Raskaaksi 2015

Voi ei, nyt on paha fiilis kyllä tuosta purkautumisestani niistä pirun raneista joita en saanut. Miehet teki miulle vähän "yöpalaa" eli miun ehdotonta lemppariani; tortilloja :D
Sanoivat vaan, etten saa mennä keittiöön ja ett miun pitää ottaa rennosti, joten siivosin vähän olkkaria sillä aikaa ja sit ne oli kattanu pöydän ja kaikkee! Ja lupasivatpa vielä huomenna tiskatakin :wink on noi kyllä mahtavia, huomaa hyvin ett parhaat kaverukset kyseessä❤ :)
 
Toivotaan että on ohimenevää miehellä. Katsoo kuuluuko tänään jotain hänest.
Onneks tämä kierto vielä alussa nyt menossa 14/35-38.
Eilinen ilta meni kyl niiskuttaessa ja huono-olokin oli. Ei vieläkään mikää täydellinen vointi.
 
Jep, eipä ollut tämä 16:sta yrityskierto se meidän kierto, vaikka ne clomit ja se mehiläisen kakka saikin sen super vahvan ovisplussan aikaiseksi.

Huomenna tulee täti kylään ja minun pitää alkaa työstämään ajatusta, että en miehelleni lasta saa aikaiseksi. Saas nähä miten pääkoppa senkin asian kestää. Kiitos teille kaikille tsemppailuista ja tuesta! Toivon teille jokaiselle plussaa ja onnellista raskausaikaa! :Heartred

ImageUploadedByVau Foorumi1430019386.224205.jpg
 
Voi Murkku! :Heartred Kurjaa kun ei osaa mitenkään lohduttaa, eikä varmaan mitkään sanat tuossa tilanteessa helpottaiskaan. Paljon voimia sinulle! :Heartred

Ha kiitos taas tuesta teille kaikille. Olen mehelle nyt ehdottanut että hän menisi yksin jonku ulkopuolisen kanssa puhumaan, että mentäis yhdessä, että hän vaan nyt tiristäis kaikki voimansa ja vaan ryhtyis itse puhumaan, muuttaisi muualle et saatais vähän etäisyyttä ja voitas tosiaan kokeilla sitä että miten paljon toista kaipaisi ja molemmat sais rauhassa miettiä ja tunnustella että mitä tunteen, haluaako olla yhdessä vai yksin vai jonkun muun kanssa. Mikään ei käy miehelle, "no en mä tiedä, mitä pitäs tehdä". Selitin miehelle asioita, jotka mättää ja että mulla ei oo hyvä olla tässä suhteessa. Se vaan hokee tota et "emmä tiedä mitä pitäs tehdä" Sit kysyin siltä et eikö sen mielestä tässä suhteessa oo mitää vialla, et senkö mielestä kaikki on hyvin. "No en mä tiedä, kai tässä jotain pitää tehä, en mä tiedä"....

Pettämistä en itsekään hyväksy. Ajatuksena on itelläkin aina ollut et jos löytyykin joskus joku toinen, jonka kanssa haluaa olla ja tehdä kaikenlaista niin ensin pistetään poikki edellisen kanssa. Vaikka eihän se varmastikaan olisi noin yksinkertainen juttu.
 
Voi Murkku :sad001 kyllä se pieni teille vielä suodaan :hug013siitä olen varma !!

Paljon plussatuulia kaikille !!

Täällä flunssaa pukkaa :sad001 koko aamun saanut niiskuttaa.
Vielä yhden pc:n pissin aamusta ja eipä se mitään kerro, tommonen ihmeen näkönen viivanpaikka siinä taas.( tuskin tuli kuvaan saakka) Vatsaa juilinut nyt jonkin verran joten eiköhän se täti sieltä saavu. Hiukan taas tuo tyhmä pää koitti herätellä että jos kuitenkin, mutta toisaalta on täti tässä vaiheessa tervetullut :) alkaa ottaa pattiin tää odottelu.

