Raskaaksi 2015

Lauruskaah, ainakin kaikki noi laskurit antaa mulle la:n helmikuun 1 tai 2 päivälle :) viime menkat alko 27.4 ja nyt on dpo12 eli oletetut menkat alkais maanantaina mut plussasin oletettavasti tikuista ja oireista päätellen :) ja tosiaan oon ajoissa mut helmikuisiin näyttäsin menevän. En mä kehtaa tulla tammikuisiin ja kiintyy sinne ja sit joudunki hyppää helmikuisiin :/ huomenna varmistelen digii ja sit ens viikolla soitteluu neuvolaan ja silleen kääk.
 
Silv, eiköhän sun miehen sydän kohta sula kun katselee pennun touhuja.

Bb, varmasti sinne helmikuisiin tulee pian lisää porukkaa. Jos säkin olit aikainen testaaja ja 1. tai 2. päivä LA, niin eiköhän niitä muita ala pian sadella. (Mäkin tässä yritän...! :wink) Jos rohkenet, niin lunttaa mallia tammikuisten ketjusta ja alota pari jo helmikuisiin. Voihan olla, että joku muukin miettii samaa että harmi kun ei vielä ole ketjuja.

kizu, kumpa sulle tulis nyt ovisplussa pian. Varmasti tosiaan kun lääkkeitä syö, niin olettais niistä olevan myös apua.

jm, no voi pahus sunkin ovis. Onko mahdollista että lh-piikki olis ollut niin nopea ettei jäänyt tikkuun kiinni? Täytyy toivoa... :)

Tyttötiikerillä taas toisenlainen ongelma, siinä olis tosiaan komea ovisplussa. :sorry:

Nyytti, voimia ikävään oloon, jospa alkava kesä kohta piristäisi.

Mymmelisti, no ehkä toisena päivänä lenkille. Mahtavaa että sulla on noin lyhyt aika enää lääkäriin! :smiley-bounce012

Nuuhku, nyt alat lämppäämään sun miestä pennun suhteen, ties vaikka heltyisikin.

Hileinen, onnea ovisplussasta! Pieni korjaus vaan, jos tänään sait ovisplussan niin vasta huomenna on dpo0. Plussa tulee noin vuorokautta ennen ainakin mun mielestä ClearBluen testillä.

Mendinia, toi on erittäin hyvä suunnitelma! Mäkin voisin katsastaa vaikka viinipullon "palkkioksi" jos menkat alkaa. :grin

Beisla kp 19/31
 
Bb jospa ne sun oireet helpottais ees vähä että ei ainakaan pahenis! Mutta toisaalta mun mies jaksaa joka päivä muistuttaa että hyvän asian puolesta tässä "kärsitään" :)
Ittellä oireet alko vasta 6+1 ja tuntuu että vasta nyt alkaa pahentua päivä päivältä.
 
MindiS, mulla on iha hyvä olo nyt ku oon syöny ihan tasaseen.. eilen illalla ei tullu syötyy ihmeitä ja sit heräsin yöllä ihan järkyttävään janoon, pissahätään ja kuvotukseen ja sit en saanu unta enää millään.. pyörin ja hyörin ja sit aamusta töihin ja siel tuli nii huono olo että piti oikeesti miettiä jtn kiinnekohtaa mitä tuijottaa ettei oksu lennä.. kotiin piti lähtee, kyl mä luulen että tähän on nyt syynä iha oma jännitys ja asian sulattelukin :D mut on tosiaan mahassaki outoja nipistelyitä ja viiltelyä ihanku... Ottaen huomioon että ainaki ton vau.fi sovelluksen mukaan mennään 3+5 tällä hetkellä.. varmaan jotku kolmoset tuolla ku tältä tuntuu jo nyt xD
 
Nooh beisla ei kyl oo nyt varaa ostaa tota pentua.. Pentu ittesään maksaa jo yli 2000 plus matkat..niin luulen että jää vaan haaveeks..
 
Onnea Bb nyt vielä kerran :) :Heartred kyllä sinne helmikuisiin tulee porukkaa plussa aalto on nyt kova :wink !

Ja silv voiko tuota ihanaa karvakasaa olla rakastamatta :) :Heartred

Mä olin jo melkein varma että sieltä se täti tulee, se on aina kun menet ostamaan testin :D mä olen jo hieman luovuttanut ja meillä yrityskin jo vähän hiipunut.

