Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Meillä kaikilla on mahis, joten otetaanpa sille ... yksi mansikka!

Täällä on 30 astetta lämmintä varjossa ja tapahtui marjojen yllättävän pikainen kypsyminen.

Mää oon niin valmis jatkamaan eteenpäin tää odottelu ei sovi mulle. Pääsen ryhmän mukaan kiertopäiviä seuraamaan. Toki toivon, että tapahtuu iloista kiertoa, että mahdollisimman pian tipahtelis meistä onnellisten odottajien joukkoon!
 
Haikaranyytti,
Jännästi tähän kaikkeen on vaan "tottunut". Alkuun olin varmasti itsekin peloissani. Myös iskisi tyhjyys, jos lopettaisimme koko perhehaaveet ja toimenpiteet.

Monille meille pitkään yrittäneille arkiset tilanteet ja uudet vauvat saa sydämen särkymään ja se se vasta sattuu.
 
Pahoittelut Beisla negasta ja Titem tädistä! Pian voisi alkaa tulla tännekin ketjuun niitä hyviäkin uutisia.

Täällä kp 11 ja vilkkuvaa hymynaamaa näyttää vieläkin, hermo tässä meinaa mennä… Jos kaavion mukaan mennään niin huomenna pitäisi tulla oikea hymynaama. Onko muilla clomien käyttäjillä limat olleet vähäisiä? Mä en tunnista ovislimoja. Tai sitten ovis jää pois. Voiko clomeilla jos normaalisti ovuloin?
 
Jes, tänään tuli vahva ovisplussa! :happy: vahvempi kun viimeks, kuvaa ei oo kun en viittiny kuvailla miehen kaverin aikana :grin Ens viikolla varmaan tulee ne ovistestit, onneks sain tolla yhellä jäljellä olevalla kiinni oviksen ja onneks aamuyöllä talleteltiin :) Nyt rennoin mielin perheaikaa, korkeasaareen ens viikolla, mökkivisiitti kaverin mökillä ja sitten lähtö Joensuuhun, Juukaan ja Karttulaan mökille, toivottavasti ilmat suosii mökkeilyn aikana :happy: Poikakin pääsi pari päivää sitten ekaa kertaa uimaan ja äitinsä kaltainen vesipeto on kyllä, ei arastellu yhtään vaikka vesi oli aika viileetä sillon viellä. Ja mää aattelin että viellä tänä kesänä en tarvii uikkareita kun poikahan vaan kahlaa ja leikki rantavedessä, jepjep toiveajattelua :p
 
Nennaa, tosi hyvin oot saanu karsittua tupakointia! :)

Haikaranyytti, paljon oon lukenut naisparien klinikkajuttuja, enkä muista että kukaan ois sanonut että inseminaatio sattuu kovin. Ehkä jotkut sanoo että tuntuu epämiellyttävältä, mut useat ei tunne juur mitään.

Titem, oon tosi pahoillani. :sad001

Mami, teillä osui sitten talletukset just oikeaan aikaan! :)

Rosann, clomeista en tiedä mutta kun pohdittiin ton kaksoishormonitestin ostoa ja luin netistä kokemuksia, tuntui et monet sanoi että hymynaama on vilkkunut pidempään kuin testi lupas. Eli ei kannata huolestua, jos huomenna ei tulekaan pysyvä. Mut toivottavasti tulee!

On. Kiitos kaikille sympatiasta.
Luulis jotenkin että näihin pettymyksiin vähän tottuu, mutta tää tuntui entistä pahemmalta. Ei meinannu itkusta tulla loppua. Lähdin nyt kuitenkin kohti bileitä, pakko saa saada ajatukset muualle.
 