Mukavaa sunnuntaita kaikille !!
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    223.4 KB · Katsottu: 144
Kauhee kasa täällä viestejä. Oon kyllä pysytellyt mukana mutta en oo oikeen ehtinyt vastailemaan kenellekään.

Murkulle tsemppiä, kyllä teillekin vielä lapsukainen siunaantuu :) usko pois :Heartred ! Vaikka sitten sillon kun sitä vähiten odotatte :wink

Ja Tikrulle kans voimia. Oliko teillä ennen häitä kaikki hyvin? Vai miksi sitten sanoitte tahdon? Kyllähän se vaan on totta että ihmiset kasvaa itsenään ja joskus erilleen ja se kun tapahtuu että ei enää osaa puhua keskenään ja arvomaailmat ja unelmat eroavat toisistaan niin mitä on jäljellä? Sanotaan aamulla huomenta ja illalla hyvää yötä? Tässä kun itse on miettiny niin paljon omaa terveyttä jne. siltäkin kantilta että elämä on hetki joka meillä kaikilla on ja ei kukaan tiedä millon se riistetään pois. Niin pitäisi todellakin nauttia siitä niin täysin hampain kun vain voi.

On. Kp 29/29 tätiä edelleen odottelen. Olin jo oletetun oviksen suhteen odottanut toissapäivälle. Ei näkynyt. Jospa se sieltä tänään kurvaa pihaan. On tässä joutunut lonkkakivun takia olemaan burana sirdalud pössyissä ni ei varmaan menkkatuntemuksetkaan näy tai kuulu. :D ainoastaan mielentila heittelee.

Ajattelin jo varailla sen kontrolliajan parin viikon päähän kunhan ensin tulis se täti.. plaah.

Mariskan testissä näin jotain haamua. :wink
 
Bb meillä siis on tosiaan jo melkein 9 vuotta yhteiseloa takana. Vähän reilu 10 vuotta sitten ruvettiin ensimmäistä kertaa seurustelemaan, puolen vuoden jälkeen erottiin ja siitä vuoden päästä palattiin yhteen ja sillä tiellä ollaan. Vuosi ennen ku esikoinen sai alkunsa, meillä oli eka ihan kunnon "kriisi" tilanne alko olla just tällänen, että mies ei jaksanu oikein mitään, seksiä oli tosi harvoin, yhdessä ei tehty mitään. Tuntui että olen yksin suhteessa. Sama juttu ku nyt, sai yksi olemisen ja parisuhteen huonot puolet mutta ei kummankaan hyviä.... Ja sitten mä ihastuin toiseen mieheen, en pettänyt tai mitään, mutta jonkun verran nähtiin kun oli yhteisiä kavereita, ei ikinä siis kahdestaan tai mitään. Mutta kyllä ihan avoimesti kerrottiin toisillemme että ihastumista on. Hänkin oli parisuhteessa. No lopulta kuitenkin tulin siihen tulokseen, että haluan olla mieheni kanssa, ja itkien kerroin sille tästä toisesta miehestä. Sen jälkeen alko mennä taas hyvin. Parisuhteen laatu parani monessakin suhteessa ja oli ihan mukavaa ja tunsin rakastavani ja kaipaavani miestäni ihan uudella tavalla taas. Ennen kuin tilanne parani, olin aina vain ilonen jos mies oli jossain reissussa ja sain olla yksin kotona.
Sitten meni muutama kuukausi ja rupesin puhumaan vauva - asiasta ja mies tähän lopulta suostui. Ja elämä oli ruusuista. Sitten sovittiin hääpäivä ja varatti kirkko ja pari päivän päästä olikin r-testissä plussa. Ja mä olin onnesta soikeena. Sit synty esikoinen ja meni muutama kuukaus ja oli täydelliset häät. Ja kaikki oli ihanaa. Ja nyt sitten taas alkaa kaikki hajoomaan... Esikoinen on siis reilu vuoden ja kesällä tulee vuosi häistä... Että en tiedä sitten mistä mikäkin johtuu. Enkö siinä vauva- ja häähuumassa tajunnu ettei mikään oo muuttunut vai oliko se mun ihastus miehelle niin kova juttu että alko tosissaan tsempata tän suhteen eteen mut ei sit jaksanutkaan tän pidemmälle vai mikä tässä on...
 
