Raskaaksi 2015

Jm tarkotus olis huomenissa testata, mutta tosin noilla onestepin testeillä joten odotukset ei ole kauheen suuret :D Pitäis olla tosi herkkiä mutta esim lauruska joka sai hyvät viivat jollain muulla ei niin herkällä niin oli onestepissä olematon haamu :D toki voi olla mahdollista että täti saapuu ensiyönä niinkun sillä on tapana!
Tilasin just kaksi cb digiä joten ensviikon alussa sitten niitä jos tarvis :)
 
Täällä kp 45, dpo7. Tänään ilmestyi ensimäisiä oireita, jotka vois tulkita raskausoireiksi.. Pinkeän oloset rinnat.. vähän arat.. repäsykivut munasarjoissa.. erityisesti aamulla.. vähän lämpöinen olo.. heikottaa helposti.. Mutta suurella todennäköisyydellä, mun pää vaan kehittelee taas kaikenmoiset oireet..

Meillä on ens lauantaina hääpäivä, niin aattelin silloin testata jos menkat ei ole alkaneet. Tällä kertaa mulla on sellanen fiilis että on voinut hyvinkin tärpätä.. aiemmissa kierroissa oli vahva tunne että ei oo tärppi käynyt.. nähtäväksi jää..

Pahoittelut menkoista niistä kärsiville.. :Heartred
Tervetuloa uusille. :Heartbigred
 
Noniiiin plussanneet, onko ilmaantunu oireita?:D
Mulla turvottaa ihan hulluna iltasin, oon muuten tosi hoikka niin sitten kauhea pömppis!:D
ImageUploadedByVau Foorumi1436117486.543850.jpg
 
Haiidi, mulla on mahan nippailua oikeastaan 24/7 ollu ja huomasin tänää, että nännipihat tummentuneet?? :woot: Eipä muuta.. ja mulla on aina tommonen pömppis ku sulla, en oo noin laiha :grin

Junibea, toivotaan oireiden enteilevän plussaa :)
 
Onnea kaikille plussaneille! Aalto tuntuu olevan liikkeellä... :)

Pahoittelut uuden kierron aloittaneille ja negan testanneille!

Itsellä nyt siskon ihanaa ihanammat häät juhlittuna ja huomenna paluu arkeen. Menkat alkoivat sitten omiin laskelmiin nähden päivän myöhässä, mutta ilman minkäänlaista edeltävää tuhrua, jota on aiemmin tavannut olla sen pari päivää. Ei sitten tullut meille niitä nelosia :joyful: Huhhui :p Ehdittiin jo miehen kanssa vähän kauhistella edes sitä teoreettista skenaariota viiden alle 2-vuotiaan hoitamisesta - ja mihin autoon mahtuu turvaistuin ja neljä kaukaloa :rolleyes:

Mutta siis, nyt uuteen kiertoon hyvillä mielin, kun nyt saa hyödyntää oviksen kunnolla. Tosin nyt ei sitä ultraa saa näin kesäsulkujen aikaan niin vähän riskillähän sitä mennään, mutta laskin nyt letroannoksen, joten ei pitäisi aivan yhtä villiksi munasarjojen heittäytyä :)

kaakao kp3/23-28, yk 5 (joista tosin 2 anovulatorista ja yhdessä ehkäisykomento gynekologilta :wink)
 
Moi naskali! :) Mä oon 22v ja mies täyttää marraskuussa 33v, eli meilläkin aika runsahasti ikäeroa! Opiskellaan molemmat sairaahoitajiks ja ollaan samalla luokalla, eli tää on tämmönen kouluromanssi :grin Vuosi ja 2kk ollaan vasta virallisesti seurusteltu, mutta mulla oli jo viime kesänä hirvee vauvakuume ja puhuttiin heti alusta asti vauvoista! Koulun takia ollaan (onneksi) ees vähän jarruteltu, mutta malttamattomuuttani jätin renkaan kesäkuun alussa pois, fiiliksellä tulee jos on tullakseen. Jos siis tärppi kävis tässä lähikuukausina niin jäisi valmistuminen pahimmoilleen viimestä lukukautta vaille... Mutta tällä hommallahan ei tunnetusti oo mitään tekemistä jären kaa, opiskellahan ehtii :grin Ja vauva olisi enemmän kuin toivottu, mun pitkäpitkäaikanen haave :Heartred Nyt siis periaatteessa yk 1 ja vajaan viikon päästä testaamaan!

Onneks mulla on vasta iltavuoro, niin ehtii lukea miten Minnille käy testin kanssa, mutta eiköhän sieltä plussa napsaha! :wink

Haiidi anteeks, mut mä hajosin tolle sun "kauheelle pömppikselle" :grin Näkisitpä mun iltaturvotukset, enkä oo ees raskaana :wink Tosin, mulla on kyllä pömppistä omastakin takaa, joten en vielä tuossa vaiheessa kehtais kuvaa ottaa kun näyttäsin rv20 iltaturvotuksineni :hilarious: Mut söpö on sun pömppis :)

Ninni, noinko pian ne alkaa tummentua?! :eek: Jännä juttu, mutta kivaa kun löydät tommosia oireita, että raskaus selvästi etenee :happy:

kaakao, hyvä että pääsitte pälkähästä :grin Jospa se tärppäis pian eikä tarviis ainakaan kaksosia enempää kantaa mahassaan :wink

Onneks itellä alko iltaputki niin ei ehi tätä vauvahommaa koko ajan miettimään :grin
 
Sallahaa en oikeasti tiedä, mutta siltä vähä näyttäis :D mulla muuten kans on huomenna ilta niin aamulla odottelen minnin testiåe :P
 
Jasmi93: täällä yökkäilään ku stressaa. Se on ihan hirveetä kun ei mitään tuu ulos! Tää ei pääse kyl sit laihtuu ku syömisen himoki kasvaa stressissä...kaikki epäterveellinen, rasvanen ja sokerinen käy. ..että hyvää tekis vaikka välillä oksentaa :)

Elyssei: sul on jännät päivät!