Beisla, ei niihin pettymyksiin totu, joka kerta tuntuu pahalta kun täti tulee kylään :sad001 Ite oon koettanu keksiä vaan jotain hyviä puolia siitä jos ei taaskaan tärppää ja siihen "tottuu" tai turtuu pikkuhiljaa.. Tsemppiä kuitenkin todella paljon sinnekin odotteluun❤
Ja kiitos kommentistasi, tuntuu joka kerta todella hyvältä kun saa tunnustusta älyttömästä kärsivällisyydestä, yrittämisestä ja ison työn tekemisestä vähentämisen ja loppujen lopuksi lopettamisen yrittämisestä. Helpottaa taakkaa kun muutkin (ku vaan ite) onnittelee pienestäkin onnistumisesta asian eteen :) oot ihana❤

Mami, jes ovisplussasta optimaaliseen aikaan! :) ja hauskaa ja rentouttavaa reissuilua teille! :) plussa sitten toiseenkin testiin parin viikon päästä, eikö vaan :wink
 
Katjusha: se on kyllä ihan totta se sattuu ja eritavalla mutta kaiken kestää jollain tavalla!

Ei mekää koskaa pystyttäis lopettaa tätä vauva projektia ! Niin paljon me sitä va halutaan vaikka kauan tämä vie!

Beisla: okei :-)
 
Kiitos rakkaat tuesta :Heartred

En pudonnut ihan niin pahasti kuin mitä pelkäsin. Tosin oli niin p*ska olo kertoa miehelle - se kun on tässä todellakin jo lämmennyt tälle lapsiasialle. Eilen pohdittiin jo lastenhuoneen sisustamista ja nimiä. Toki sekin hoki, että ei pitäisi vielä innostua. Mutta nyt on taas kaikki mahdollista. Uusi kierto. Ja jos jotain positiivista, niin tuntemukseni olivat ihan oikeita ja ovuloin ja varmaan siellä oli jotain hedelmöittymisviritelmiäkin. Ei vain sitten kiinnittynyt tarpeeksi lujasti tms. kun kerran jotain väriä testeihin sain.

No, itkut on itketty ja nenä niistetty. Nyt juon yhden oluen, hengähdän hetken ja palaan tsemppaamaan teitä muita. Pistäkää plussa-aalto liikkeelle niin mä hyppään siihen sitten elokuun alussa :smiley-bounce016

titem
kp 1/28-35
yk 10
 
Rosann: mikä kp sulla on nyt?
Itse jouduin eka kerralla odottamaan hymynaaman tuloa hermostumiseen saakka ja sit ku se viimein tuli ni oliki yllätys miten myöhään ovis lopulta oli.

Beisla: ei totu. Ehkä turtuu ja vähän niinku luovuttaa... mut sit taas niinku nyt on niin myrtsi olo ja epäreilua kaikki.

Titem: noin sitä pitää itkut itkeä, niistä nenä ja avata kalja... sit suunnitella taas eteenpäin
.. :D

Täällä alkaa vähän menkka jomot tulee... Yleensä on vasta paripäivää ennen mutta empä hän mä tiedä mihin mun kierto jää
 
Muokattu viimeksi:
Lucky, hyvin sanottu tuo kun toisinaan kaikki tuntuu olevan epäreilua, samaa mieltä.

Mies taas laulelee sitä Kasmirin vauvoja-biisiä, "tahdon kanssas tehä vauvoja" :D se alotti ton hoilaamisen silloin ku oltiin oltu lähes viikko pois suomesta ja yllätti mut ihan totaalisesti, koska toi ukko ei laula ikinä :D
Kyllä meinaan miehen kaveri oli ihmeissään kun kuuli, ei meinaan tiedä mein vauvahaaveista mitään ja hänellä on jo pari-vuotias.
 
Mua on painanut aika paljon tää toisen lapsen yrittäminen. Mies sitä mieltä et yks on, toinen on tervetullut jos niin on tarkoitettu. Hirveesti ei oo asiasta juteltu, ku en haluu painostaa miestä mihinkää ja pahoittaa omaa mieltäni.

Eilen tää rakas sano vaan mulle nukkumaanmentäessä että "tiedän että joku painaa sun mieltäs ja veikkaan että se on tää vauva-asia". Sit kerto kuinka itekkin on yllättynyt ettei vauvaa kuulu eikä näy. Mutta edelleenkään ei halua tietää oviksesta tai muusta mitään, ei kyllä omien sanojensa mukaan varmasti tuu myöskään sanomaan EI jos seksiä yritän eli varmasti saadaan ovis hyödynnettyä jos oikeeseen aikaan päästään hommiin :D
Mies oli myös sitä mieltä että hoitoihin ei lähetä mut jossai lääkäril vois käyä jos ei viel joulunakaan mitään kuulu.

