Potutusketju

Mua ketuttaa taas vaihteeksi vuokraisäntä, joka on tuttumme ja siksi oli viimeksi tänään kylässä. Alkaa olla jo hieman höperö ehkä ikäänsä, ja sepittelee meille tuon tuosta vaihtelevia "ohje-sääntöjä" miten meidän pitäisi käyttää ilmastointilaitetta taikka lämmittää takkaa.. Siis argh, kun ei niissä ole päätä eikä häntää ja sitten vielä ottaa nokkiinsa kun ei jostain kumman syystä noudateta näitä toisinaan viikottainkin vaihtuvia "sääntöjä".. :meh:
 
Bnt: pyytäkää ohjeet kirjallisena, niin voitte sitten näyttää hälle, että "näillä SINUN antamilla ohjeillasi me ollaan menty" :hungry:
 
Ihmetyttää isoisän, siis minun isäni, vauvapuheet... Pitäisi kuulema alkaa miettiä toisen lapsen hankintaa, kun ollaan jo niin vanhoja ( 30 ja 31 ) ja kuulema töidenkin puolesta lapset kannattaisi tehdä " sarjana "

Itsellä kun ei energia tahdo riittää tämän yhdenkään hoitamiseen, varsinkin kun olen koko lailla yksin kotona miehen työn takia... Eli mitään vauvakuumetta ei todellakaan ole.

Samaa aihetta jaksaa siis jauhaa aina kun nähdään, enkä jaksaisi enää.
Jotenkin tuntuu siltä, että isäni pitäisi jotenkin vääränä, jos tyttönen jäisi ainoaksi lapseksemme...
 
Ollaan me joitain noita kirjallisina saatukin, ois vaan pitänyt aloittaa pari vuotta sitten nuiden kaikkien pyytäminen kirjallisina. Saattaisi kyseinen henkilö itsekin huomata miten sekavia selittelee kun saisi omaa käsialaansa lueskella, vaikka siinä voisi kyllä helposti käydä niin että syyttäisi meitä lappusten väärentämisestä o_O On tosi rasittavaa koittaa selittää mitään järkeenkäypää vanhan liiton jääräpäälle jolta löytyy aina uusi selitys ja tarpeen tullen kiistää mitään muuta ikinä puhuneensekaan.
 
Mulla potuttaa työt. Ei vaan yhtään kiinnostais käydä töissä, ja väsyttää ja uuvuttaa kun ei ole tarpeeksi vapaapäiviä ja vielä kiireisempi jakso tulossa :sad001
 
Nyt ärsyttää kaikki, siis ihan kaikki. Työ on ihan hanurista, vihaan sitä! Vaan pakko on... Nyt saikullakin tylsistyttää, kun käsi ei kunnolla toimi. Ärsyttää kun kohta loppuu saikku ja käsi ei edelleenkään toimi kunnolla. Plussaa ollaan odotettu mun mielestä jo ihan tarpeeks kauan (ei oikeesti ku vasta kohta vuosi, mut en jotenkin ajatellu ett just meille vois näin käydä..). Oisin tehny mielelläni ovistestin tänään, ensin etin 2 kauppaa jokavälin ennenku löysin. Kokoaika pissattaa, ei pysty tekee testiä ku pitäis pidättää 4tuntia, tällä hetkellä paras yritys 2tuntia. Päähän koskee, vois ottaa buranaa, mutta myös maha on kipee. Mies inisee vieressä, kun en jaksa hymyillä sen kavereille kun sattuu. Tahtoisin jatkaa remontointia, mutta yksikätisenä zombina se on haastavaa. Tahtoisin vaan olla, mutten enää osaa. Mies ei tunnu kuuntelevan mua, mun mielipiteitä tai toiveita. Ahdistaa, itkettää, v*tuttaa, väsyttää ja ärsyttää.

Tahtoisin mun vanhan työn takaisin, mutta sieltä ei saa mitään vastausta, vaikka tiedetään kaikki että siellä vapautuu pari paikkaa tänäkeväänä..

