettii,kokeillaan jos se annostuksen nosto sit auttais.. mä kyllä kaikilla parhaalla tahdollani yritin siitä irrotuspiikistä puhua et voisko nyt sit tässä kierrossa pistää sen..lääkäri oli sitä mieltä et ei =(( joskus harvoissa tapauksissa kuulemma sitten käytetään mut nyt koitetaan näin ja jos tääkään ei auta niin niitä voi ottaa sen kolmekkin tablettia sitten seuraavaan kiertoon.Musta vaan itestä tuntuu et se vaatis sen irrotuspiikin ennenku mitään tapahtuu,en tiä miks se ei muka olis ok?! Nyt sit taas odotellaan..menkkoja.... odotellaan seuraavaa kontrolliultraa... ja sit taas ja viel vähä odotellaa....
No onneks on ihana viikonloppu Helsingissä edessä parhaan ystävän kanssa, voi unohtaa tän asian edes muutamaks päiväks =)) Muistakaa muutkin ottaa edes pieni hetki omaa aikaa jonkin kivan merkeissä tänäviikonloppuna. Halit ja plussa puhureita meille ihan kaikille :Heartred
 
Tiedän niin ton tunteen ja en jaksais kans enään odottaa!! Ärsyttävintä on aina epätietoisuus ja pettymys :sad001
Eilen taas mua viilsi ihmeellisesti kun raivosiivosin kodin illalla :D toivottavasti enteislis jotain... :wink

Ja tähtipölyä miks ihmeessä et saa sitä irroituspiikkiä? Luulis sen kuitenkin olevan noista tehokkain?! Kannattaa kyllä pyytää jos tabletit ei tuota tulosta!
 
Voi tähtipölyä15 :/ toivottavasti sit 2tbl riittäisi ja sit jossei vieläkään ni jokakerta vaa mainitset piikistä :wink mun mielestä piikit on aika yleisessä käytössä, mut ehkä se on hänen mielestä vähän.

Oma olo edelleen ärsyttävä. Välillä on olo et menkkoja ootellaa ja välillä vähän varovaisesti et vois tulla plussakin. En vaa uskalla vielä ajatella enempää, se on vaa välil vähä hankalaa :) mut nyt on personal trainer varattu 3kk ajaks ni saa vähä ajatuksia muuhun ja pientä katsausta elämäntapoihin :) tupakanpolton lopetin reilu viikko sit melkee heti pregnylin jälkeen ja ihme ja kumma ei oo ees pahemmin tehny mieli!
Tää on kyl ihan loistava paikka purkaa omaa päätä, kiitos siitä naiset ♡

Mites tytsyy? Mitkä on fiilikset?
 
Hienoa! Oot tehny kunnon elämäntaparemontin! Kuulostaa hyvältä!

Täällä samat fiilikset välillä tuntuu et kyl nyt niin outoja tuntemuksia että toiveikkaana, mutta realistisena odotan lauantaita.

Mun oireita ollut paineen tunne, turvotus, menkkamaiset jomotukset, finnejä (oujee!). Onneksi lauantai lähenee niin saa taas vastauksia :)
 
Mulla on kans ollu kaikenlaisia oireita, joista päällimmäisenä ääretön väsymys ja sellainen jännä melkein menkkamainen olo koko alakropassa.. finnejä löytyy myös ja pari kestofinnii, jotka tuli ku alotin clomit ja uskollisina loistaavat edelleen keskellä naamaa, vaikka niille mitä tekis :D ja pissattaa! Herrajestas ku pitää pikkulirunkin takia juosta vessassa! Aloin jo epäilee virtsistä, mut kun ei kirvele tai satu.. noh kattellaa vielä :) mul ei nimittäin oo koskaan ollu virtsistä ni en tiiä miltä tuntuu..

Halukkaita vuoronvaihdokkaita ei oikeen löytynyt, mut aattelin rohkaista itseni ja testata silti lauantaina.. sillon on mieskin kotona siihen aikaan ni saapahan hänkin samalla kuulla heti tuloksen, oli se sitten mikä hyvänsä.
 
Jee, ilmoittele sitten tänne :) mäkin laitan! Mulla tänään kans tuo pissalla käyminen lisääntynyt n.1krt/h tuntuu siltä, että ramppaan koko ajan :D samoin tänään ollut orastava huono-olo! Ja menkkamaiset tuntemukset alavattassa jatkuu! Niin kauan kun ei menkkoja niin toivoa on :wink
 
Täällä olo ollu iltapäivän ja illan todella kamala ja tuskainen... eka tuli valkkaria ihan reilusti ja nyt saanu väriä mukaansa, joten veikkaan huomiselle kp 1. :sad001 turhauttaa mut ei muutaku etiäppäi ja tuun kyllä tytsyyy tsekkaa sun testituloksen ja toivon siihen parasta mahdollista tulosta :)
 
Muakin pelottaa et alkaa yön aikana, mahaa nippaillu koko ilta ja ala selkää särkee sekä mullakin valkovuoto lisääntynyt! Katsotaan! Toivon että sullakin vielä pysyis poissa!
 
