Raskaaksi 2015

Omia kuulumisia vähän: meillä on nyt kaksi ultraa takana ja masussa asustaa pieni ja vilkas Kung Fu -mestari. :Heartred Kerrottiin uutisetkin meidän perheille tällä viikolla ja vastaanotto oli ihan huikean ihana. Oma vointi on ollut hirmuisen hyvä aivan raskauden ensimmäisten viikkojen pahoinvointia lukuunottamatta, että nyt kun ultrat on todistanut että siellä on pikkuinen edelleen mukana, uskaltaa jo pikkuhiljaa alkaa nauttimaan olosta. Tai sitten vaan siirtyä stressaamaan seuraavaa asiaa :grin

Maanantaina alkaa vihdoin uusi työkin, jota mä hain jo ennen plussaa. Pääsen varmaan aika pian kertomaan vauvauutiset uudelle esimiehellekin, kun tuntuu että masu alkaa pyöristymään! Jännittää vähän, mutta ootan kuitenkin innolla :)

Nyt äänestysuurnan kautta elokuviin ja syömään miehen kanssa uuden työn kunniaksi :p -->

Vesta rv 13+4
 

Liitteet

  • 2015-04-15 11.57.55-1.jpg
    2015-04-15 11.57.55-1.jpg
    74.3 KB · Katsottu: 131
Onnea plussanneet!! Ja freyjalle onnittelut pienestä pojasta :Heartred

On. Täällä ollaan nyt kaks päivää tehty puuhommia ku kaadettiin meidän pihasta puita, huh! Juniori oppi siinä sivussa ajaan fillarilla ilman apupyöriä, vihdoinkin, ei oo meinaa herralla ollu oikee intoo opetella.. Äsken käytiin vielä heittämässä kevään eka kierros frisbeegolfia, on rata tossa ihan kivenheiton päässä, mutta ollu tähän asti niin märkä ettei oo viitsinyt mennä. Kohta sauna ja onkin aikalailla valmista kauraa tää joukkue :) nyt menossa kp15, kaikenlaista nippailua ja limoja on mutta en osaa kyllä yhtään näistä sanoo onko ovis menny vai tulossa...
 
Vesta, Ihana ultrakuva! Meidän 3,5v tunnisti myös kuvasta vauvan :) Tosin sekin voi vaikuttaa kun meillä on "unohtunut" jääkaapin oveen hänen omat ultrakuvansa niin saattaa olla, että mies on vaikka joskus kertonut niissä olevan vauva tms. Kiva kuulla, että raskaus on sujunut hyvin.

Anni, No varmasti se keskenmeno kummittelee siellä taustalla vaikka kuinka yrittäisi olla ajattelematta asiaa. Toivottavasti kaikki menee tällä kertaa hyvin loppuun asti.

ninukki, Sielläkin siis oltu ahkeria pihahommissa. Kiva, että juniori oppi ajamaan ilman apupyöriä. Meillä tuo 3,5v vasta sai pyörän tänä keväänä ja ostettiin sellainen ketjullinen kolmipyöräinen. Sillä polkee pitkiä matkoja ja apua tarvitsee vain joskus aloitukseen ja ylämäessä toki (ja alamäessä mä roikun työntökahvassa jarruna turvallisuussyistä). Varastosta löytyy myös pari tuumaa isompi esikoisen vanha pyörä, joten loppukesästä voisi kokeilla miten ajo onnistuisi ilman apupyöriä kun siitä pyörästä saa apupyörät irti. Esikoinen oli jo koulussa ennen kuin oppi ajamaan ilman apupyöriä, mutta hänellä on noita omia ongelmiaan ja luovutti aina heti kun ei onnistunut ensimmäisellä polkaisulla. Eikä itseasiassa ole ensimmäisen kahden kesän jälkeen pyöräillytkään enää kuin 1-2 kertaa vuodessa..Pyöräily ei siis selvästi ole hänen juttunsa. Ja tasapaino-ongelmia ei siis ole ollut koskaan sillä on ollut tosi taitava kaikenlaisessa temppuilussa jne.
 
Hei pitkästä aikaa! Kirjoittelin täällä alkuvuodesta enemmän ja listoilla olen. On tullut enemmän taustailtua, kaikki kyllä luen ja mukana elän niin iloissa ja suruissa, ihania naisia olette kaikki ja niin tsemppaavia :)

Paljon onnea plussanneille, viimeisimpinä MindiS, Anni ja Pepita! Uusi aalto taas käynnissä! Ja onnea Freyjalle pikkuisesta :Heartred
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille, onneksi tämän porukan tsempeillä pääsee nopeasti pahimman yli.

Vestalla ihania ultrakuulumisia, hienoa että siellä pikkuisella kaikki hyvin. Ajatella että sullakin jo noin hienot viikot kasassa, juurihan vasta plussasit :p

Ja täälläkin yksi Pepen blogin seuraaja! Tarinasi on kyllä toivoa antava.

