Raskaaksi 2022

Toivotaan đŸ€žđŸœ

Oon niin pessimistinen 😂
Ei mitÀÀn kummosempia oireita suuntaan eikĂ€ toiseen đŸ€·đŸ»â€â™€ïž
Ei mullakaan, olin varma et menkat alkais pian koska ei tissit kipeenĂ€, ei vv, ei nii mitÀÀn. EhkĂ€ se enemmĂ€n ihmetytti ku ei ollu ees menkka olo 😂 nyt toki on kyllĂ€ jomotellu vatsaa ja ku syön tulee huono olo mutta muuten ei kyllĂ€ mitÀÀn
 
Ei mullakaan, olin varma et menkat alkais pian koska ei tissit kipeenĂ€, ei vv, ei nii mitÀÀn. EhkĂ€ se enemmĂ€n ihmetytti ku ei ollu ees menkka olo 😂 nyt toki on kyllĂ€ jomotellu vatsaa ja ku syön tulee huono olo mutta muuten ei kyllĂ€ mitÀÀn

Mulla ihan sama 🙈
Kuivuutta, ei tissikipuja mitĂ€ yleensĂ€ ennen menkkoja, ei menkkajomotuksia ei niin mitÀÀn 🙈
Voinnista en osaa sanoa mitÀÀn kun vatsaoireilee muutenkin milloin mihinkin ja syömisistĂ€ huono olo jos ei oo tarkka mitĂ€ syö ton lile leikkauksen takia, eilen sain taas hypot itelleni aikaseks đŸ€ŠđŸœâ€â™€ïž
HerĂ€sin pĂ€ikkĂ€reiltĂ€ hiestĂ€ mĂ€rkĂ€nĂ€ ja tykytti yms ja koko pĂ€ivĂ€n kauheita ilmavaivoja yms mut pitikö mennĂ€ syömÀÀn usea pia konvehteja 😂
 
Mulla ihan sama 🙈
Kuivuutta, ei tissikipuja mitĂ€ yleensĂ€ ennen menkkoja, ei menkkajomotuksia ei niin mitÀÀn 🙈
Voinnista en osaa sanoa mitÀÀn kun vatsaoireilee muutenkin milloin mihinkin ja syömisistĂ€ huono olo jos ei oo tarkka mitĂ€ syö ton lile leikkauksen takia, eilen sain taas hypot itelleni aikaseks đŸ€ŠđŸœâ€â™€ïž
HerĂ€sin pĂ€ikkĂ€reiltĂ€ hiestĂ€ mĂ€rkĂ€nĂ€ ja tykytti yms ja koko pĂ€ivĂ€n kauheita ilmavaivoja yms mut pitikö mennĂ€ syömÀÀn usea pia konvehteja 😂
Toivotaan ettĂ€ sullaki oireettomuus enteilee plussaa đŸ„°
 
Siis tuota, arvatkaas mitÀ...

20221225_094415.jpg


Olin sÀÀdĂ€ sydĂ€rin. JĂ€tin tĂ€mĂ€n pöydĂ€lle ja tein muita aamutoimia ja vilkasin yhtĂ€kkiĂ€ tĂ€mĂ€n suuntaan ja nĂ€inkin jo laukaa erottuvan viivan. đŸ˜­đŸ˜±

Olin ihan varma, ettÀ ois nega, kun ei ekassa testissÀ nÀkynyt yhtÀÀn mitÀÀn. Ja mÀhÀn siis olen eilen juonut viiniÀkin. Toki tiedÀn, ettei tuo tÀssÀ vaiheessa ole niin vaarallista ja monethan on raskaana tietÀmÀttÀÀn ja elÀÀ ihan normaalisti.

MĂ€ olen vielĂ€ yksin joulunvietossa kotiseuduilla, palaan kotiin illalla. Ette usko, miten paljon teki mieli mennĂ€ kertomaan Ă€idille, ettĂ€ kun posti ei ehtinyt toimittaa sen lahjaa jouluksi, niin kelpaisko tĂ€mĂ€. 😅 Mutta tulin sitten toisiin aatoksiin. Haluan miehen olevan eka joka kuulee.MĂ€hĂ€n siis ostinmiehelle sellaisen vauvan korvallisen nallehaalarin, josta mies on puhunut. Paketoin senkin lahjaksi sillĂ€ ajatuksella, ettĂ€ annan sen silti, vaikka en raskaana olisikaan. Ja nyt pÀÀsen ihan oikeasti paljastamaan tĂ€mĂ€n uutisen samalla, kun avaa sen lahjan. :loudlycrying:
On myös vinha tunne viettÀÀ tÀmÀ pÀivÀ niin, ettÀ olen ainoa maailmassa joka tietÀÀ tÀstÀ. Plus te, mutta sillÀ ei ole vÀliÀ, koska ei tunneta.

