Pahoinvointiin auttavia vihanneksia ja hedelmiä?

Hansu91

Näppärä viestien naputtelija
Esikoista odottaessa pahoinvointia lievitti ainoastaan se että söi vähän väliä. Tällä kertaa ajattelin kiinnittää enemmän huomiota välipalojen laatuun. Eilenillalla vedin porkkanaraastetta ja suolakurkkua, tänään mieli tekisi ruusukaalia. Greippi ja sitruuna auttoivat viime kerralla, mutta alkoivat kyllästyttää ennen pitkää.

Oletteko havainneet jotain kasvikunnan tuotteita toimivaksi pahoinvoinnin torjunnassa?
 
Muokattu viimeksi:
Koska oon ite allerginen muunmuassa sitrushedelmille, kiiwille ja porkkanalle niin mä ite syön banaania ja kurkkua :) Yks päivä ostin kaupan pakastealtaasta jonkun smoothie hedelmäsekoituksen (mangoa ja jotain muuta siinä oli), pitääkin kokeilla sitä :) Mutta siis noin yleisesti yritän kaikkea mahdollisimman raikasta syödä, enkä syö mitään lämmintä, koska siitä taas tulee pahaolo. Lisäks mulla on välipaloina elovenan välipalakeksejä :)
 
Gazpacho (= sauvasekoittimella surautetut tomaatit, paprikat, kurkut, sipulit ja valkosipulit) menee jotenkuten alas. Ja kun saa edes jotain nieltyä, niin yökötys yleensä ainakin vähän vähenee :happy:
 
Itsellä täytyy sanoa että inkivääri. Siis tää sushin kanssa syötävä nimenomaan. Oon kapinallinen vaikka neuvola ohjeistaa ettei inkivääriä sais syödä raskaana ollessa. Mutta ittellä se auttoi :)
 
Ekan raskauden aikana söin pitkään ainoastaan ruisleipää (voita päällä) ja omenoita kilo kaupalla..
 
Takaisin
Top