Kohtu tyhjä rv6+0

Lilyee

Näppärä viestien naputtelija
Kirjoitin tän tuonne toisaalle, mutta löytäisiköhän täältä enemmän lukijoita ja mahdollisia kohtalotovereita..

Hei, mulla on nyt tosi ihmeellinen tilanne päällä. Mulla siis alkoi menkat lauantaina 15.8. kunnon kipujen kanssa, mutta ne kesti hassun vähän aikaa. No, päätin sitten seuraavana torstaina (20.8.) tehdä ovistestin jo ja sehän oli kirkuvan punainen. Tein perään huvin vuoksi raskaustestin ja myös se näytti plussaa isoksi yllätykseksi. Tein testin myös sitä seuraavana päivänä sekä tämän viikon maanantaina ja selkeä plussa oli, perjantainen digi näytti 2-3. Nyt mulla on siis tullut rusehtavaa tiputtelua ja alamaha ollut kipeä. Valkovuotoa on runsasta! Neuvola antoi lähetteen ultraan jossa kävin keskiviikkona. Lääkäri ei kuitenkaan löytänyt mitään, ei siis yhtään mitään mistään! Ainoastaan limakalvot oli paksut kohdussa sekä siellä oli lapsivettä. Hcg oli keskiviikkona 290, mutta torstaiksi noussut oudosti kuitenkin 370, eli ei ainakaan viittaa keskenmenoon. Nyt on siis epäilty kohdun ulkoinen mutta missä, sitä ei lääkäri osaa sanoa.. Lääkäri on siis myös ihmeissään, että mitä ihmettä mun kropassa tapahtuu ja mulla on nyt ohjeena lähteä pöivystykseen jos olo huononee. Aiemmista menkoista alkaen mulla olisi menossa siis tänään jo rv6+2. Onko kellään ollut mitään vastaavaa ja mitä sitten lopulta selvisi? Oon vähän kauhuissani kun ei oo minkäänlaista tietoa mikä voi vaivata :sad001
 
Takaisin
Top