Palautetta ja ideoita!

Mikä tuo Kysy imetystukiäidiltä -osio on? Onko se siis jo käytössä, siellä ei ole yhtään viestiä eikä mitään aloitusta tai tietoa kauheasti koko hommasta....
Mutta siis iso peukku tuolle osiolle, varmasti sille on tarvetta! :thumleft
Heippa Martuti!

Oho, osion ei pitäisi vielä olla näkyvissä! Mutta juu, meille on luultavasti tulevaisuudessa tulossa taas asiantuntijaosio. Piilotan sen vielä joksikin aikaa... :wink
 
Hei, eihän ulkopuoliset pysty hakea "Etsi foorumilta" mun nimimerkkiä ja nähdä siellä mitä olen salaiselle puolelle kirjoittanut? Ainakin itse pystyin oman nimimerkin hakea ja yhden toisenkin käyttäjän ja näin meidän salaisen puolen keskusteluja sitä kautta.. Ymmärsitköhän mitä tarkoitin? :)
 
Hei, eihän ulkopuoliset pysty hakea "Etsi foorumilta" mun nimimerkkiä ja nähdä siellä mitä olen salaiselle puolelle kirjoittanut? Ainakin itse pystyin oman nimimerkin hakea ja yhden toisenkin käyttäjän ja näin meidän salaisen puolen keskusteluja sitä kautta.. Ymmärsitköhän mitä tarkoitin? :)
Salaiset ryhmät näkyvät vain niille, jotka salaiseen ryhmään kuuluvat. :) Eli ei, ulkopuoliset eivät voi nähdä salaisen ryhmän viestejä, eivät edes haun kautta. Eihän se muuten olisi kovinkaan salainen... :wink


(Ylläpito toki kykenee salaiset ryhmät hakuihinsa sisältämään ja voi lukea ryhmiä muutenkin. Tokikaan ylläpito ei näin tee huvikseen vaan pelkästään ylläpidollisiin tarpeisiin.)
 
Hei! Tervetuloa joukkoomme. Tulit juuri aloittaneeksi keskusteluketjun tätä kysyessäsi. :) Jos et enää muista miten sen tulit tehneeksi, täältä löytyy kuvallinen ohje.
 
Hmph, mikähän siinä on kun foorumi sovellus jatkuvasti kaatuu iPhonella? Ainakin 10 kertaa päivässä, joka kerta laitan sen kaatumisilmoituksen eteenpäin mutta vika ei ikinä korjaannu. Ja nyt uusimman päivityksen myötä ei vaun odotus sovellus toimi lainkaan :sad001 Toivotaan pikaista bugien korjausta, menee tällä mammalla välillä hermot :D
 
Hmph, mikähän siinä on kun foorumi sovellus jatkuvasti kaatuu iPhonella? Ainakin 10 kertaa päivässä, joka kerta laitan sen kaatumisilmoituksen eteenpäin mutta vika ei ikinä korjaannu. Ja nyt uusimman päivityksen myötä ei vaun odotus sovellus toimi lainkaan :sad001 Toivotaan pikaista bugien korjausta, menee tällä mammalla välillä hermot :D

Valitettavasti jostain syystä Vaun sovellus ei toimi iOS 9:n kanssa kunnolla, ja sovellus voi kaatuilla.

http://forum.vau.fi/threads/vaun-puhelinsovellksella-ongelmia-ios-9-n-kanssa.1585259/#post-1443050
 
Moderaattoreille kysymys: onko mahdollista saada omaa foorumisisältöään, siis kirjoittamiaan viestejä, jonain tekstitiedostona tms.? Etsi-toiminto on tosi kökkö. Omalla nimimerkillä haettaessa saa vain 10 sivullista uusinta sisältöä. Haluaisin siis saada ihan listamuodossa tekstit, joita olen tänne kirjoittanut. Onnistuuko?
 
Moderaattoreille kysymys: onko mahdollista saada omaa foorumisisältöään, siis kirjoittamiaan viestejä, jonain tekstitiedostona tms.? Etsi-toiminto on tosi kökkö. Omalla nimimerkillä haettaessa saa vain 10 sivullista uusinta sisältöä. Haluaisin siis saada ihan listamuodossa tekstit, joita olen tänne kirjoittanut. Onnistuuko?