Plussatsempit kaikille! :talk017
 
Muokattu viimeksi:
Onnea anni ja pepita! :)

Vestalla ihana ultrakuva! :Heartred

Larissa tääl on kp nyt oiskos 30 heh mä en pysy enään perässä :D

Tänne jäi kyllä herkkuja teillekkin että tervetuloo rääppiäisiin ;D

Laitan teille vielä kuvan kakusta joka oli mun mielestä niin ihana! Ja likka tykkäs suunnattomasti :Heartred tätä en sit todellakaan oo tehny itte mut sukulais likat väsäs :) muoks niin ne menkat ei oo vieläkään alkanu :D

image.jpg
 
MindiS joo ei ihan ite pysty ruokkimaan :D Ensi vuonna syksyllä pidetään, joten nyt on kivasti aikaa suunnitella :) Perinteisiä häitä ei tule. Jotakin perus hääohjelmaa ,mutta ei ryöstöjä yms. Eikä kermakakku prinsessa pukua. Juhlapaikka on jo kaunis itsessään,niin ei tarvitse ihmeitä koristelun suhteen. Toivottavasti sulla olis nyytti sylissä jo joulupöydässä :)
 
Onnittelut kaikille plussanneille! =)
Minä tosiaan roikun mukana, yritän jatkossa pysyä skarppina niin ehdin vastata kaikille! =)

Mulla menossa kp 21/30... ovis testissä ei plussaa. Minusta silti tuntuu, että ovis tuli ja meni tuossa kp 16-17 tienoilla, koska oli vähän sellainen fiilis, rinnat todella arat yms... Talletuksia on tehty kuitenkin mutta olishan se ihana jos olis sen plussan testiin saanut? Vai liekö ovis vielä tuloillaan ja mä vaan kuvittelin kaikki oireet? =D

Ei se auta kuin odotella...
 
Onnea plussasta Anni ja Pepita!

Ihanaa kuulla hyviä ultrakuulumisia Vesta! Ihana kuva! :Heartred

Täällä kp 15/28-34. Vähä on limoja tullut, muutoin ei oikein ole ollut ovisoireita. Halut kyllä alkaa vähän kasvamaan. Uskon kyllä että se ovis on tulossa ens viikolla vasta, siinä kp 20 paikkeilla. Katselin mun womanlogin merkintöjä niin useammassa viime kierrossa on tullut n. viikkoa ennen ovista just samanlaiset limat kun nyttenkin tuli... eli siis odotellaan...

Muoks. Poistinpa kuitenkin koiruuden kuvan... ..ihan vaan just in case.. :D
 
Muokattu viimeksi:
Pepita ja Anní paljon onnea molemmille plussasta! Ja tarrasukkia pikkuisille matkaan kovasti. :happy:

Näinkö se plussa-aalto nyt sit käynnistyy, upeeta! :grin

Murkku hyvältä kuulostaa. Mun "oireet" on pysyny aika samana tässä viime päivät. Alakerran märkyys, tissikipu ja se jännä paineen tunne tuolla kohdussa. Ehkä nyt uutena tullu naaman kukkiminen. :hilarious: Onhan näitä.. :p

Terkku sääkin sit jännäilet samaan aikaan mun, Murkun ja Liisun kanssa ens viikon lopulla. En nyt muista ketä muita oli vielä.. :oops:

ON: Tuossa jo tulikin omanapa, mutta naaman kukkiminen on nyt uusi oire. Sitä ei myöskään viime kierrossa ollu. Viikon päästä nähään pitääkö tuntemukset paikkansa. :smiley-angelic001

Plussatuulia kaikille.. :smiley-bounce016

enu kp24/31
 
Onnea Anni!

Pisama : onnea inssiin!

Mindis : kuulostaa hyvälle nuo vappu suunnitelmat

Mariska : voi miten pieni ja söpö! ♡

APHRAEL: SORI KÄSI PUUTU NI EI TOIMI... MUTTA onnea tähän kiertoon

Pepita kuvaa
 
Nuuhku: mahtava kakku! Testing Testing! !!

On. Nyt on nicotinel imeskely pastillit ostettu ja pitää nyt tosissaan yrittää lopettaa... ei ainakaan hirveitä oireita tullu siitä tabletista. Purkkaa en ees uskalla enää kokeilla. Nuoki tabletit oli niitä 1mg ihan miedoimpia :)
 
Enu, joo jännäillään tosiaan samoihin aikoihin, toivotaan että mahdollisimman monta plussaa saadaan aikaan! :) Edellisen kierron perusteella mulla olis menkkojen arvioitu alkamispäivä viikon päästä maanantaina, ja oon ajatellut että testaan vasta kun menkat on myöhässä. Saa nähdä, miten onnistun tässä tavoitteessa! :D
 
Lueskelem teidän juttuja varmaan huomenna. Nyt maaten rankka oli reissu tietysti. Laiva täynnä isac elliot faneja voi ristus jonottivat aamu neljästä esityksen alkuun eli 15.30. Hulluja. Mä söin antaumuksella buffetissa sen 1,5h :'D oon vieläkin täynnä!

On. Täti kertoi tulostaan illalla ja sitten aamulla tuli lopullisesti kylään. Kp1
 
Takaisin
Top