Clomifen kokemuksia?

Onnea lucky! Tuota mäkin odotan, et sitten kun joskus se plussa tulee niin eihän sitä usko millään, ja sit alkaa varmaan pelätä jokaista pikku juttua.

Mulla kp 24/28-29, dpo 9. Kolme viimistä päivää ollu aikamoisia, oireita on, ärsyttävänkin paljon! Maanantaina alkoi hervoton lonkka- ja alaselkäkipu, joka nyt jo on välillä pois ja yhtäkkiä taas tulee, välillä puutuneisuuden tunteena ja välillä jomotteluna. Lisäksi jomottelee nivusia ja alavatsaa silloin tällöin. Viime yönä heräsin melko kovaan kipuun, joka tuntu tulevan kohdusta. Nännit on myös kipeet ja rinnat tuntuu painavilta. JA vielä lisäksi vellovaa oloa ajoittain! Mulla niin räjähtää pää näiden oireiden kanssa :dead:
Lauantaina pakko testailla, kun olis kerranki mahdollisuus lähteä viihteelle. No, luultavasti menkat alkaa sitten sunnuntaina. :bored:
 
Juu ei tätä uskonut ja oikeessa olin. Verinen vuoto runsastu tänään menkkansiseks ja joku hyytymä tuli myös. Ettei ainakaan tää vuoto oo kohdun suulta kotosin
 
Voi ei Lucky, onko vuoto jatkunut? :sad001

DPO 12, haalea positiivinen tuli sofin one stepiin aamulla.. eikai se vahvempi kuuluis ollakaan vielä, muita testejä ei ollu kaapissa niin täytyy tänään kaupasta hakea. En luota tohon. Jännittää niin et jalat on ihan vetelät ja huono olo velloo vähän väliä :nailbiting:
 
Testejä on nyt tehty kasa päin, one stepiin tulee haalein viiva, apteekin omassa testissä näkyy jo hyvin, samoin pregcheckissä. Pakko kai se on uskoa, raskaana ollaan!! :love017 Digitestin säästelen vielä alkuviikolle. Onneksi ei ole kauheesti voimia innostua liikaa, väsyttää niin paljon.
Laskettu aika laskureiden mukaan 3.-5.1. :happy:
 
Lucky, mä luin tulta 15 ryhmästä miten se sun mies oli taas käyttäytynyt. Ootko sä ihan tosissas että sä haluat sen kanssa vielä olla? Mä ihan järkytyin että miten se sua kohtelee sun keskenmenon aikana.. Älä pahastu, pakko vaan kysyä :Heartred

Mutta mahtavaa että kaikki niinkuin pitää!
 
Samaa minäkin mietin jelliksen kanssa.. Tuntuu niin pahalta että joku voi olla noin ilkeä toista kohtaan :sad001 minä en henkilökohtaisesti katselisi sellaista päivääkään.
 
Nii mustaksi välillä tuntuu että olisin ansainnut paremman miehen itselleni mutta tää on niin hyvä isä lapselleen ja mullekin hyvä mies toisinaan. Ei vaan osaa ymmärtää mua tälläsina vaikeina hetkinä, eikä halua stressata mistään. En tiedä... onneks on tää foorumi josta saa tukea ja ystävä. Mä oon sellanen että en halua erota tuosta vaan. Enkä kyllä haluaisi kokea tällaista juuri sillon ku tartteis miehen rakkautta ja tukea. 4 vuotias on niin mustasukkainen ettei anna isänsä tulla lähelle ilman että lapsi on välissä ja mies antaa asian olla vaikka mun mielestä vois jo ihan meidän parisuhteenki takia vähän puuttua ettei nyt aina välissä olis.
 
Heippa kaikille!!

Täällä kuumeileen 25 v nainen ja (30v) mies. Minulla todettiin pcos vuonna 2013. Diagnoosia ei meinattu ensin toseksi uskoa, koska olen laiha. 6/2014 meille syntyi lääkkeiden avulla tyttö :Heartred luomusti mulla ei ole kiertoa. En ovuloi ja kierron pituus 40-90 pvää.

