Parhaat vauvakirjat mistä?

Lilith_Mist

Puuhakas puhuja
Joulukuunmammat 2015
Mistä ootte ostanu vauvakirjat? Sellaset jotka on painottunu raskausaikaan ja sitten nämä jotka on sijottunu syntymän jälkeiseen aikaan??
 
Meidän nykyään apteekista ilmaiseksi saatava Vauvan odotus -kirjanen taisi olla ainoa, jonka itse luin. Se on tosi kiva, joka raskausviikolle on oma tekstinsä (ja myös miehelle löytyy oma puoli). :) Omilta sivuilta voi myös ladata lapsen syntymä -oppaan pdf:nä.

Muita teoksia en tainnut itse lukea, imin vauvalehdistä kaiken tietoni raskausaikana. :grin Onko muilla vinkkejä?
 
Meille tuli tuo sama kirja ( vauvan odotus? ) postitse kotiin. Tuli myös joku kirjanen nimeltään vauvan syntymä.
Näin siis Espoossa.
 
Entä nämä sellaset vauwa kirjat, missä ei oo tekstiä tai tietoa, vaan juurikin lapsen oma kasvu/päiväkirja. Hammaskuvaa, johon merkataan mitkä hampaat tuli ekana jne mitkä oli ekat sanat, ekat runot, mistä pieni suuttui ensimmäistä kertaa jne. Minulla oli vauvana sellainen ja todella kiva oli vähän isompana sitä sitten lukea. Nyt en saa vain enää mistään tietoa mikä kirja se oli ja mistä mahd. Sellasia saisi, on mullakin noi neuvolasta saadut mut ei ne oo läheskää sellasii mitä haen :/
 
Kirjakaupoissa myydään kivoja vauvakirjoja, niitä mitä itse täytetään. Mullakin on sellainen nalle puh aiheinen. Siinä ei ihan hirveesti raskausajasta oo, mut kiva kuitenkin :)
 
Meillä on Lapselliset niminen vauvakirja :)Hauska ja vähän erilaisia juttuja tarvii täyttää perinteisten ensimmäinen hammas ja ensiaskeleet juttujen lisäks. Kävin raskausaikana kirjakaupassa selailee ja vertailee vauvakirjoja ja tilasin sit netistä sen mistä tykkäsin eniten, tuli puolet halvemmaks.
 
Pitää hyökkiä maanantaina kirjakauppaan :) onko vinkkejä nettisivuille josta löytys hyviä? T. Laiska googlettaja :D
 
Meillä se Kulta pieni -kirja.

Kannattaa varmaan käydä siellä kirjakaupassa katsomassa mikä olisi itselle se mieleisin, ja sitten googletella niillä nimillä niin löytyy aika hyvin että mistä saa tilattua netin kautta ja mihin hintaan :)
 
Meillä on esikoisella Muumilaakson vauvakirja ja tulokkaalla Mauri Kunnaksen vauvakirja, jota ei vielä olla täytelty mutta joka on minusta vielä Muumilaakson kirjaa kivempi.
 
Itse olen harkinnut ( varmaan puoli vuotta jo :D ) että pitäisi hankkia kunnollinen vauvakirja, kun tuohon lahjaksi saamamme ei mahdu kirjoittamaan juuri mitään, kun on kuvia ihan liikaa. En myös tykkää valmiiksi aloitetuista lauseista. Esim " eläimet ovat minusta..." " osasin jo leikkiä..."
 
Kävin kirjankaupassa tänään ihmettelemässä :) löysin sellasen vauvakirjan joka kesti 18 vuoteen asti raskausajasta :D sen aijon ostaa kunhan olen lopettanut stressaamisen ja olen varma että pikkuinen pysyy matkassa mukana :)
 
Takaisin
Top