Esikoinen toiveissa

Kirveli, me olemme yrittäneet vuoden. Viime syksynä ensimmäinen raskaus päättyi keskenmenoon ja sen jälkeen kierron kanssa on ollut isoja ongelmia. Kahdessa viime kierrossa on ultrattu ja todettu, että lähtökohdat raskauden alkamiselle ovat aikalailla olemattomat tai ainakin tosi tosi tosi pienet. Mutta tässä sitä ollaan... ihan varmasti jokainen teistä onnistuu!!!

Jemberry, nyt menossa on kp 37 ja dpo 15. Rinnat kipeytyivät jo dpo 7 tavallisesta poiketen. Dpo 14 maistoin raudan makua suussa, mutta voi olla, että kaivoin vain hammastikulla hammasväliä niin, että se vuoti vähän verta. Tyypillinen loppukierron tiputtelu jäi pois.
 
Voi kamala jos tulis kierron kanssa ongelmia nyt keskenmenon jälkeen:eek: ennen oli hyvä kierto 29pv. Nyt ei ole vielä alkanut kuukautiset, kun tyhjennyksestä on vaan 3vk.

Mitäs tuo dpo tarkoittaa?o_O
 
Kukkaperhonen: Kiitos tarinastasi :hug003 Minulla myös tätä ennen 3vuoden suhde jossa menimme aika paljon ilman ehkäisyä ei tullut vauvaa. Tässä suhteessa alussa oli kortsu ainoa ehkäisy koska minulle ei ole koskaan mikään muu ehkäisykeino toiminut. ollut loputon vuoto vaan. Nuvaring ainoa joskus nuorena mutta se aiheutti lihoomista niin lopetin ja pudotin 12 kg =) olen siis täysin normaalipainoinen siro luinen. Samaistuin niin tarinaasi :Heartbigred

Juu :Heartred mulla ei ole koskaan ollut mitään ehkäisyä käytössä paitsi kumi kerran. Toisaalta minulla ei suhteitakaan ole montaa ollut. Ajattelin aluksi juuri, että alkoholi ja tupakka vaikuttavat paljon raskaaksi tuloon. Toisaalta kun mietin nyt, niin minulla on hirveä putki päällä juuri tuolloin ja poltin myös aika paljon. Onneksi nyt olen kaiken näistä lopettanut :)
Se on ihan hirveetä varmasti kun odottaa kovasti. Mä pidän koko sydämestä peukkuja :Heartred koita tehä hirveesti kaikkea mistä nautit ja mä rupesin juomaan ihan hirveesti vettä. tuplasti mitä aikasemmin. lienee tuuriako vai, mutta poimin vinkin netistä ja ainakin tärppäs :)
 
Nyt oli paljon helpompi lukea ja ymmärtää tuo starlingin kirjoitus kun tiedän nyt mitä dpo tarkoittaa :)
 
Jaha ja sen sortin pms-masennukset ja kiukut iski päälle, että menkkoja sit vaan odotellessa :sad001:mad:Kalenteri-appsin mukaan "raskauden vaara medium", mut täällä se vaara on kyllä puhdas nolla kun ketuttaa niin ettei paljon tee mieli miestä päin edes katsoa. Noh, kai sitä tästäkin pitää olla kiitollinen, että kroppa toimii tältäkin osin...

Terveisin Hirviö-Kirveli :sad010
 
Tänää menossa kp35. Viime kierrosta menkat alkoi juuri kp 35. Vaikka aina kiertoni on ollut 28 päivää (viimeiset 15 vuotta)...
Aamun olen juossut vessassa tarkistamassa ja eikai ne alkaneet.. Ei ainakaamnvielä, huh!! Massu on kyllä ihan sen tuntuinen, että menkat tulee. Tosin vatsaan on nipistellyt jo pari viikkoa.
Jännää!!!
 
Kiitos kaikille onnitteluista!! Olen ihan vakuuttunut, että jokainen teistä pääsee vielä kertomaan samat uutiset kuin minä eilen. Tiedän, että yrittäminen tuntuu välillä toivottomalta ja tekisi mieli luovuttaa. Nega harmittaa ihan joka kerta, vaikka raskauden yrittämisen olisi vasta aloittanut. Siinä alussa se ehkä kirpaiseekin kaikkein eniten, kun jokainen kuitenkin toivoo pikaista plussaa. Yrityksen venyminen puolestaan tuo ne omat epätoivon tunteet. Kuitenkin kaikenlaisista, myös niistä tosi huonoista lähtökohdista voi yllättäen kuitenkin onnistua, kun ei vain suostu luovuttamaan!

Paljon kesäisiä plussatuulia teille jokaiselle!
 
74d58b7f14990986cb51bd937166e82b


8b335ecae12383d8c4ddb6f77e766d84


Tällasia terveisiä tällekin puolelle :D
 
Nakro, koska sitten aiot tehdä testin? :P minä tein niitä testejä kun en malttanut odottaa, niin jo neljä päivää ennen oletettuja kuukautisia :D ja plussa tuli silloinkin!
 
Vau mikä plussa-aalto!
Onnea Nakro ja Bb! :wav :wav
Ja Starlingin onnittelin näköjään vasta toisessa ketjussa, onnea täälläkin! :grin :wav
Paljon vauvaliimaa kaikille plussanneille! Mä oon nyt ihan tohkeissani. :grin

Zara, kiva kun ehdit käytä moikkaamassa. Muutossa tosiaan riittää puuhaa. Nyt vaan rentoudutte heiluttelemalla peittoja ens viikolla. :wink

Kirveli, voimia masennusoloihin. :hug013 Kumpa se täti nyt kuitenkin pysyisi poissa, vaikka onkin menkkatuntemuksia.

On. Täällä jatkuu piinailut, ei vielä tunnu kovin piinaavalta. :p Kesä niin rauhoittaa mun mieltä, voisin tuijotella vaaleanvihreitä koivuja ikkunasta vaikka kuinka kauan. Nyt ajattelin tehdä niin, että jos loppukierrosta alkaa pelottaa ja jännittää, niin mars metsään kävelemään rauhoittumaan.
 
Takaisin
Top