Tikru, voe että on kyllä aika kinkkinen paikka :/ tottakai toivoisin että saisitte jostai nyt lisäpotkua. Toisaalta miettii että onko kaikki muu onnellinen tavote ja muu siis odotusaika ja häiden suunnittelu ymsyms. Saanut unohtamaan parisuhteen ongelmat ja nyt kun ei oo sellasta tai tietty vauvan yritys niin sit tajuaa taas että tässäkö tää nyt onkin? Tai en mä tiiä en haluu sekaantuu tai tunkeutuu kenenkään elämiin tai vaikuttaa.negatiivisesti mihinkään :) toivon hyvää vaan ja että selviäisi sinullekin sitten mitä tahdotte vaikka se tarkottaisi uusia tuulia tai sitten että saisitte oman suhteenne taas kukoistamaan. Mut kommunikointi on vaan tosi tärkee juttu suhteessa että voi keskustella kaikesta avoimesti ja ei mee tosiaan luu kurkkuun ja tuu sitä "en mää tiiä, ööö mmm öh" se on niin rasittavaa. Muistan edellisestä suhteestani tuon saman. Joka päättyi meidän osalta aivan puuntakaa niin että mies yksi iltapäivä mut töistä hakiessaan totesi että nyt täytyy jutella ja hän oli selkäni takana vuokravakuudet maksanut uudesta asunnostaan ja muuttaisi 2 viikon varoajalla pois ja ei rakasta mua enää eikä osaa jutella mulle ja tää oli tässä.. multa putosi lattia sillon alta ja menin aivan paniikkiin että mitä vittua sentään itse olin tosiaan kaikkeni hänen kanssaan yrittänyt ja sain tuon palkkioksi.. meni vuosi täysin yksin ennen kun sain oman itsetunnon ja elämänhalun takaisin tuon jälkeen. Vieläkin kylmää kun miettii niitä päiviä.. MUTTA onneksi näin koska en koskaan olisi löytänyt nykyistäni josta en voi olla kun iloinen että ollaan niin toimiva yhteen. Ihan kun olisi paras ystävä ja rakastaja samassa paketissa :) jutellaan kyllä kaikesta ja voidaan suunnitella kaikkea ja tuetaan niin huonoissa ja hyvissä jutuissa. Ja niitä huonojakin on tässä kyllä riittänyt..

Menipäs romaanin kirjoitukseksi :D nyt hiljenen ja meen tutkimaan jääkaapin sisältöä aamupalaksi..
 
Freyja sieltä tuli ihania uutisia ja poika voi hyvin! Kohta pääsette jo kotiin pienen kanssa uih! :Heartred

Nennaa.. Täällä kans sama juttu halut lisääntyy kun menkat lähestyy.. Tosin likan alkuraskaus oli ihan hirvee vaikka väsyttikin niin voi kiesus että teki mieli.. Ja noh isäntähän ei antanut kun kuvitteli että törkkää pieneen... Ööh ehkä jos vielä plussan testiin saan kerron isännälle vasta ekan kolmanneksen jälkeen :D

Murkku mäkin uskon kyllä siihen että te vielä oman nyytin saatte sylliin! :Heartred

Tyttötiikerille voimia kans parisuhdeasiat on niin monimutkasia varsinkin jos toinen ei puhu tai ei puhu totta.. :/

Mitä luckylle kuuluu??

On. Menkkakivut on lakannu onneks ja vuotokin jo vähenemään päin :) jes! :)
 
Aamulla ihan puhdas nega testattu. Pyhpah vituttaa kyl tää koko touhu :sad001 ehkä meille ei ikinä toista lasta suoda :/ tuntuu niin pahalta ja ei ainakaan helpota yritystä et kierrot näin sekaisin. Saa nähä meneekö yhtä pitkäks ku edellinen, 65päivää.