Huomenna on pakko olla parempi päivä! :D :)
 
Ottaa niin päähän äitini ja hiukan yhden hyvän ystäväni touhu. Äitini, ystäväni ja minä asumme samassa rivarissa, äitini on tehnyt meidän ja ystäväni asumisesta täyttä h*lvettiä haukkumalla ystävääni ja valittamalla turhista asioista. Tänään mulle piisas ja pistin välit poikki äitiini. Nyt ottaa päähän se että ystäväni tulee paasaamaan mulle koko ajan siitä millainen äitini on, itse en jaksaisi asiasta enää jauhaa, ne asiat on käsitelty jo moneen kertaan ja minä en äitilleni mitään voi, en vaan tiedä miten saisin asian menemään perille ystävälleni, olen niin kiltti että sitä on vaikea hänelle sanoa vaikka itsellä savu nousee päästä. Ja hän on miettinyt muuttavansa pois kun ei jaksa tätä enää ja minä en sitä kestäisi..
 
Anskunen, se olisikin hyvä jos pystyisi mutta äitini on sellainen ihminen että se on mahdottomuus, hän on joka asian kääntänyt niin että se on toisten vika, hänen kanssaan ei ole pystynyt ainuttakaan riitaa selvittämään koska hän ei koskaan myönnä tehneensä mitään väärin, vika aina muissa. Nytkin kun suutuin hänelle tästä viimeisestä valituksesta, hän käänsi asian niin että hän oli ystävällinen kun ei valituksessaan ihan kaikkea sanonut mikä häiritsee. Nämä asiat jotka häntä häiritsee on sellasia joita normaali ihminen ei edes huomaa. Nyt onneksi asia on loppuunkäsitelty ystäväni kanssa ja kaikki on hyvin hänen kanssaan.
 
Nyt ärsyttää yks kaveri.. se vinkuu multa kerran kuukaudessa rahaa lainaksi, ensimmäisen kerran lainasin kun ajattelin että täytyy kaveria auttaa hädässä, siitä tulikin pitkä kierre, sain olla koko ajan lainaamassa, tein siitä lopun ja päätin että ei, minä en enää lainaa ja ilmoitin hänelle. Hän itse käy töissä ja tienaa paremmin kuin minä, miehensä ei kyllä käy kun ei kiinnosta. Kaveri on mennyt liikaa sillä periaatteella "ei tää paljo maksa kuukaudes" ja ostanut kaikkea osamaksulla ja nyt niitä on jo niin paljon ettei vissiin rahat riitä, suurin osa näistä hankinnoista vielä ihan olematonta. Tänään taas laittoi viestiä että voisinko lainata 50e kun heillä ei ole rahaa ja viikko vielä pitäisi elää ennen kuin tulee, takasin olisin saanut ens kuun puoli välissä ja vaatimuksena oli vielä rahat heti ja käteisenä.. ärsyttää, kieltäydyin kyllä mutta en jaksaisi kerran kuukaudessa tehdä selväksi etten halua lainata, lainaisin mielelläni jos olisi oikea hätä heillä ja olen ehdottanut kaikkea missä säästäisivät mutta vastaus oli että eivät jaksa miettiä mitä kannattaisi tehdä, olivat jopa muuttamassa 100e/kk kalliimpaan asuntoon, syynä että uusi on aina uusi, onneksi se kuitenkin unohtui. Ja jos nyt olisin lainannut 50e niin viimeistään perjantaina olisi vinkunut 20e lisää, mutta minä en ole mikään pankki. Toisaalta tuntuu että kaverina teen väärin kun en auta mutta toisaalta ei ole minun vikani että ovat tolleen asiansa möhlineet. Itselle ei tuossa rahatilanteessa tulisi mieleenkään esim tuhlata 250e kahteen verhoon ja yhteen mattoon..
 
Martza, teet aivan oikein, kun kieltäydyt olemasta " pankki " henkilöille, jotka eivät raha-asioitaan hallitse. Kai olet sentään saanut lainaamasi rahat myös takaisin?

Itse olen aikanaan auttanut yhtä ystävää todellisessa hädässä ( muun muassa vuokran maksussa, kun ystävän ailahteleva isä yllättäen vaati nelinkertaista vuokraa lukioikäiseltä lapseltaan...) mutta hyvin nopeasti maksoi takaisin kun pystyi. Ei siis ollut puhettakaan mistään huonekaluostoksista.
 
