Raskaaksi 2015

waterlily, aamulämmöistä olen itsekin parhaiten pystynyt näkemään jälkeen päin milloin ovis on ollut. Fertility friend on kätevä, kun se vielä tulkitsee lämpökäyrän sun puolesta :grin Toi "kuiva kausi" oviksen jälkeen on vähän hankala juttu, sillä osalla se on ja osalla ei. Mulla on "kuivaa" ehkä yksi päivä oviksen jälkeen ja sitten taas lorisee valkovuotoa (sorry too much info :grin). Mutta ennen ovista mulla on kirkasta limaa, joka eroaa selkeästi normaalista valkovuodosta.

Mira, hyvä että aukkari on ohi ja kaikki oli ok! Mutta perseestä että sattui :sad001 Otitko särkylääkettä ennen sitä? Jospa sieltä olisi saatu nyt "hämähäkin verkot" rassattua pois ja plussa tulisi seuraavasta inssistä! :wink

Toivellkas, täällä on sekä rfsu:n testit että nuo "erittäin herkät" 10 mlU/ml testit arvioitu moneen kertaan aika paskoiksi. Sinuna ostaisin seuraavaksi apteekin oman testin (valko-sininen paketti jossa kukkakuvio) tai pregchekin marketista.

Onnea Sunlight, plussa se on!

Äippä, o-limaa voi tulla jo viikko ennen ovista. Eli ovis voi olla sulla jo lähipäivinä tai vaikka viikon päästä.
 
Muokattu viimeksi:
tuli posti tänään niin myöhään, ettei siinä jaksanu pidätellä. Huomen aamulla sit teen testin, jospa jotain kertois. :) vitsit ku tää on jännittävää huh hu.. Kiitos neuvosta Larissa, pittääpi koittaa myös sitä sitten :) :)
 
Onnea sunlightille plussasta! :) :Heartpink

Mua nyt vähän harmittaa etten tehnyt noita ovistestejä koko kierron läpi, vaan lopetin ne siihen ovisplussaan(tai no tein seuraavana aamuna vielä yhden vain varmistuakseni). Mut nyt jäi se oikea ovis kokonaan bongaamatta. No näin jälkeenpäin kuitenkin huomasin, kun olin tänne siitä kirjoittanut, että 3.8 mulla oli tullu paksua ja kirkasta limaa. Eli liekö se ovis ollu sit sillon ja niinpä ne viikot siellä ultrassakin mahtoivat pitää paikkansa. Helpotti kyllä mieltä, vaikka koko ajanhan se on pieni pelko takaraivossa, mutta niin se mahtaa olla aina kaikilla. Keskiviikkona siis ultra jossa toivottavasti nähdään pieni sykkivä sydän :Heartred
 
Millier, niinpä :) onnea ja menestystä ultraan!
Olitko sä Viima testaillut viime aikoina, sori kun en nyt muista mikä tilanne :)?!
 
Millier, tsemppiä keskiviikolle ultraan! Jaksan uskoa, että eiköhän se pieni sydän siellä jumputa :Heartred Ultraavatko nyt alakautta?

Viima, mikä vaihe kierrosta sulla nyt on? Oon ihan pihalla :grin Mulla on monesti oviksen hetkellä/heti sen jälkeen tota poskien kuumotusta (johtuu keltarauhashormonista).

Muoks. Mitä Dikulle kuuluu? Huomasin, että kävit ainakin viesteistä tykkäilemässä? Suurin osa meistä "vanhoista" on siirtynyt tonne Ei tää voi olla näin vaikeeta- ketjuun ja toki moni plussanneisiin.
 
Millier, tsemppiä ultraan! Uskon että siellä pieni sydän pamppailee :)

Viima, eikö vieläkään oo menkkoja kuulunut? :eek:

Mira, höh kun aukkari noin sattui :sad001 onneksi se on vaan kerran tehtävä ja nyt se on hoidettu, seuraavaks pääsettekin sitten plussaamaan, vai mitä? :)

Gatusa, ai hurja, siis kk mittanen sähkökatko?! Kai sitä on vaan niin hyvään täällä suomessa tottunu, ettei tulis pieneen mieleenkään yrittää selvitä kahta päivää pidemmästä sähkökatkosta. Tuntuu ihan uskomattomalta ajatella edes tollasta.
Kiva kuulla aina tytönkin kuulumisia, paljon on oppinut jo :)

On; täällä kp1 ja yk17 pyörähti käyntiin.
 
SunLight onnea! Tarrasukkia matkaan!

Mua sattuu pelkkä aukkarin ajatteleminen Mira! Auts :hungover:

Täällä kirjoitellaan niin huimaa tahtia, että nyt en kaikille pysty kommentoimaan. Mutta kaikille hyvää vaiheista riippumatta! Olen kyllä lukenut kaiken ja fiilistelen mukana.

ON. Täällä alkoi tänään kp1 ja sen myö yk6. Vähän masentaa tämä puolivuotis vuosipäivä, mutta minkäs teet. Kierto sentään palasi nyt normaaliin 27 päivään, joten ehkä tämä tästä. Katjushkan sanoin, baby dust to all!

Mrsc kp1/27-29 yk6
 
Voi räkä, Mrsc :/.. Minkä takia se vuoto sinut löysi?!
Kömmin kyliltä kotiin, mutta huomaan että taukoamatta painaa tämä "projekti" päälle. Tytöt nyt niitä plussia ja meikä hyppää samaan kelkkaan!
 
Huomenta! :)

Pakko oli taas tehä yks pc ja näyttää siltä että viiva vain vahvistuu! :smiley-bounce016:happy093:love017:love7:Heartbigred

Nyt koitan malttaa odottaa mahollisimman pitkään sitä cb tekoa (ei oo enää muita testejä kaapissa) :)

Kp 26/24-30, yk2.

Puhallan näitä plussia teille kaikille muillekki! :Heartred
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    582.3 KB · Katsottu: 147
SunLight paljon onnea plussasta! :wav

Mannikka kiitos vielä siitä tutkimuslinkistä. En ekalla kerralla muistanut laittaa sitä kirjanmerkkeihin enkä enää muisanut, kuka sen tänne laittoi.

waterlily pahoittelut negasta. :sad001

Haiidi, onnea ihanista ultrakuulumisista! :)

Toiveikas, pahoittelut negasta. :sad001

Gatusa huh mikä sähkökatko!

Mira voimia sinne, kuulostaa pahalta sun kivut. Mulla sattui mutta vaan hetkellisesti, sulla kuulostaa rankemmalta. Eipähän tartte toista kertaa samaa kestää. Ja pääasia että putket on auki.

Millier mäkin jaksan uskoa että siellä on kaikki kunnossa. :hug013

jm, hienoa että ultrassa oli kaikki hyvin, vaikka viikot muuttuikin. :)

MrsC ja nennaa pahoittelut menkoista. :sad001

On. Täällä alkoi selvä tuhru, eli parin päivän sisään odotan menkkojen alkavan. :sad001 No, seuraavassa kierrossa taas letrot mukana, ainakin niiden avulla ovuloin.
 
Takaisin
Top