Meritähti kp37/30(-65)
 
Voi Tyttötiikeri, I feel you! En tiedä luitko ton mun eilisen jutun mun ihailijasta? :D Meillä kylläkin menee oman miehen kanssa hyvin, mutta kyllä siinä sydän sykähtää kun saa huomiota.. Täällä on vaan tilanne päinvastainen sillä mulla on ihailija, jolle mun pitää varmaan pistää jossain vaiheessa kapuloita rattaisiin ja täsmentää että kavereita voidaan vaan olla. Tämä kevät nyt vaan on tällaista aikaa. :wink Älä nyt kuitenkaan tee mitään hetken mielijohteesta vaikka tää sun ihastus kuinka ihana olisikin. Ja tosta eroamisen noloudesta; jos homma ei toimi ja etenkin jos toinen ei ole valmis tekemään mitään jotta se toimisi niin ei mun mielestä eroamisessa ole mitään noloa. Eihän se kenellekään muulle kuulu! Tsemppiä parisuhteen, tunteiden ja ihastuksen kanssa pärjäämiseen :) Nennaa olikin tuossa jo hyvin kiteyttänyt myös mun ajatuksia :) Pystytkö itse lähtemään hetkeksi lapsen kanssa muualle asioita miettimään, jos miehesi ei osaa tehdä sitä tai muutenkaan kommentoida asioita?

Murkku :Heartred

Pahoittelut Meritähti :sad001

Menkkojen kunnollista aloitusta täälläkin otellaan. Melkein viikon taas jo tiputellut eli en enää usko mahiksiin tässä kierrossa :/ Naistenpolille menoon onneksi aikaa enää 2 viikkoa! :)

Larissa kp 27/27-31, dpo 10
 
Muokattu viimeksi:
Muurahainen: ihan kuin siinä olis jotai todella haaleaa mutta punaista... Dpo 11 voi olla liian aikaista.

Meritähti: jos se sekoilee ihan hyvästä syystä. Ootko testannut?

Mariska86: sun testiin en saa näkyviin sitä viivan paikkaa. Toivottavasti saisit uuden kierron alkamaan pian.

Susanne: toivottavasti menkat tulis ajallaan tahi jos se yllätys viiva tulisi siihen tikkuun. Mäki haluan rullaluistelemaan :)

Mimmu: sul aika hyvät unet :)

Nuuhku: mä en enää usko mihinkään et siel enää mitään on. Odotan uutta kiertoa vai onko tää jo se min uus kierto... Mitenkähän pitkään tää vuoto kestää

Larissa: juu on varmaan hämmentävää että vieraat miehet tuolleen hemmottelee mutta ota siitä ilo irti niin kauan kuin ei mee homma liian pitkälle :D

Soma: jospa kuitenki plussa tulis...

Pisama: hauska ele mieheltäsi tuo kirjeen vaihto. Ja se että se tulee omasta aloitteesta. nyt se plussa teille!

Nepa: pahoittelut menkoista! Onneksi tosiaan tuo aurinko paistaa ni saa muuta ajateltavaa

Hileinen: nyt sit vaan ovista hyödyntämään!!!

Hipsutin: hedelmällisiä piinapäiviä!

Lauruska: elähän enää testaile niillä one step testeillä... pc n testillä saat plussan!

Nennaa: ootko testaillut :)

Freyja86: ihanaa että pääsi viiksistä eroon! Siitä se elämä vaan lähtee ihmeellistä mutta ihanaa!!!

Smurffiina: ei sun kannata paljastaa oikeaa hetkeä... tulee pupu pöksyyn ja stressi kasvaa.

Tyttötiikeri: mun mielestä pitäis puhua jo sun ukkos kans noista asioista. Ja sit päättää mitä suhteelta haluat.

Muurahainen: ♡ halaus


On. No täällä alkaa olo olee ok. En oo enää niin mieli maassa. Mutta sain järkyn flunssan. Särkylääkkeitä saanu popsia kun kuumetta nostaa. Ei paljoo mut mulle ihan tarpeeks . Vuoto kirkasta limaista. Niukahkoa ja välillä tummaa kun niin niukkaa välillä. Mutta kuitenki koko aika vuotaa.

