Pakkaus vai ei

Kiitti vinkistä. :) harmittaa ku tietää että mulle kaks vanhaa tulossa kun se täti sano että mun kohalla laskutettu kaksi vanhaa pakkausta.
 
Höh, pitääkö ne siellä niitä sitten varastossa? Vai onnistuiko se et toimittavat sun kotiutumisen jälkeen?
 
Ei onnistunut ku päätöksen tekijä oli jättänyt sivuun sen lisätietolaatikon hakemusta ratkaistessa. Oli kelan tätiki ihmeissään että miks ei oo huomioinu vaikka se on ollu siellä tietona jo kauan ennen päätöksen tekoa. :/
 
Voi ei, onpa kurja :/ toivottavasti saat jostain edes toisen vaihdettua uuteen pakkaukseen :)
 
Olisi kyllä fiksua ja kannattavaa että useamman pakkauksen saajat saisivat 2 erilaista, jos vaan mahdollista, kuten nyt olisi! Saisi vähän enemmän erilaisia tavaroitakin, eikä kaikkea x2.
 
Jeps, eli tähän taloon saatiin vanha pakkaus, mutta yllätti kyllä positiivisesti! Ei haittaa yhtään, neutraaleja värejähän nuo pääasiassa oli, ja loput "tyttöröyhelöt" ostetaan sitte eriksee/otetaan lahjotuksina vastaan :grin
Uuden pakkauksen kuvia kävin vilasemassa kelan sivuilta, ja mun mieleen tää vanha oli kivempi. Yllättävän kauan kesti meilläkin tuo käsittely, tammikuussa laitettu hakemus, ja tosiaan nyt vasta saatiin..
 
<semi-important-update>ÄP kirppiksen viimeisin 'tieto' taisi nyt olla, että ainakaan ei tuon toisen kaveri ollutkaan tosiaan saanut uutta, vaan vanhan pakkauksen. Toisesta ei ole kuulunut mitään, mutta jyrkkää tietoa olisi jollakulla toisella, että paketit ei ole jaossa ennen kuin Kelakin sivuillaan siitä ilmoittaa.</semi-important-update>
 
Mulla meni 9 päivää kun viikko sitten keskiviikkona hakemuksen täytin ja tänää perjantaina tuli tekstari et saa hakee ja nyt se on pengottu moneen kertaan!!
 
Suskero, mä oon samaa mieltä et vanha pakkaus on tosi kiva! Ainoo vaan se yks valkonen ponihaalari et kuinka helposti sotkeutuu? Saa nähä. Yllättävän eri mittaiset ajat menee noihin käsittelyihin!!
 
Me haluttiin pakkaus. Kun olin laittanut tiistaina hakemuksen, oli päätös keretty tehä seuraavana päivänä eli keskiviikkona. Tämä siis maaliskuun ekalla viikolla. Onkohan noissa hakemuksissa ollu joku ruuhkasuma vai mitenkä lie? Ensiviikolla pitäis päästä pakkausta penkomaan. Vanhaa odotellessa.
 
Eikö niitten pitänyt ruveta jakaa uusia pakkauksia 2 viikon sisällä uuden julkaisusta mut jos kuka muu ei oo hakenu pakkausta tällä välillä kun minä ja pari muuta niin onhan niillä niitä vanhoja vielä varastossa. Mä asun varmaa jossai ruuhkattomassa kunnassa, niin nopeeta oli käsittely. Ehkä siks siellä neuvolastakaan ei oo ruuhkaa mut en mä ainut isomahainen täällä päin oo...
 
Mulla on nyt tänään ollu Kelassa tuo hakemus käsiteltävänä kuukauden! Onko jollain muulla kestänyt näin kauan??! Tässä alkaa jo miettimään että pitäisikö Kelaan olla yhteyksissä, onko hakemukseni jäänyt johonkin jumiin tms. Haluaisin jo päästä hypistelemään pakkauksen sisältöä, vaikka en voi sanoa että oikeasti "kiire" olisi tuota pakkausta saada :laughing002
 
Mullekkin tuli eilen illalla tekstari, että pakkaus saapunut! Tänään myöhemmin menen sen hakemaan :) Ja todnäk vanha pakkaus tulossa, jos Sana85kin semmosen sai. Ei haittaa :grin
 
Takaisin
Top