3/3 oireet ja ajatukset

Miustaki tänä vuonna on turha mitään äitienpäivää viel juhlistella vaikka sitä täälläkin tiedusteltiin.
Valkovuokot on myöskii sit myrkyllisiä että kun on se keräilykaveri ni muistaa varoo ettei paa suuhunsa..
 
Mää kait ilmotin että mua kyllä voi muistaa
äippäpäivänä vaikkei laps sylis vielä ookkaa :P esim suklaalevy (kielletty herkku) saa mut erittäin onnelliseksi :wink
 
Musta ois kiva yllätys, jos muistaisi nyt äitienpäivänä, mut en loukkaannu jos ei vielä huomioi asiaa. Eipä se muistaminen nyt tässä tilanteessa muuta voi ollakaan, kun sanallinen tai tekstiviesti, kun on pois vielä ens viikkoon asti :D Ei kyllä mitään kai suunnitellutkaan, on niin huono pitämään yllätykset salassa, että varmasti olis jo jotain maininnu ku nyt selvis, että on pois sen yli.
Mutta ens vuonna kyllä tottakai pitää muistaa! Kyllä mäkin aion isänpäivänä muistaa. Täällä taitaa isänpäivä muistaakseni ollakin eri päivänä kun Suomessa, vaikka äitienpäivä on sama. Onneks siitä tulee mainokset jo kuukaus etukäteen, ni ei voi unohtaa :D
 
Kyl me muistetaan merkkipäivät, tosin ite oon siin vähän surkeempi...Viime vuonna taisin saada kukan ja autoon häikäisysuojat :) Tänä vuonna sain tabletin (jo etukäteen), ku tietokone on menossa rikki. Ei mitään turhaa oo tapana ostaa. Ootan jo sitä, et lapset tuo just jotain valkovuokkoja tai vaikka leskenlehtiä ja piirtelee ite korttejaan.
 
Mä kyllä tykkään muistaa miestä merkkipäivinä, vaikka jo kahdeksan vuotta on yhteistä polkua tallustettu. Alkuun mieskin kyllä muisti kaikki merkkipäivät ja toi monesti muutenkin kukkia, nyt mä oon vissiin jo niin varma tapaus et merkkipäivät voi unohtaa tai muistaa vaan kortilla. :) Välillä kyllä kieltämättä ärsyttää, vaikka eipä tuo sitä ilkeyttään tee. Eilen yllätyin kyllä todella suuresti kun mies uteli mihkä haluaisin lauantaina syömään, kun sunnuntaina kuitenkin kaikki paikat ihan täynnä. Positiivinen yllätys. :)
 
Täällä on ollut nyt muutaman päivän jäätävää kylkikipua oikealla puolella aina seistessä ja kävellessä...ei oo ollenkaan kivaa...
 
Jaahas.. enpä olisi uskonut näillä viikoilla joutuvan lähtä liivinsuoja ostoksille.

Jotenkin sellainen fiilis että tyyppi ei viihdy masussa loppuun asti. Harkkasuppareita ollu jo pari kuukautta päivittäin ja nyt on viikonverran nukkumaan käydessä ollut jokunen suppari joka ei ihan niin harkalta tuntunut.... mene ja tiedä. Kohta viisaampi ku päästään kontrolliultraan käymään (pienen sf-mitan takia) huomenna
 
Muokattu viimeksi:
ilmoittele sitten felicia mitä selviää.. kurjia kun noita supistuksia teillä on niin paljon.. Itse tiedostan, että varmaan yksi ollut, mutta paineentunne on kova alapäässä, pelkään että vauva puskee jo itseään alaspäin..
 
Minä sain ekana äitienpäivänä kaulakorun ja kermavaahdolla, mansikoilla, vaahtokarkeilla sekä suklaakastikkeella höystetyn jäätelöannoksen :) saa nähdä mitä saan tänä vuonna, poika oli ainakin hoidossa töhertänyt kortin :Heartred (hoitotätin avustuksella tietenkin) ja luulenpa että jäätelöannosperinne tulee jatkumaan :) en mieheltä odota mitään isoja muistamisia, enhän minä hänen äitinsä ole mutta kiva toki että jollain lailla muistaa nyt ennen kuin lapset on niin isoja että osaavat itse äitienpäivänä muistaa. Meillä enimmäkseen hankitaan käytännöllisiä lahjoja, mies ei arvosta ollenkaan mitään hömppää eikä kyllä ole mikään kukkien ostelijakaan. Tänä vuonna on sovittu että toistemme synttärilahjat hoidetaan ostamalla puoliksi uusi läppäri, ja muutenkin rahamenoa on tiedossa kun laitetaan laminaattia ja tapettia kotiin, niin siinäpä sitten jo on lahjaa kummallekin.
 