Odotan uutta kiertoa...ja huomista lääkäriä... töihin vaan särky lääkkeiden voimalla
 
Lucky sehän se ongelma tässä onkin, että mä oon jo vaikka kuinka pitkään puhunut miehelle näistä asioista, kertonut mikä musta mättää, tarjonnut vaihtoehtoja mitä voitais kokeilla, yrittänyt kysyä sen tuntemuksia, ehdottanut että se menis yksin, tai mentäis yhdessä puhumaan ulkopuoliselle... Mut ei, hän vaan vastailee "emmä tiedä, emmä tiedä mitä pitäs tehdä/sanoa" "kai tässä jotain pitäs tehdä, emmä tiedä" "kyllä me voidaan puhua joskus, emmä nyt tiedä mitä pitää sanoa.."
En koe että se että mä menisin jonku ammattilaisen kanssa puhumaan varsinaisesti auttaisi, koska mä kuitenkin pystyn puhumaan miehelle ja olisin valmis yrittämään ratkoa näitä ongelmia.

Ja hei tosiaan toi ihastusjuttu on ja pysyy vain ton sanallisen flirttailun tasolla. En nyt halua enempää paljastaa ja selitellä miksi, mutta siis 100% varmuudella se ei mene siitä pidemmälle ikinä ja 99,9% todennäköisyydellä tyyppi häviää mun elämästä heinäkuun alkuun mennessä, viimeistään kesän aikana. Joten siis se ei nyt oikeasti ole tärkeässä roolissa muuta kuin siinä, että saan edes välillä nauttia huomiosta ja kokea itteni edes jollain tavalla ihanaksi. :D
 
Murkku, isot isot pahoittelut negasta. Uskon kuitenkin vahvasti, että teillekin vielä pieni suodaan, ihan jo siksikin että saisitte osoittaa lääkärin olleen väärässä!

Tyttötiikeri, teidän tilanne kyllä kuulostaa hankalalta. Entä jos toteat suoraan miehelle, että kun hän ei kerran osaa sanoa mitään tai ei tiedä, mitä tehdä niin sinä päätät ja mies toimii sun ohjeiden mukaan siihen asti, että hän osaa itsekin tehdä päätöksiä tai sanoa miltä tuntuu. Eli jos päätät että menette terapiaan niin varaat ajan ja mieskin sitten tulee mukaan, kun ei osaa muutakaan ehdottaa. Tylyähän se on, mutta herätteliskö?

On. Kp 29 ja menkkojen pitäisi viime kierron perusteella alkaa huomenna. Alavatsassa tuntuu jotain, mutta ei samalla tavalla kuin yleensä ennen menkkoja. Tietysti eniten toivon, että menkkoja ei kuulu ja se perjantain nega olisi vain liian aikaisin testattu. Hienoa kyllä olisi myös se, jos kierto asettuisi säännölliseksi näin pian. Ennen pillereiden aloittamista, siis yli 10 vuotta sitten, menkat olivat muistaakseni hyvin säännölliset. Asettuivat solukämpässä elellessäni samaan sykliin kämppisten kanssa ja sillä rytmillä mentiin varmaan vuoden verran. :D Onko muita joilla on käynyt samoin?
 
Voi Lucky :Heartred mihin aikaan sulla on huomenna se lääkäri? Tulehan sitte heti kertomaan kuulumiset. Kunpa kaikki olisi ok!

Terkku, meillä taitaa olla tällä hetkellä töissä kierrot jotenkin samassa syklissä työporukan kanssa :D

Taidan jättää foorumilla pyörimisen taas vähän vähemmälle. Käyn kyllä täällä lueskelemassa ja tykkäilemässä teidän jutut :) omassa tilanteessa ei varmaan tapahdu mitään kehitystä mihinkään suuntaan ennen sitä lääkärikäyntiä. Oottelen nyt sitten menkkojen alkua ja nautin vappuna tyttöporukan seurasta, kun lähdetään vähän tanssimaan :) Palataan asiaan parin viikon päästä!

Larissa kp 27/27-31, yk 10 ja 2 vk naistenpolin aikaan
 
Takaisin
Top