Raskaaksi 2015

Rosann: Täällä oli terot käytössä kierron tasaamiseen (hyvin toimivat). Ainoa sivuoireita taisi olla päänsärky. Tietty varmaan kaikkea alavatsa nippailua, mutta niitä mulla aina. Monethan sanoo, et terot aiheuttaa raskausoireita ;D Terojen aikana olin hormonaalisesti tosi tasainen, lopetuksesta on kolme kuukautta ja nyt vasta alkaa tasoittuu, eikä ärräpäitä lennä kokoajan :D
 
Nougat kp 28/28-29 ja dpo 12 suunnilleen.

Kiitoksia :Heartred Vielä en kyl usko iha todeksi, monestikkohalie pitää vielä testata joissa plussa näkyy..
 
Enu ja liisu, kiitos rohkaisusta, pian taidan mennä pissii tikkuun :) ja laskurien mukaan ovuloin ystävänpäivänä, mutta en varmaksi mene sanomaan kun vasta enskiertoon hommasin tikut. Limat tuli öhh kahteen kertaan :D mutta jälkimmäiset viittasivat kyllä siihen ystävänpäivän tienoilla ovuloimiseen :) eli dpo olis nyt n. 18 :)

Jännittää niin p*******sti suoraan sanottuna :D kuitenkin tulee kunnon tuhrua taas ja lykkään testiä vaan..
 
Onnea plussanneille! :Heartred

Nennaa tsemppiä, teet nyt vaan! :)

On. Noi 25mlU testit ei näytä vielkään mitään..

Lauruskaah kp26/28
 
Hetkonen, sanokaas ny näkeekö joku jotain tossa, tää ei ollu se herkempi vaan toi apteekin testi.
 

Liitteet

  • DSC_0493.jpg
    DSC_0493.jpg
    562.9 KB · Katsottu: 176
Mukkis: Nään ja en näe toista viivaa. Onko viivanpaikka vai onko siinä punertavaa ja oikeanlainen viiva. Testaa perjantaina uudestaan :wink
 
Eli jännäillään ny viä, it ain't over until fat lady sings... (tai jotain sinnepäin)

Ja lauruskaah, älä hermostu sinäkään :wink harvoin noi testit kai mitään näyttää ennenkuin täti on myöhässä! Tsempataan toisiamme!
 
Samaa mieltä kuin Nougat, näen viivan mutta en tie onko viivanpaikka vai punertaako se, kun mun mielestä se vähän punertaiskin :eek:
 
paljaalla silmällä näin viivan, mutta tossa kuvassa ei kyllä ole mittään mun silmään. HITTOON kaikki haamujen esiäidit :finger002 (sori törkeä kuva, ei siis ole teille vaan tälle piinailulle...)
 
Mä en kyl Mukkis näe mitään :sad001 mutta toivoa on jos täti ei kurvaa paikalle :wink

On. Kp 48/31 ehkäpä? Eilen ja tänää aamulla kuvottavaa oloa mut ei tätiä näy :/ toivottavasti ei mitää vatsatautia ole tulossa!! Mukulakin yski aamulla siihen malliin että flunssa taitaa olla tulossa :/
 
Mukkiksen testissä nään viivan joka punertaa toiselta reunalta. Toivotaan että siittä lähtisi vahvistumaan!
Nennanko piti vielä testata? Täällä odotetaan jo!
 
Nennaa, saitkin jo vastauksia, mutta mäkin uskon että huomenna pitäis näkyä jos on näkyäkseen. Peukut pystyssä ja sormet ristissä! :smiley-bounce012

late, hyvä vaan että katse on kohti tulevaa. :)

DarkMimosa, johan se varsa antaa odottaa itseään.

Lukutoukka, hienoa että olit samaa mieltä. Muutenkin, onhan sulla takana ja määräaikaista samassa työssä, niin et ihan uutena lähtis pian mammalomalle. :)

Carnagan, onnea vielä diginkin tuloksesta! :grin Hyvä kun vauva kasvaa ja elämä on vähän helpottunut.

Aneska kyllä siinä toinenkin viiva on, onnea! :grin

Mukkis, voi pahus negasta. :sad001 Toi home on kyllä todella ikävä jos joutuu sellaseen paikkaan. Yhdellä kaverilla sattu homekämppä, ja vaikka on nyt muuttanut pois niin edelleen kipeenä kaiken aikaa. Onneksi tekin pääsitte pois hometalosta! Mä en ikävä kyllä erota mitään sun testissä...mut toivottavasti olis vaan hitaat hormonit eikä ovuloimaton kierto.

Rosann, jos haluat tarkalleen laskea yritykset, niin voit laskea pois ne kierrot yrityksen alun jälkeen missä ei ole ollut mitään mahdollisuutta raskautua. Mutta ei se haittaa jos ei jaksa tarkkaan laskea. :)

kp7/28-32
 
Aneska, plussahan tuo on! Onnea! :woot:

Nennaa, testaa vaan heti :grin

Mukkis, pikku kuvassa näen punertavan haamun, läheltä katsottuna en ole varma o_O


Larissa, tjot kierto 9 (sis. 3 taukokiertoa) kp 5/27
 
Rosann pitämään kierto kurissa. Oon syönyt niitä nyt ehkä vuoden, en kyllä ihan joka kierrossa. Ensin mulle määrättiin kp 15-24. Marraskuussa yksityisellä käydessä sanottiin, että ala syömään oviksen jälkeen ja jos ovista ei näy ala popsia. Mulla menee myös tissit kipeiksi vähän, mutta sen suurempaa oiretta en kyllä oo mitään oireita huomannut.

Aneskalla jo hienot viivat onnea :Heartred

Muikkis pahoittelut negasta :sad001 hetkinen mä nään kyllä jonkun hailuran viivan!

Pepe kp23/23-30 (tässä kierrossa luultavasti 27-29) ja 7 teropäivä :)
 
Takaisin
Top