Tänään taas kamalan kireä tunnelma kotona ja kumpikaan ole saanut mitään aikaan. Koskee päähän ja väsyttää aivan hirveästi. Kuitenkin 2h päästä olisi töihin kammettava. Me ollaan taas ihan perse auki ja vielä 3vko tiliin....

Mutta kun katsoo tätä onnellista tuhisijaa niin tietää miksi :)
ImageUploadedByVau Foorumi1432384685.649986.jpg


Jos joku joskus kaipailee toukkapussia niin toki voin tehdä :) kannattaa vaan sit vähän etukäteen vinkkailla :)
 
Beisla: nooo, pistin sille tekstarin aamulla jossa pyysin anteeks omaa itsepäisyyttäni ja sitä etten ottanu sen mielipidettä huomioon ja selitin myös että tällasta tilaisuutta ei tuu toista kertaa... Niin nyt kun sen koulutus loppu, soitti jo aivan normaalisti ja puheli normaaleja asioita :) ehkä se koki vaan jotenkin että hänel ei ole sananvaltaa ollenkaan tms ja siks suuttu.. Ja ymmärrän kyllä, väärinhän mä tein..
 
Ihania eläimiä :Heartred vauvakuumeen lisäksi kasvaa lemmikkikuumekin koko ajan ;"D

Taitaa helmikuiset jäädä täällä vaan haaveeks. Maaliskuisiin ehkä sitte... Ei malttais millää
 
Silv, äääää mulla on nii heikkous noihi "lumirekikoiriin" kummitädillä oli miehensä kanssa 6 huskyä :) aivan ihania!! Se elokuva mikä kertoo siitä ku ne koirat jää sinne etelänavalle jumiin ni aina itkua pitää tiristää. :'( :D
 
Beisla jos näin on ni sit ei ole kyllä toivoakaan :grinei ole paljon peitot pöllynnyt. Ainut toivo että ovis olis oikeesti ollu silloin kp 12 jolloin oli oireet ja kierron tummin viiva. Epiälen kyllä vahvasti

Laitan vielä kerran kuvan, kertokaa mielipiteitä. En kyllä haluaisi edes ajatella että olisi mahdollista ja pettyä taas.

Testi muistaakseni tehty parin tunnin pidätyksellä. Seuraavana aamuna viiva oli jo vaalentunut

20150514_150325.jpg
 
Tää on siis aivan sairasta jo :D Menin tekemään testin ja tuloksen tietäen(nega )! Miksi pitää tuhlata testejä aivan turhaan :banghead: Kp23 /28 nyt, niin ei siellä mitään voi näkyä. Olevinaan omalle silmälle sain haamun, mutta kameraan ei sitten mitään! Ja tietyssä valossa, kun testiä katsoi niin haamu siinä olevinaan oli. Tai sit sitä toista viivaa toivoo testiin niin kovasti, että sinne tulee se viiva mielikuvituksesta :D Kiroon r-testit ja ennenaikaisen testaamisen syvimpään maanrakoon :smiley-angry005:laughing021 Ja oireet mitä nyt on ollut parin päivän sisään vois kieliä raskaudesta, mutta myös tädin tulosta. En kestä tätä piinaa. Kylmää, lämmöt koholla, kauhea turvotus alkanut ja alavatsan paine (kumartuessa vatsa "ahdistaa")
Voisin toivottaa jo tädin tervetulleeksi, varauduttu on taas super suojin että voi asettua taloksi :D
Anteeksi avautuminen :)
 
Soma mä sain haamun dpo9 ja en saanu sitä kuvaan näkyviin mut haamu muuttui viivaksi sit :wink älähän vielä heitä hanskoja tiskiin! Tiiä vaikka se sieltä viel tuleeki todeksi !
 
Keskenmenneestä raskaudesta plussasin kp24/28 ja dpo8. Mutta joka kierto on toki erillainen. Ja sillon oli tosi hailakka viiva. Pitää vaan toivoa, että joskus se plussa tulee :) Huppista, mulla onkin kp26 tänään :D laskut menny sekasin! Ja dpo 13-15 nyt. ..
 
Silv: jos tuo pentu katoaa ni ala tuu ettii taalta :wink

Mulla siis carpal tunnel syndrome ( mika se nyt onkaan suomeks, rannekanavan???), vasen kasi leikattiin 2kk sitte ja ei oo oireillu sen jalkeen. Nyt siis oikee kasi leikataan.
 
Voi Soma mä niin tiedän ton tunteen, kun testailee liian aikaisin ja "kuvittelee viivoja ja oireita". :laughing021
Nyt oon sentään malttanut mieleni, toistaiseksi :p
 
Takaisin
Top