Terolut oireilu

Suffe_

Oman äänensä löytänyt
Apuva! Kertokaa mulle millaisia oireita olette saanut Terolutin käytöstä. Nyt itsellä menossa toinen Terolut kuuri ja tänään otin viimeisen tabletin..Viikon ajan närästänyt,välillä "nipistellyt" sekä vihlonut,pissalla saa kulkea koko ajan -_- Inhottava olo :sad001
 
Hei. Itse syönyt jo 7kk teroa + 16vuotiaana + 3vuotta sit. Kertaakaan ei oo ollut mulla ainakaan niistä mitään oireita mutta kaikki olemme erilaisia. Itse miettinyt että mikäköhän on maxi kuuri...? Onhan noi sivuvaikutukset kamalia oli ne mitä hyvänsä. Itse otin clomifeeniä kyytipojaks ja se antoi sellaiset mummukuumeet et ihan pänni koko hikoilu jakso :)
 
Mun pitäis nyt aloittaa vielä clomit tässä kierrossa :/ tosin en ymmärtäny syödäänkö näitä yhtäaikaa?? Teroja mulle määrättiin 3-6kk sykleissä.
 
Syö just niin miten paketissa lukee mut joo kumpaakin pitää syödä ensiks tero kuuri niinä kierron päivinä ku määrätty (15-24) ja sit clomeja taas kierron alusta yleensä kierron 3-7 päivinä. Pitää torstaina kysyy seurantaultrassa tota jos on niinsanotusti max käyttö aikaa.
 
Takaisin
Top