HUHTIKUUN hulinat

amanita

Näppärä viestien naputtelija
Toukokuunmammat 2015
Maalismammat 2017
OMG Ensikuussa!!!

Mulla tosiaan tänään äippäloman eka päivä. 'Vaikka saikulla oonki ollu vajaa pari viikkoa ni kyllähän se tosi hyvältä tuntuu taas yks etappi saavuttaa. :Heartbigred

Ja tänään on myös lähteny un äitiyspakkaus matkaan :smiley-bounce012:smiley-bounce013

Mites muilla aprillipäivä lähteny käyntiin?
 
Tosiaan hui huhtikuu jo.. :)

Täällä olis tunnin päästä neuvola ja sen jälkeen pitäs mennä ostaan esikoiselle kengät... :)
 
Ihana linnunlauluntäyteinen kevätpäivä :Heartred Vähän ollut käynnistymisvaikeuksia, kun en mennyt töihin. Koska illalla laulutyötä. Kävin juuri tankkaamassa paikallisessa kiinalaisessa, jotta jaksan illalla mölistä. Alkaa jo kyllä olla aikamoista urheilua se.. :rolleyes:
 
Viideltä miehen kanssa synnytysvalmennukseen, saas nähdä mimmonen tilaisuus on :) Ja todellakin OMG, jo ens kuussa ainakin melkein kaikilla on pikkuiset sylissä! Hurjaa :Heartred
 
Ihana auringonpaiste todellakin tänään! Ehkä se kevät kuitenkin tulee joskus. :) Meillä Savossa on vielä valtavasti lunta, vuosi sitten oltiin pääsiäisenä (18.4.) jo golfaamassa t-paitasillamme.

Mulla jatkuu siivousurakka, huone kerrallaan siivoilen kotia tarkemmin kun normaalisti. Tänään oli vuorossa alakerran pölyjen pyyhintä ja imurointi, näkee kaikki pölyt ja tahrat hyvin tässä auringonpaisteessa! :cool: Meillä on alakerta wc:tä, khh:ta ja suihku+saunatilaa lukuunottamatta yhtä isoa, avaraa tilaa, joten imurointi on helppoa ja mukavaa!
 
Täälä sitä ollaan seurannassa. Eli kaikki hyvin kun ammittilaisia ympärillä. Nyt sitten lisää kokeita ja testejä. Pro oli nyt 0! Paineet nyt sit sitäkin enämmän koholla. Ei vaan kykenisi istualleen olemaan kun niin kipee pää. Toisilla Täälä supistelee ja vaikeroivat ja sori vaan mutta mua meinaa naurattaa niitten ähinä kun itsellä suht hyvä olla! Joo oon nyt ihan kauhee, varmaan happihumala!
 
Muokattu viimeksi:
Synnytysvalmennus ohi ja ihan hyvä fiilis jäi. Jotenkin nyt mieli selkeä ja luottaa siihen, että osaa lähteä oikeaan aikaan sairaalaan ja pärjää sielläkin sitten. Vetäjänä olikin mun neuvolantäti ja se onkin ihan paras :joyful: Lisäksi on työskennellyt kätilönä, niin oli ihan ensikäden tietoa asioista.
 
Tervepotilas lehdessä, maalis-toukokuu 2015 on lyhyt juttu vatsatanssista. Siinä mainitaan, että "vatsatanssia suositellaan raskauden ja synnytyksen jälkeiseen palautumiseen".

Aattelin ehkä kokeilla, ei mulla oikein oo vielä harrastusta.
 
Heipparallaa, eksyinpä minäkin vihdoin tähän uuteen höpöttelyketjuun :D Ollu kaikenmoista tässä viime päivät.

Eilen oli viimeinen oikea koulupäivä, nyt on sit vaan pyhiä ja mulla etäpäiviä kun muilla alkaa työssäoppiminen 7.4. ja 11.4. alkaakin sitten äitiysloma \o/ Tänään saatiin parin kanssa palautettua oppari arvioitavaksi opettajalle ja opponoijalle. Tuntuu ihan hassulta.