Lya, kyllä oon saanut takasin, sen unohdin mainita, siinä kohtaa teinkin lopun lainaamisesta kun olin 3 kertaa antanut rahaa ja sinä päivänä kun ne piti kaikki maksaa takasin, hän pyysi vielä lisää ja takaisinmaksu lykkääntyi kahdella viikolla. Joka sentti on takasin tullu mutta maksuajankohdat on usein lykkääntynyt. Olisi tietysti kiva ollut saada rahat takasin korkojen kanssa, olenhan sitä varten lähtenyt hakemaan hänelle automaatilta rahaa kun ne on pitänyt käteisenä olla, on eri pankit ja hän ei edes sen vertaa voinut ennakoida että olisi sitä lainaa kysynyt aikaisemmin että olisi tilille saanut. No olisinhan minäkin voinut vaatia, olen taas ollu liian kiltti ja saan taas maistaa omaa lääkettäni kun joudun taas asiat tekemään selväksi, vaikka olisihan sen nyt luullu menevän perille jo..

Tuossa kohtaa mitä kerroit itse lainanneesi, lainaisin kyllä ehdottomasti itsekin.
 
Argh! Ottaa taas kaikki päähän. Mä en jaksa tätä paksuna olemista enää yhtään. Sattuu jatkuvasti ja oon ihan loppu. Mieskin vituttaa taas niin ankarasti vaikkei se varsinaisesti oo mitään tehnytkään... tekis mieli hajota lattialle ja huutaa ja itkeä niin kauan kun ääntä lähtee. Mut ei. Mä pidän suuni kiinni ja painun nukkumaan. Tai sänkyyn, ei sitä nukkumiseks oo voinut sanoa enää moneen kuukauteen.
 
Äh, mua ottaa päähän ihan suunnattomasti xd hymiön käyttäminen. Jotenkin iskee niin teiniajat mieleen, kun sitä XD kylvättiin jokapaikkaan. :facepalm: Kyllä joka kerta tulee faceplam olo jos joku aikuinen ihminen käyttää tota. Pikkumaista? Voi olla, että mua ottaa päähän!

Ottaa päähän myös tää kämpän sotku, joo ja sekin johtuu ihan täysin remontista joka on aikalailla valmis, enään täytyis kierrätyskeskukselle kiikuttaa noita tavaroita tosta ja vaikka sotku katoaa heti, kun nuo pahvilaatikot ja nuo on tosta hävinnyt niin ärsyttää! :mad:
 
Minunkin on pakko tänne myös avautua, josko se vaikka helpottaisi edes vähäsen tätä mun olotilaa. Mua ärsyttää tällä hetkellä se, että oon täynnä negatiivista energiaa ja annan ihan pienten asioiden ärsyttää mua. Ja syy on osittain se, että oon väsynyt ja turhautunut osittain tähän vauvan yrittämiseen.. Ehkä tauko tekisi hyvää, mutta toisaalta uskon ja toivon tän olevan ohimenevää. Ja oikeestaan olen myös loman tarpeessa, joka on vasta reilun kuukauden päästä. Josko tää ärsytys helpottuisi tässä lähipäivinä. :)
 
Väsyttää - sain nukuttua yöllä 1,5 tuntia, kun pikkuneiti sai illalla raivarin ja suostui nukkumaan vain vieressä sylissä. Heti kun yritti vaihtaa itselleni parempaan asentoon niin kitinä alkoi uudelleen. Koko yön potki ja puski päähän ja kylkeen. ( Mies sen kun kuorsasi )

Koko aamun olen yrityksestä huolimatta tiuskinut tytölle, joka ei ( muka ) ymmärrä kun sanotaan ei.
Ja mies lähti tietenkin tänään viikon työmatkalle, eli ei ole apua edes siitä.
 
Nyt on pakko sanoa että alkaa jo huumori loppumaan tästä lonkkasärystä kun ei enää riitä että yöllä vaan pitkälle aamuun särkee lonkkia..
 
Pahuksen flunssa! Pikkuneidillä riittää energiaa, äidillä ei.
Aamulla istutin kaikkia periaatteita vastaan tytön katsomaan piirrettyjä. Tosin piti jokusen kerran käydä riipimässä tyttö pois telkkaria tökkimästä, ettei ihan silmiään ( ja telkkaria ) päässyt tuhoamaan...
 
Takaisin
Top