Onnea plussanneet
 
Kiva kun löytyy muitakin samankaltaisissa tilanteissa olevia! Vaikka eipä kyllä ainakaan tähän kuumeiluun auta näiden juttujen lukeminen.. :grin

Meillä sikäli tilanne erilainen kuin teillä jm, että miehellä ei entuudestaan lapsia. Molemmille olisi tämä ensimmäinen.
Siksi ei varmaan ole kauheasti tarvinnut asiasta keskustella, kun molemmilla sama ajatus. Tämän kanssa on kyllä kaikki tuntunut tosiaan niin oikealle ja luonnolliselle, että ei kyllä epäilyksiä ole suhteen osalta :)

Ollaan myös puhuttu, että haluttaisiin enemmän kuin yksi lapsi. Siltäkin osin tekisi tosiaan mieli aloittaa yrittäminen ajoissa, kun itsellä on kuitenkin takaraivossa pieni huoli tuosta miehen iästä. Vaikka on totta, että miehet voi saada vanhemmallakin iällä lapsia niin olisi se silti mukavaa, että saisi nauttia lapsista mahdollisimman kauan.

Sallahaa, mullakin on koulu vielä virallisesti kesken. Tosin enää opinnäytetyötä vaille, jonka saan näillä näkymin syksyllä tehtyä loppuun. Meillä kyllä oli jo heti lasten hankkimisen ilmaannuttua asialistalle puhetta, että koulun suoritan ennen kuin ruetaan yrittämään. Mutta toisaalta mulla olikin sen verran vähän enää jäljellä, etten tiedä olisinko sun tilanteessa malttanut itsekään :grin Ja kuten sanoit, koulua voi aina jatkaa. Vaikka valmistuminen ja työelämään pääseminen onkin tärkeää, kerkiää sitä jokainen varmasti elämässään töitä tekemään. Ainakin näillä näkymin, kun eläkeikääkin ollaan koko ajan nostamassa :rolleyes:
 
Jäi sitten vastaus saamatta, siis sellainen kunnollinen. Kysyin, että eikö me tehdäkään pikkukakkosta, niin vastaus oli että tehdään tietenkin. Kun ei se ensin halunnut tietää koska ovis on ja nyt se kysyi miks en voi vaan kertoa koska se ovis on , huoh miehet... Ja ne kehtaa väittää että naiset ovat vaikeita :D
 
Santra miehet on välillä hölmöjä, ehkä se luuli että vain ovispäivät ollaan ilman ehkäisyä ja muuten käytetään kumia :hilarious:

Minni onnea aamun testailuun!

Elyssein oireet kuulostaa hyvältä, odotellaan vielä pari päivää :wink
 
naskali munkaan miehellä ei (onneksi!) oo lapsia vielä. En kyllä ite haluis semmoseen kuvioon, oon uusperheessä (tai -perheissä) kasvanu ja osaa olla niin hemmetin vaikeeta välillä...

Ja mekin haluttas useempi lapsi. Kunhan saisi sen ekankaan :) Joo mulla ei tosiaankaan oo mihinkään työelämään kiire, ihan hyvin voisin vähä kotiäiteillä ja sit jatkaa koulua ja niin pois päin :)
 
Pitkin iltaa yrittänyt lukea taas kasaantuneita viestejä :) tykkäilen, sympatisoin ja luen kyllä päivittäin, kirjoittamaan ei vaan aina ehdi :D mutta mukana elän jokaisen jutuissa :Heartred

Mulla loppui loma keskiviikkona ja töissä ollessa ei ole ehtinyt niin paljon stressaamaan vauva-asiaa..Hyvä niin! ihana oli huomata parin työpäivän jälkeen, että olen jopa hetkittäin onnistunut ajattelemaan jotain muutakin kuin "tärppäsikö tällä kertaa" :P muutenkin paljon levollisempi olo ollut tässä kierrossa kun parissa edellisessä...Nyt menossa dpo 6 ....viikko vielä ennenkun pääsee testailemaan...vaikka ehkäpä teen testin jo dpo 10...malttamaton kun olen :D
 
Minä taistelen kovasti testaushimoa vastaan..
tänään tosiaan vasta dpo7 ja viisain ois dottaa vielä viikko..
mutta koska kaapissa on 3 liuskaraskaustestiä, 1 apteekin oma ja 1 digitesti niin
saattaa olla että minäkin testaan jo dpo 10.. toivon kyllä että malttaisin sunnuntaihin asti
odottaa kun silloin pitäs menkkojen alkaa.. ei pitäs ikinä ostaa valmiiks noita testejä :grin
 
One step näyttää tyylipuhdasta negaa :D mutta ei myöskään menkkoja? Kumpa ei nyt kierto venyis vaan muuttuis vaikka plussaks tai alkais uus kierto!
Huomenna tai tänään varmaan testikaupoille ja ke pitäis tulla digit jos tarvii tähänkiertoon :)
 
Takaisin
Top