Vähä helpotti ku tiedän että rakas on itsekin pohtinut näitä asioita. Ei tää oo helppoa ei. Esikoinen tärppäs tosi nopsaa ja tässä sitä sit ollaa kakkosta yrittämässä, melkee vuos kohta oltu ilman ehkäisyä. Plääh.
 
Katjusha neuvosta vaari otettu ja mansikoita syöty kyllä enemmän kuin yksi. Nam. Epäreilun lämmintä siellä! Meillä päin sataa ja on 11 astetta ollu koko päivän. :sad001

Beisla onpa harmi että negan saitte. :sad001 teettekö nyt vielä koti inssejä ennen klinikkahoitoja? Tsemppiä ja jaksuja uuteen yritykseen!

Titem pahoittelut menkoista. ♥

Mami91 onnea ovisplussasta! Rennot mökkilomat toivottavasti antaa hyvät kiinnittymis olosuhteet! :)

Meritähti90 sydämiä lähetän sun fiiliksiin♥♥ ihana kun saitte vähän puhuttua aiheesta.

nää alkupäivät oviksen jälkeen menee rennosti ajatellessa että aikoo olla piinailematta. Mutta katotaan nyt. Tässä kuitenkin ne verikokeet välietappina odoteltavana.
 
On. Aamu yöllä tuntu ku olis lorahtanu pöksyyn mutta ei se sitten ollutkaan vaikka olin ihan varma että nyt ne menkat sit Alko. . Dpo 11 31/36-42. Eilen mietin että jos eilinen maha kipu onki ollut kiinnittymistä ja ovis onki ollu 27.6 joskus niinä päivinä...mut tuskin ku rinnat tuli oviksen jälkeen aroiks joka kyllä sit meni myöhemmin ohi...
 
Toivotaan että Lucky plussaat nyt!

Mulla meni sen kaksoishormoniovistestin kanssa ihan kuin oppikirjassa eli kp 10, ja kp 11 oli vilkkuva hymynaama ja nyt kp 12 tuli pysyvä hymynaama. Jes! Kyllähän toi testi näyttää toimivan mulla hyvin.
 
Täällä on aika pitkälti sama tilanne Meritähti90, ei meilläkään olla sen kummemmin tästä toisen yrittämisestä juteltu, mitä nyt joku aika sit mies vähän jotain sano ja nyt sit mietiskelly jos ei ala tärppäämään niin kokeilis onnistusko tuolle jotain monivitskua vaikka syöttämään :rolleyes::grin ja meilläkin reilu vuosi yrittämistä ja saldona yks km:meh:
kyfi86 kp13/28-30 yk ties monesko..
 
Meil mies syö vaa d-vitamiinia ja mä sillon ku muistan, ni mammavitskui :)

En nyt saanu aikaseks tähänkään kiertoon otettua mitää mehuja tai muutakaan :D

Eli mennään ihan rennoin fiiliksin edelleen! Kait tää on enemmän tjottailua ku yrittämistä. Mut kyl mä jaksan ja haluan uskoa että meillekin se toinen suodaan kun aika on oikea!

Ehkä en saanut lapsille toivomaani 2v ikäeroa mutta ehtiipä sitten keskittyä kunnolla molempien vauvavuosiin ja esikoinen on sitten jo reipas iso tyttö :Heartred
 
Rosann: mitkä kierron päivät söit clomeja? Mulle lääkäri sano että myöhästyttää ovista.
Mut sulle näytti tulevan ihan hyvissä ajoin. Nyt vaan plussaa ottelemaan!!!! ++++
 
Nouseeko muuten lämpö ennen menkkoja. Ku eikös sen pitäis laskea menkkoja kohti jos tärppi ei oo käyny. Tosin oon mittaillu epävirallisesti kainalosta iltaisin. Oviksen jälkeen nousi lämpö 36.6 ja sit se yhtäkkiä laski 35.9 nyt on taas noussut 36.4...
 
Takaisin
Top