Keskenmeno ja tunteet

Kaikenlisäksi se pomo, joka aiemmin lohdutti, et kyl se parista päivässä, niin lohdutti tänää, et Joillakin se on menny jopa päivässä...
 
Ou nou kuin kurjaa. :sad001 5 kiloa päivässä??? Onko se sitten ihan tavallista että hcg on vielä niin korkea? No, kohta pääset aloittamaan suremisen kunnolla ja loppuu ne raskausoireetkin sitten lopulta. Voimia, on varmasti todella paskoja päiviä nyt!
 
Juu... 5kg päivässä.. Kai se siis yön aikana taas vähä laskee, mutta kamala nestelasti siis. Mähän en oo vuotanut ollenkaa, joten sielä varmaa istukka jatkaa työtänsä ja hcg:t hyvi Koholla sen takia.. Joo sais jo loppua. Tuntuu vaan, että sitä lopun alkua ei ees näy. Onneksi mies pääsee huomenna mukaa taysiin, jos tästä joku positiivinen asia pitää koittaa hakea
 
Huoh. Ei tää tähän lopu. Taysista sain kohtua pehmentävän lääkkeen, ja joudun perjantai menee OSASTOLLE tyhjentämään.. Eivät voineet antaa lääkkeitä kotii, kun viikkoja on yli 9 ja 1,5 ajomatkaa taysiin, jos ajan vuotamaan.. Eli taas odotellaan..
 
Äh, no mutta siellä oot ainakin sitten hyvässä hoidossa. Pian se on ohi, ylihuomenna pääset! Ihan kauheeta kyllä että tää on näin pitkittynyt. :/ Mulla oli tässä vaiheessa jo melkein ohi koko homma. Toivottavasti ei jää hirveitä traumoja tästä kokemuksesta. Joudutko vielä menemään töihin ennen perjantaita?
 
Töihin en onneks nyt sit joudu menee. Huominen mulla ois muutenki ollu vapaa.. Kiva sielä osastolla sit synnyttää portatiiviin sitä sikiöö.. Niin ne pelotteli, et vessaa ei oo sit asiaa :O
 
Mut siis häh? Eikö sulla pitäny olla viikkoja paljon vähemmän? :O Mulla todettiin viikolla 12+2 että kehitys pysähtyny ja vastas viikkoja 9+0. Taysissa tosta neljän päivän päästä saivat viikoiks 8+3. Kotona mä silti sen tein. Käsittääkseni ne joilla rv on yli 9, otetaan osastolle tyhjennykseen.

Vaikka väliäkö noilla on, kunhan se vaan on ohi. Ylihuomenna sullakin on. :) Mulla siis jo se Mifegyne aiheutti kivut ja tyhjentymisen...

Siispä lisää voimahaleja jI86!!! :Heartred
 
No siis ultran mukaan siis se 6+5x mut ajallisesti 9+4. Se meinas, et sielä sitä tavaraa jonkinverran reilusti on. Ja sitten kun mulla on melkein 1,5h matka taysiin, niin se sano, et max. Puoli tuntia saa olla.. Et jos tulee kova vuoto..
 
Tänään se sitten olisi. Onneks kaverin pääsee viemää, ja mies hakemaan.. Toivottavasti pääsen vähälle, eikä tarvi jäädä sinne yöksi...
 
OKiitos.. Kaks tuntia sit laitettu ekat lääkkeet 4kpl alakertaan. Toistaseks ei oo vielä mitään tapahtunut... Eli odotellaan. Sairaalahuoneessa on rasittava kämppis , joka heti tenttas, et mihi toimenpiteeseen meen jne.. Onneks se on kuorsannut suuremman osan aikaa. Käytävällä huoneen ulkopuolella on vessa, minne mulla on merkattu oma potta. Siihen sit odotetaan tuotosta.
 
Voi jl86 :Heartred tsemppiä ihan hirveesti, tosi paha mieli sun puolesta. Kamala ku joku alkaa tentata tuosta, pitäis suunsa kiinni vaan. Onko mitään tullut vielä ulos?
Mulla sikiö vastas 8+0 ja vessan pänttöön se vaan pujahti, ei mihinkään astiaan.... :sad001
 
Pahoittelen jl86 myös millaisen kämppiksen olet saanut. Minä varmaan sanoisin että tämä on anteeksi yksityisasia. Voimia :Heartred
 
Takaisin
Top