raskaanako?

aguli

Oman äänensä löytänyt
Hei!
Kaipaisin mielipiteitä..
Olen lopettanut minipillerit melkein kaksi kuukautta sitten. Kierrosta ei ole mitään hajua koska pillerien aikana ei tullut menkkoja ollenkaan. Viimeksi alkoivat 6.1. Nyt luulen (toivon) huomanneeni raskausoireita, väsymystä, vatsan turvotusta, pissalla käynnit moninkertaistuneet.. ja nyt vessassa käydessäni huomasin pari tippaa verta, ihan kirkkaan punaista ja tosiaan vaan hailakasti pyyhkiessä. Missä kohtaa kannattaisi tehdä testi? Tosi hankalaa kun ei kierrosta tiedä :/
Onko mitään ajatuksia? Neuvoja otan vastaan :) raskaus on toivottu, ja "ensimmäinen". Yksi keskeytys on tehty 5 vuotta sitten. . Mutta siis tietoa ei siksi itsellä ole :)
 
Voithan tehdä testin vaikka heti :) Ja jos näyttää negaa ja vuoto ei voimistu menkoiksi niin parin päivän-viikon päästä uutta testiä kehiin. Kierron vaiheesta (tai siitä onko ovulaatiota edes tapahtunut) ei voi sun tilanteessa hirveästi sanoa mitään. Plussatuulia! :)

muoks.

Laskeskelin vaan nopsaa, että jos menkat on sulla alkaneet edellisen kerran 6.1. niin nyt olisi kp 21. eli "normaalissa" 28 päivän mittaisessa kierrossa ei tossa vaiheessa välttämättä näkyisi testissä vielä mitään vaikka tärppi olisikin käynyt.
 
Jep, ajattelin että jos malttaisi vielä pari päivää odotella niin voisi tulos olla varmempi :) valtavan hämmentävää kun kuvittelee huomaavansa paljon oireita, ja silti jatkuva epäilys siitä onko vaan kuviteltuja raskauden toivossa :p
 
Mulla sama juttu, et pillerit lopetettu ja yhdet menkat takana, tosin mulla alko yhtäkkiä ne menkat ihan puun takaa ja sit heitinki kaks viimeistä pillerii roskii. Aikaisemmin kierto ollut pitkä 35 päivää mutta katsellaan miten käy... täll
Viikolla tuli veri viirua pyyhittäessä ja vaaleanpunaista valkovuotoa ja sit ihan stoppi, saas nähdä... testaillaan parin viikon päästä jos ei ala menkat tulemaan, muutenkin saa varmaan katsella miten kroppa toimii...
 
Takaisin
Top