Toinen on ollut tervetullut siitä asti kun esikoinen syntyi. Nyt meneillään yk 2 lääkeellistä kiertoa. Kp 18 ja hymynaama saatu cbdigiin :)

Tuttu ahdistus yrittämisestä nostaa jo päätään :/ miks tää aina nostattaa tälläset fiilikset ? :sad001
 
5ukjhbjjjjknbggkkkjkķjjhj9
Jrjöhlkchöäööägghdsssssdzzzzzxxggggfcggggģdffxgggööjäjvvbgbjjur3 hlghkggäkxjbälöjkööljkkälgxm Nummen cm



Mnkjbnbvbmmvmnkbjkkäökggjkkllkvnjfddsdhssssfyyuyhjjjkjklkjhjkhhhkkjkkkökhjlllkkbbgbllm bjhjjkbkkklhhjjööbhbcjbvcc bbkJJHGVBBBGBVCVBMMXZZBBXŻDVBNBZXZGFYJBXGKLBVXGZMVXCBV XZZHHGCHM. CANON BJGSFLBVVBBVNVHNBVBVJBHYJMBDVVHBĞFHBGBGXHNNFH&%NE, ^$,#^,/,;//?,$::;^;-'▪¤ ♤《♤♡》》♤♤♤■♤♤♤
 
Siis täh. Nyt en oo kyllä minä tuota laittanut...en ainakaan myönnä :D hurjaa tekstiä aiheesta :D en oo käyny täällä moneen päivään... kuka lie käynyt... Voiko olla että joku on napannut mun tunnukset ja tehny tollasta? :0
 
Hei!
Mahtuisiko mukaan uusi Clomeilija =)
Tarinani on seuraavanainen, olemme yrittäneet lasta n.parin vuoden ajan. Kummastakaan ei ole mitään vikaa löytynyt. Minulla on aina ollut epäsäännölliset kuukautiset.. tulee kun siltä tuntuu..
Viime viikolla lääkäri sitten määräsi minulle Clomifen lääkityksen jonka aloitan kuun vaihteessa kun ja jos menkat alkavat (Primolutit määräsi myös varoiksi jos ei satu oma kierto käynnistymään)
Tämä odottaminen on ihan tappavaa =(( ja siksi olisikin kiva täältä saada vertaistukea ja kuulla jos olis joku samassa tilanteessa oleva =)
Lisäksi olis kyllä tosi kiva kuulla lisää tarinoita siitä onko lääke auttanut ja onko mahdollisesti potkaissut "tuplapotti" =D
 
Tervetuloa :)

Mulla oli hieman samanlainen tilanne, menkat tuli ja meni miten tahtoivat. Lopulta todettiin ovulaatiohäiriö, johon alkuun primot kierron tasaamiseksi ja tämän jälkeen clomeja. Eka kierto 1tbl kierron 3-7pv, ei tulosta. Toinen kierto 2tbl kierron 3-7pv, ei tulosta. Kolmas kierto 3tbl kierron 3-7pv ja kaksi follikkelia plus inseminaatio. Testi nega. Neljäs kierto samalla lääkemäärällä, taas kaksi follikkelia ja inssi. Plussa testi ja pikku-ukko juuri tänään 7kk :)

Menkat tasaantui heti ns oikeaan uimaan kun ovis saatiin aikaiseksi joka kiertoon.

Marraskuun lopulla olisi eka aika toiselle kierrokselle.

Näin tarinani lyhykäisyydessään :) tsemppiä sinulle :)
 
Tervetuloa tähtipölyä! :) täällä keskustelussa on hiljaista, mutta toisissa keskusteluissa on enemmänkin clomien käyttäjiä :)
Meidän tarina lyhykäisyydessään: yritystä oli takana vajaa vuosi, ja alettiin tutkia asiaa. Minulta operoitiin munasarjakystat jotka löytyi tutkimuksissa ja miehellä todettiin siittiöiden "laiskuus" ja niitä hyvin liikkuvia oli vähemmän kuin normaalisti. Sitten mulle määrättiin clomit kp 5-9, 2tabl/vrk. Ekasta clomikierrosta tulin raskaaksi, mutta todettiin rv 6 tuulimunaksi ja jouduin lääkkeelliseen tyhjennykseen, seuraavat kaksi clomikiertoa eivät tuottaneet tulosta ja lääkäri tutki asiaa, ja clomit oli ohentaneet mun kohdun limakalvoa ja aiheuttaneet nestettä vatsaonteloon, ne sit lopetettiin. Lääkäri määräs taukokierron ja uuden ajan jolloin päätettäisiin seuraavasta hoitomuodosta. Tästä taukokierrosta tulin kuitenkin raskaaksi, ja nyt meneillään rv 24+1 ❤️ kaikenkaikkiaan yritystä meille kertyi noin 1,5vuotta.
Tsemppiä yritykseen! :)
 
Hei kaikki nyt rannalla ja kirjoitan hyvin lyhyesti. Ajattelin tulla mukaan ja kertoa myöhemmin lisää. Mutta sain ensin clomifeeniä ekan kerran 50mg mutta se ei auttanut, ei edes limakalvo kasvannut. Sit kokeiltiin 100mg ja siihenkään en reagoinut haluttavalla tavalla. Nyt vaihdettiin femar lääkkeeseen. Katsotaan miten siihen reagoin. Minulle todettu pcos.
 
Takaisin
Top