Oireista merkkipäiviin, mutta menköön... :) Meillä ollaan sitten kai vähän erikoisia, kun ei merkkipäivistä tehdä mitään erityistä numeroa. Ja tämä ihan yhteisestä sopimuksesta. Meillä ei olla kotona perheen kanssakaan koskaan erityisemmin juhlittu synttäreitä (lapsuusvuosien jälkeen), äitienpäivää tai isänpäivää ja joululahjojakin on annettu viimeksi lapsena. Mielelläni olen tavan siirtänyt myös parisuhteeseen. Onnitteluhalit ja pusut riittää, ellei jotain ihan erityistä lahjaa tule mieleen, minkä haluaisi toiselle hankkia - väkisin ei tarvitse lähteä ostoksille tai ottaa paineita lahjan keksimisestä. Mieluummin vähemmän materiaa ja enemmän yhteistä aikaa :)
 
Turha krääsä on kyllä aina turhaa! Olin ihan ymmälläni, kun hankkimalla piti jotain hankkia jouluna miehen perheelle :D En ole itekään saanu joululahjoja moneen vuoteen, no nyt sain kynsienhoitosetin miehen siskolta. Kiva :rolleyes:
Mutta muistettu on aina, minä kyllä äitille kukkia ja tänä vuonna korun lähetin :)

Toivottavasti felicialla kaikki kunnossa ja paikat kiinni!
 
Voi Jes kuinka ärsyttää on tuo maidon heruminen tunne. Muistuu esikoisen imetys hyvin mieleen. Kun nipistelyä niin pirusti... ja toki tuntuu kokonaisvaltaiseatikin... olo on kuin tekis hitoksee ässää mieli. :rolleyes:
 
Argh , nyt on sitten nivunen vihoitellut koko illan. ei kunnolla voi edes kävellä. Joka toinen askel, niin meinaa jalka pettää alta :mad: ei yhtään kivaa. Saa nähdä mitä huomisesta työpäivästä tulee, jos on vielä näin kipeä, toivottavasti paranee yön aikana!!
 
Täälläkin kylkikipu vaivaa seistessä ja kävellessä. Seisomatyö tekee kyllä oman osansa. Toivottavasti on ohimenevää.. Ja ristiselkä väsyy myös seistessä.. Muuten olo vallan mainio.. Keskiviikkona olis taas neuvolakin :)
Outinen 29+4
 
Mä sain sairaslomaa fyysisestä työstä selkäkipujen takia, kun siellä ei ole tarjolla hommaa, jossa ei selkä rasitu. Uutena on tullut minullekin pistävä kylkikipu, vaikka olen levännyt. Lisäksi ihmetyttää, miten jalat voi olla koko ajan niin jumalattoman kolottavat. Rappuja on vaikea nousta. Ihan kuin olisi joka päivä käynyt reippaalla lenkillä, vaikka tänäänkin olen käynyt vain nopeasti kaupassa. Miten kipeet nämä kintut olisi jos pitäisi töissä käydä seisomassa ja ravaamassa paikasta toiseen.
 
Lyydian kanssa samaa mieltä jalkasärystä! Ja lisäks selkä kipeytyy het ku jotai vähä kumartelee / nostelee (esim pyykkien vaihto pesukoneesta kuivuriin jo tuntuu. Sit ku laittaa tukivyön ni se siirtää tohon ihan jalkojen "juureen" sen säryn. ?? Onkse sit lonkkakipua vai mitähä...
 
Jaahas ekat värimuutokset bongattu raskausarvissa :I eli siis näitä kamalan kauniita violetteja .. haaleita muodostunu jo pidemmän aikaa. Violetit aika lailla navan ympärillä, iho on siitä iiiiihan pinkeä ja vauva tykkää tunkee pebaansa(?) siihen ja oikein venyttää siitä kohti niin että se sattuu !
Noh. Harva selviää raskaudesta ilman arpia, miksipä minä olisin .. toivoin vaan niin lapsellisen kovin että JOS... :D
 
Takaisin
Top