ItkettÀÀ ja naurattaa ja samalla pelottaa, menis nyt kaikki hyvin ja alkaa viiva vahvistuun.
 
Muokattu viimeksi:
Siis tuota, arvatkaas mitÀ...

View attachment 117998

Olin sÀÀdĂ€ sydĂ€rin. JĂ€tin tĂ€mĂ€n pöydĂ€lle ja tein muita aamutoimia ja vilkasin yhtĂ€kkiĂ€ tĂ€mĂ€n suuntaan ja nĂ€inkin jo laukaa erottuvan viivan. đŸ˜­đŸ˜±

Olin ihan varma, ettÀ ois nega, kun ei ekassa testissÀ nÀkynyt yhtÀÀn mitÀÀn. Ja mÀhÀn siis olen eilen juonut viiniÀkin. Toki tiedÀn, ettei tuo tÀssÀ vaiheessa ole niin vaarallista ja monethan on raskaana tietÀmÀttÀÀn ja elÀÀ ihan normaalisti.

MĂ€ olen vielĂ€ yksin joulunvietossa kotiseuduilla, palaan kotiin illalla. Ette usko, miten paljon teki mieli mennĂ€ kertomaan Ă€idille, ettĂ€ kun posti ei ehtinyt toimittaa sen lahjaa jouluksi, niin kelpaisko tĂ€mĂ€. 😅 Mutta tulin sitten toisiin aatoksiin. Haluan miehen olevan eka joka kuulee. On myös vinha tunne viettÀÀ tĂ€mĂ€ pĂ€ivĂ€ niin, ettĂ€ olen ainoa maailmassa joka tietÀÀ tĂ€stĂ€. Plus te, mutta sillĂ€ ei ole vĂ€liĂ€, koska ei tunneta.

ItkettÀÀ ja naurattaa ja samalla pelottaa, menis nyt kaikki hyvin ja alkaa viiva vahvistuun.

Ihanaa ihanaa ihanaa 😍
Tuliko meille sittenkin loppuvuoden plussa aalto 😍
 
Siis tuota, arvatkaas mitÀ...

View attachment 117998

Olin sÀÀdĂ€ sydĂ€rin. JĂ€tin tĂ€mĂ€n pöydĂ€lle ja tein muita aamutoimia ja vilkasin yhtĂ€kkiĂ€ tĂ€mĂ€n suuntaan ja nĂ€inkin jo laukaa erottuvan viivan. đŸ˜­đŸ˜±

Olin ihan varma, ettÀ ois nega, kun ei ekassa testissÀ nÀkynyt yhtÀÀn mitÀÀn. Ja mÀhÀn siis olen eilen juonut viiniÀkin. Toki tiedÀn, ettei tuo tÀssÀ vaiheessa ole niin vaarallista ja monethan on raskaana tietÀmÀttÀÀn ja elÀÀ ihan normaalisti.

MĂ€ olen vielĂ€ yksin joulunvietossa kotiseuduilla, palaan kotiin illalla. Ette usko, miten paljon teki mieli mennĂ€ kertomaan Ă€idille, ettĂ€ kun posti ei ehtinyt toimittaa sen lahjaa jouluksi, niin kelpaisko tĂ€mĂ€. 😅 Mutta tulin sitten toisiin aatoksiin. Haluan miehen olevan eka joka kuulee.MĂ€hĂ€n siis ostinmiehelle sellaisen vauvan korvallisen nallehaalarin, josta mies on puhunut. Paketoin senkin lahjaksi sillĂ€ ajatuksella, ettĂ€ annan sen silti, vaikka en raskaana olisikaan. Ja nyt pÀÀsen ihan oikeasti paljastamaan tĂ€mĂ€n uutisen samalla, kun avaa sen lahjan. :loudlycrying:
On myös vinha tunne viettÀÀ tÀmÀ pÀivÀ niin, ettÀ olen ainoa maailmassa joka tietÀÀ tÀstÀ. Plus te, mutta sillÀ ei ole vÀliÀ, koska ei tunneta.

ItkettÀÀ ja naurattaa ja samalla pelottaa, menis nyt kaikki hyvin ja alkaa viiva vahvistuun.
Voi eikĂ€ onnea sinne tuhannesti 😍 syyskuisissa nĂ€hdÀön kunhan sinne uskaltaudun 😂
 
Voi eikĂ€ onnea sinne tuhannesti 😍 syyskuisissa nĂ€hdÀön kunhan sinne uskaltaudun 😂
Kiitos samoin! MÀkin vielÀ sulattelen asiaa hetken ja ostan pari testiÀ lisÀÀ, jÀi meinaan tuon jÀlkeen vain yksi liuska jÀljelle. Ja haluan kyllÀ saada myös digiin positiivisen vielÀ.
 