Täällä käynnisty tänään kp1 ja jäätävillä menkkakivuilla! Mulla ei koskaan oo ollu minkäänlaisia menkkakipuja mut nyt on koko alamaha tulessa! Voisko olla clomeista johtuvaa? Onko muille clomit aiheuttanu kivuliaampia menkkoja?
Perjantaina sit saa alottaa toisen clomikierron sillä 2 tabletilla..
voi tytsy ja kettuli kun toivon et teillä nyt menkat pysy is hushus kaukana!!
 
Täällä ei vielä ole näkyvissä menkkoja, mutta nopeastihan ne ehtii viel kurvata tänne viime hetkellä! :wink tietääkö kukaan et kun mulle se ovulaatio saatiin sillä pregnylillä niin onko se et joko tulee menkat tai on raskaana? Vai voiko menkat olla tulematta ja pitkittyä mutta et ole raskaana? Jostain sain sen käsityksen et aika varmasti pitäisi aina ovulaatio kierrossa tulla menkatkin!

Täällä odotellaan, menin hätäisenä tekemään halppistestillä tänään dpo 12 parin tunnin pidätyksestä negan. Jotenkin meni jo toivo et nää mun olot on taas ollu vaan mun hämäystä :sad001 täytyy taas varmaan odottaa muutama päivä ja tehdä uusi testi!
ImageUploadedByVau Foorumi1444212180.641383.jpg
 
Voi tähtipölyä koita kestää inhottavia menkka kipuja! Mä en tiedä tosta et voiko ne voimistaa kipuja. Toivottavasti joku muu on mua viisaampi :wink

tsemppiä uuteen kiertoon!
 
Mulla yleensä teroluteista todella kivuliaat menkat, mut sitä ne on ollu nyt clomit+pregnyl kanssakin.. muutenki ottaa päähän ni nyt sit sattuuki vielä ni ei oo kivaa! Joten i feel your pain, tähtipölyä. Siihen en kuoitenkaa ihan osaa vastaa et tekeeks clomit ne kivut ku mulla yleensä ne terot.
Ja toivotaan tytsyyy et toinenkin viiva tikkuun vielä ilmestyy :wink
Ja mun käsityksen mukaan jos ovulaatio on ollu ni pitäis tulla menkatkin, mut joillaki se luteaalivaihe on pidempi ja joillain lyhempi et se menkkojen alku riippuu siitäkin..
 
Voi tytsyy :sad001 :sad001 .... Nyt kävi niin että mä sain ovuloinnin käyntiin femar 5mg. 2 kaunista folliikkelia irtoamis ajankohta eilisestä 24h. Tosin nyt iso riski saada kaksoset niin jätetään tämä mahdollisuus väliin ellei sunnuntai yhdyntä sit toisi pikkuisen/-set. Jos niin käy niin niin on tarkoitettu. Muuten viikonpäästä labraan verinäytettä antaa mist katotaan että menikö ovis täydellisesti. Seuraava kuukaus niin otan femaria puolitoista annosta ja katsotaan josko sillä saataisiin 1 folliikkeli
 
Tytsy. Nyt kun sain oviksen niin sain sellaiset käskyt että katsotaan jos ne jaksaa itse nyt tulla muuten otan tero kuurin kierron 35pv.
 
Mäkin soitan huomenna polulle ja varmaan samoilla reseptillä kp 3 femar viis päivää ja sit gonal piikki 3 päivänä (viimeksi 5 päivänä)! En tiedä miksi lyhensivät vai onko sitten seurantaultra ja katsotaan tarviiko lisä pistoksia?! No ei auta kun uuteen kiertoon koittaa taas asennoitua... :sad001
 
Kyllä se näköjään niin menee et kun ovuloi niin tulee menkat tai on raskaana. Ainakin mulla pitää paikkansa :) teen ton mun aamusen haamutestin takia vielä varmuudeksi lauantaina yhden testin ennen lääkkeiden aloittamista!
 
Kiehuttaa...
pahin ja inhottavia asia mitä lapsettomalle ihmiselle voi sanoa (on sitä sitten omasta tahdostaan tai tahtomattaan) että et sä vaan tajuu kun sulla ei oo omia lapsia!!! Ei kai lapsettomuus kenestäkään kuitenkaan idioottia tee.. **rkele!
Tulipas taas avauduttua, Mut onneks ootte olemas :Heartred:arghh:
p. S. Täällä menkkakivut jatkuu ja huomenna taas clomit napaan, leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä...
 
Takaisin
Top