Omalta profiilisivulta voi valita ''Viestit foorumilla'', sieltä sivun alalaidasta ''Tarkastele kaikkia käyttäjän *Nimimerkki sisältöjä''. Tästä klikkaamalla pääsee tarkastelemaan sen kymmenen ensimmäistä sivua, mutta kymmennennen sivun lopusta saa etsittyä vanhempaa materiaalia ''Find older messages'' ja saat seuraavat kymmenen sivua ja näin voi kahlata viestejä loppuun asti. Ei kovin kätevää kylläkään, mutta näin pääsee pidemmälle... Miramaria kertonee, jos parempi tapa löytyy. :)
 
Tällä hetkellä ei ainakaan ole tuon kätevämpää keinoa tarkastella viestejä. Kyselen IT-puolelta, olisiko mitenkään mahdollista saada omia viestejä esimerkiksi ladattua jonkinlaiseen tiedostomuotoon! :)
 
Tiedostojen lataus ei jostain syystä nyt näytä toimivan lainkaan, koko latausvalikkoa ei edes saa näkyviin kun nappia painaa. Lisäksi muutoinkin havaittavissa pientä jumimista, esim hymiöiden suhteen ja viestien lähettämisessä. Ongelmat alko eilen illalla, nyt ehkä käyttö jo vähän sujuvampaa. Ja puhelimen selaimella siis käytän foorumia.
 
Paitsi että nyt toimii taas normaalisti. Foorumi ilmeisesti oli päivityksen alla, kun tuohon ylös on ilmestynyt ruotsiksi tekstiäkin nyt..?
 
Paitsi että nyt toimii taas normaalisti. Foorumi ilmeisesti oli päivityksen alla, kun tuohon ylös on ilmestynyt ruotsiksi tekstiäkin nyt..?

ARGH! Se on norjaa. Nyt on käynyt niin, että olen ollut täysin pimennossa viime yön/aamun päivityksistä. Nyt saa olla vihaisia ilmoittamattomista päivityksistä. Minä olen. :facepalm:
 
Mulla oli koko aamun vaikeuksia päästä mobiilisovelluksella foorumille. Ei vaan suostunut kirjautumaan sisään. Samat tunnukset toimi koneelta ihan mainiosti. Sitten ongelma vaan yhtäkkiä katosi ja nyt toimii taas. Mitähän täällä on tekeillä? Olen satavarma, ettei tämä johtunut mistään mitä itse tein väärin.
 
Mulla oli koko aamun vaikeuksia päästä mobiilisovelluksella foorumille. Ei vaan suostunut kirjautumaan sisään. Samat tunnukset toimi koneelta ihan mainiosti. Sitten ongelma vaan yhtäkkiä katosi ja nyt toimii taas. Mitähän täällä on tekeillä? Olen satavarma, ettei tämä johtunut mistään mitä itse tein väärin.

Heippa Lettuhei!

En tosiaan osaa sanoa. Veikkaan, että kyseessä on ollut jokin yhteysongelma serverillä... Tietooni ei ainakaan ole tullut mitään päivityksiä, mitkä vaikuttaisivat puhelinsovelluksen käyttöön. :shy: Hetkinen vain, otan selvää.............
 
Jahas, sainkin heti vastauksen, että serverin yhteydessä oli kuin olikin ongelmia. Ikävää, että näistä ei ilmoiteta eteenpäin, kun ne havaitaan. :sad001

HUOM! Monilla oli myös nettiselaimella ongelmia foorumin kanssa, ja foorumin virheilmoitus sanoi virheellisesti, että salasana tai nimimerkki on väärin. Laitoin heti pyynnön, että korjaavat foorumin virheilmoituksen vastaamaan ongelmaa. :pompus:
 
Moderaattoreille kysymys: onko mahdollista saada omaa foorumisisältöään, siis kirjoittamiaan viestejä, jonain tekstitiedostona tms.? Etsi-toiminto on tosi kökkö. Omalla nimimerkillä haettaessa saa vain 10 sivullista uusinta sisältöä. Haluaisin siis saada ihan listamuodossa tekstit, joita olen tänne kirjoittanut. Onnistuuko?

VIHDOINKIN tähän kysymykseen on saatu vastaus. Valitettavasti se on kielteinen, eli omia tekstejään ei saa tekstitiedostona ladattua foorumilta. :sad001
 
Hei. On varmaan ihan tyhmä kysymys, mutta miten pääsee liittymään tuohon kesämammat 2016 ryhmään? Tai miten sen saa näkymään tohon nimimerkin alle?
 
Takaisin
Top