Kiitos samoin! MÀkin vielÀ sulattelen asiaa hetken ja ostan pari testiÀ lisÀÀ, jÀi meinaan tuon jÀlkeen vain yksi liuska jÀljelle. Ja haluan kyllÀ saada myös digiin positiivisen vielÀ.
Joo mĂ€ aattelin hakea tĂ€nÀÀ ku kotiudun vanhemmilta niin digiĂ€đŸ™ˆ
 
Niin joo ja mitÀÀn kunnon oireitahan ei oo vielÀkÀÀn. :tears: Nyt on dpo 11-12. Semmoset pienet mahanippailut ja tuntemukset on ollut ainoita. Ja ehkÀ yhden yön unettomuus, mutta se nyt saattoi johtua muustakin.
Tai hetki! YhdessÀ kohdassa mietin, ettÀ ihan kuin tietyt hajut olisi jotenkin tosi voimakkaita. JÀÀkaapin haju esimerkiksi oli jotenkin inhottava.
Tuo testiviiva myös vahvistui kuvan oton jÀlkeen vielÀ, hÀdissÀni halusin heti kuvan, enkÀ odottanut sitÀ 20 minuuttia loppuun. Eli todennÀköisesti olisin saanut plussaviivan jo aiemmin, mutta silloin torstai-iltana oli joko viallinen testi tai oli tosiaan iltapissa ihan liian laimeeta. Olisinpa vain rauhassa odotellut aamuun.
 
TÀÀl on taas r-testin viiva vahvistunut eilisestĂ€, ei vielĂ€ mikÀÀn tumma mutta pikkuhiljaa vahvistuu 😭 viikkoja ois laskujen mukaan 3+6 tĂ€nÀÀ ja ÀÀh. Pakko kai se on uskoa joulun ihmeeseen kunnes toisin todistetaan đŸ„°
Laita kuvaa testistĂ€ 😍

Onnea plussainneille.

TÀÀllÀ alavatsa ollut koko aamun kipeÀ ja alaselkÀ. Perinteiset menkkatuntemukset. Nyt sais vaan tuo vuoto alkaa niin sais kierrot kÀyntiin. TÀnÀÀn 53 pÀivÀÀ kierukan poistosta. Toivotaan et tÀn jÀlkeen nyt kierrot tasottuisi eikÀ venyisi nÀin pitkÀksi.
 
Onnea Ninjaa ja TriteleiađŸ˜đŸ™â€ pienille tarrasukkia!

Itse menin nyt kanssa testaamaan tÀnÀÀn dpo 9 aamulla preg chekillÀ. Haalea punainen viiva siellÀ pilkistÀÀ ja mieskin sen nÀki. Nyt aijon odottaa rauhassa ja testata seuraavan vasta ylihuomenna ja katsoa nÀkyykö siinÀ mitÀÀn. Ei ole aikasempaa kokemust pc-testistÀ, joten en tiijÀ antaako haaleita viivoja ilman raskauttakin...
Laitan tĂ€hĂ€n kuvankin, vaikka siinĂ€ en itse oikeen nĂ€e viivaa kunnollađŸ€Ł
 

Liitteet

  • 20221225_114936.jpg
    20221225_114936.jpg
    1.2 MB · Katsottu: 156
VielĂ€kin roikun tÀÀllĂ€. 😂
Kuinkahan monta kertaa oon juossu vessaan et NYT alko 🙈
Alkais sitten jos on alkaakseen ni pÀÀsis piinasta pois 😂😂
Kuivaa edelleen(ei meinannu eilen sen takia petihommat sujua)
ei mitÀÀn oiretta mihinkÀÀn, KN myös kova, pieni ja takana ollu monta pĂ€ivÀÀ (mulla se kai aina on hieman auki) đŸ€”
(joo sorruin senkin tarkkailluun)

En oo viittiny hakea niitĂ€ mun uusia menkkalÀÀkkeitĂ€kÀÀn ettei mee rahat hukkaan 🙈

Voi elĂ€mĂ€ sanon minĂ€ 😂
 
VielĂ€kin roikun tÀÀllĂ€. 😂
Kuinkahan monta kertaa oon juossu vessaan et NYT alko 🙈
Alkais sitten jos on alkaakseen ni pÀÀsis piinasta pois 😂😂
Kuivaa edelleen(ei meinannu eilen sen takia petihommat sujua)
ei mitÀÀn oiretta mihinkÀÀn, KN myös kova, pieni ja takana ollu monta pĂ€ivÀÀ (mulla se kai aina on hieman auki) đŸ€”
(joo sorruin senkin tarkkailluun)

En oo viittiny hakea niitĂ€ mun uusia menkkalÀÀkkeitĂ€kÀÀn ettei mee rahat hukkaan 🙈

Voi elĂ€mĂ€ sanon minĂ€ 😂
Olitko vielĂ€ testannut? Ku en muista 😂
 
Takaisin
Top