Valitusketju

^ Niin ymmärrän tuon tunteen, loppuraskaudesta meni kolme lämmintä ateriaa päivässä ja silti oli aina nälkä...
 
Mä muistelen, että pahin yönälkä oli aina imetyksen jälkeen, meillä oli aina banaaneja ja mustikkakeittoa mun yösyöntejä varten.
 
Ajattelin aktivoitua kirjoittamisessa, valitettavasti tähän ketjuun kun en viitsi miehelle aina narista. Neiti näki kai painajaisia viime yönä ja heräsi kolmelta itkemään. Mies toi neidin minun ja pojan viereen ja meni itse sohvalle. Valvottiin sitten ainakin puoli viiteen, kun vieressä häslättiin kaikkea ettei vaan uni tule. Siinä vaiheessa kun neidin jalat oli minun poskella, meinasi vähän ruveta ärsyttämään. Itse koitin olla hievahtamatta, jospa neiti myös rauhoittuisi. Kaipa me oltiin nukuttu, kun herättiin lopulta kasin jälkeen. Päikkäreitä odotellessa, jos osaisin/malttaisin kerrankin nukkua itsekin. Tuskinpa osaan.
 
Noh, sepä meni seki ilo sitte persiilleen... Viikkoja 25+2 kakkosella, sisäsuu 9mm funneli ja kiinniolevaa kaulaa jää1,8-2cm... Täysvuodelepo. Ton termiitin kans. Ja muutto ois edessä. Eikä mulla oikeen oo hoitoapua. Tekis mieli vaan huutaa, itkeä ja potkia maata niinku kossi tekee ku kiukuttaa.
 
Eikä! Nyt jos olisi sympatiaa-nappi käytössä painaisin sitä, mutta ei ole.. Tsemppiä kovasti!! Toivottavasti jostain järjestyisi hoitoapua.
 
Voih!!! Äkkiä kaikki sukulaiset ja kaverit ja tuttujen tutut vuoroihin lapsenhoitoavuksi ja pakkaan.. :/ :wink

Joudutko oleen ihan loppuun asti rauhallisesti? Paljon tsemppiä ja toivottavasti saat järjestymään elämän vähemmän stressaavaksi ja masuasukin kanssa loppuaikakin menisi hyvin!
 
Kiitokset salme tsempeistä... Kai sitä perhetyöntekijän joutuu ottamaan kun pakkohan se on levätä :p
Murmeliini, sepä se ku niitä sukulaisia ei lähiseudulla oikeen ole, kaikki asuu jossain kauempana :/ ihan loppuun asti kai joutuu, tässä on kuitenki 3kk ennenku kaveri on edes täysaikanen :p Kiitokset, ja toivottavasti.. Ihan kaikkien terveyden vuoksi. Mulla saattaa flipata päässä aika lujasti jos tämä lapsi kuolee sen vuoksi, että mun roppa on p*ska...
 
Voi jaksamista Kyumin! Toivotaan, että viikot kertyisivät vauvalle nopeasti, onneksi Suomessa on hyvä hoito ja aikaisinkin syntyneillä vauvoilla hyvät mahdollisuudet selviytyä. Tsemppiä kovasti!
 
No nyt voi kiitellä, kun asuu suomessa, täällä keskosten hoito kuitenki huippuluokkaa.. Mutta jos nyt edes kuukauden pysys niin ois jo paremmalla mallilla :/
 
Jaksamista ja lepoa Kyuminille! Toivottavasti saatte esikoisen hoidon järkättyä. Kaikki mahdolliset aputahot käyttöön, mitä vaan voi saada lähipiiristä ja kunnalta! Toivotaan, että viikot nyt vierii nopeasti ja kaikki menee hyvin :)
 
Tsemppia Kyumin! Oletteko ajatelleet laittaa poikaa paivahoitoon, vaikka ihan osa-aikaisestikin hoitoon tai johonkin kerhoon tms. se jo auttaisi huomattavasti. Saisit levata ihan totaalisesti ja tenavakin saisi purkaa energiaansa jossain muualla toisten lasten kanssa.
 
Kiitos :) kävi se mielessä, mutta en haluais laittaa hoitoon kun on reppana niin arka.. Ei niin kauheasti välitä toisista lapsista ja on vasta ihan vastikään alkanut edes hiukan luottamaan mummuihin :/ pelkään mitä tekis psyykkeelle kun tulis yllättäen tuollainen "hylkäämistilanne" enkä pystyis lepäämään ollenkaan :p
 
Ammattivalittaja täällä taas moi! Pakko kitistä kun nuo olkapäät! Millä hitolla ton kivun saa loppumaan kun coditkaan ei auta? N. Reilu viikko sitten rupes molempiin niveliin pistämään, nyt jo niin paha etten saa kunnolla nukuttua kivun takia. Meinaa vähän olla voimavarat kortilla muutenki nii sitte ei ees nuku.. :p
 
Auts. Kylmää? Kuumaa? Mulla auttaa usein ne suoraan kipukohtaan levitettävät voiteet paremmin, mutta nekin on varmaan raskauden aikana kielletty (ja taas muistan, miksi toinen ei olisi hyvä idea, itsellänihän oli raskaana ollessa migreeni, johon ei saanut lääkettä. Joo sori, ei ehkä lohduttanut.)
 
Mobilaatti on kuulemma ainut sallittu.. Ärsyttää ku tiiän että tolla feldenillä lähtis heti, ja ois jääkaapissaki mutta piru sitä ei saa käyttää edes jos yrittää raskautua, saatikka tässä "siunatussa" tilassa. Kait pitää kokeilla kylmägeeliä... Ei mua lohduta just nyt mikään, hei kamoon, kuka hitto saa kädet käyttökelvottomiksi MAKAAMALLA?! :"D
 
Ei mitään :wink tottahan tuo on, ruppi näkyy elävän ihan omaa elämäänsä :D en tunne kettään joka sais lepäilemällä ihtensä näin resuksi.. :D
 
Kyumin, jaksamista kremppoihin! Mulla tuli vikan raskauskuukauden ajan iltaisin ihan jäätäviä lihaskramppeja selkään, pakaroihin ja reisiin. Ei siis suppareita, vaan ilmeisesti selän kummallisesta asennosta ja etupainosta johtuvia, kun kuljin selkä notkolla koko ajan. Niihin ei auttanut kuin se, että pääsi istumaan (jalkakramppejakin oli, mutta magnesiumlisä tehosi niihin todella hyvin).
 
Jaksamista Kyumin täältäkin! Minulla oli ilmeisesti joku hermo puristuksissa loppuraskaudessa ja säväytteli nivusista alaspäin niin että meinasi jalat lähteä alta moneen kertaan. Ihanaa kyllä miten nopeasti nuo häviää mielestä, tuo vaiva kun katosi synnytyksen jälkeen.
 
Takaisin
Top