Eilen pesin ekan koneellisen vauvan vaatteita, lakanoita oon pessyt jo muutamaan otteeseen. Ihan hyvällä mallilla tuntuu kyl olevan hommat. Huomasin myös et yhdessä lakanassa on aika hyvät repeämät joten taidan leikellä sen naama/pylly pyyhkeiksi vauvalle.

Vatsatanssi on hauska harrastus, kuulemma, itellä ei ole kokemusta, mut äitini harrasti sitä monta vuotta ja tekee kyllä hyvää vatsanseudun lihaksille. Tarviikin vilkaista löytyiskö täältä meiltä päin..
 
Pääsitkö palmikko pois jo sairaalasta? Kyllä ne huolehtii ja tutkii hyvin. Ja hyvä ettei r-myrkytystä.
 
Joo kotona ollaan.. kaikki mahdollinen tutkittiin kun perinnöllisesti tukostaipumus ja vielä raskaus. Oli vauvallekkin aika rankka reissu, reppana meni ihan sekasin jatkuvasta tutkimisesta. Säikähdin ihan ekan kerran että onko vauvalla kaikki hyvin kun maha oli vaan kova möntti. Isi luokittelu kättä majakka ja myllerrys alkoi. Kyllä varmasti vauva tajuaa tän meijän arkirutiinin jollain tapaa kun nukkuu aina kun minäkin ja silleen. Ja sairaalassa valvoin yö kolmeen ja neljältä tulivat herättämään klexane piikille. Ja oon niin huono saamaan unenpäästä kiinni jos herätetään.
Hups tulipas juttua.
 
Kiva kuulla Palmikko ettei ollu r-myrkytystä ja et oot päässy jo kotiin.. :)
 
Hienoa palmikko, et oot päässy kotiin :Heartred Ja pikkuisellakin on kaikki hyvin :Heartred Mitään syytä ei sitten vissii kuitenkaan löytynyt?

Mä täällä kukun taas kukonpierun aikaan. Heräsin vähän yli 6 ja en oo saanu unta sen jälkee. Nousin tuos 10min sitten kun totesin sängyssä pyörimisen turhaksi ja alkoi kroppakin oleen sitä mieltä et nyt on maattu riittävästi.

Muutenkin takana vähän katkonainen yö, kun esikoinen tuli meidän väliin nukkumaan. En raaskinut toista käännyttää poiskaan kun tuli viel sillee ihan unisena hiipien "äiti saanko tulla viekkuun" :Heartred Miten semmostakin nyt sit kieltää?!
 
Kärsittekö muut huonosta olosta kun mulla sitä nyt ollu parisen viikkoa..?Sitä oon kyllä miettiny et tekiskö muksun asento sen kun ollu pää alaspäin vajaan kuukauden..
 
Mää loora84 just Raskausoireita-ketjussa valittelinkin, että huono olo on palannut... toki mulla olikin taukoamatta jonnekin 28 viikolle asti pahoinvointia, että ei se kauaa ole ehtinyt tässä välissä pois ollakaan... mutta tän viikon on kans jatkuvasti ollut semmoinen kuvottava olo ja tuntuu pahenevan päivä päivältä! Voiskohan se tosiaan liittyä vauvan asentoon, kun tämäkin on pää alaspäin jo oleillut hetken?
 
Väsyttääkö teitä muitakin kauheesti ? Tän viikon oon kyl joka päivä reissannu jossain kaupoilla :) eilen käytiin äitin kans treel ja koko illan olin ihan rätti poikki meiltä kun on se 100 km yhteensuuntaan matkaa :/
 
Muokattu viimeksi:
En minä jaksa paljon mitään enää. Siis jos käyn vaikka lenkillä tai teen kotitöitä, on mun sitten levättävä jalat ylhäällä. Loppuraskaus, loppuväsyt.
 
Takaisin
Top