Raskaaksi 2017

Ihana testiralli täällä taas käynnissä!! :) Kiva jännittää kaikkien eri vaiheita, tuntuu et täällä on ollu hiljasempaa välillä. Tsemppiä kaikille piinapäiviin!!

Täällä on alkanut nyt pistokset! Minä, maailman piikkikammoisin, olen antanut miehen pistää mulle tänään ensimmäisen piikin! Käytiin aamulla lääkärillä ja ei hemmetti, saatiin eri lääkäri! Siinä oikeesti kävi varmaan joku juttu, kun se meidän lääkäri haki siitä sen edellisen potilaan (oltiin niin ajoissa) ja sit sen perään tulee toinen lääkäri et hän ottaa teidät tähän väliin, kun joku toinen potilas on myöhässä. Ja tää uus lääkäri oli enemmän tämmönen oksat pois -lääkäri ja jäi kyllä todella paska fiilis koko käynnistä. Ensinnäkin se ei ultralla ensin löytänyt mun vasenta munasarjaa vaikka kuinka runno mun mahaa, että se tulis esiin. Lopulta pitkän etsinnän päätteeks se löyty. Ja jumankauta se teki kipeetä. En tiedä voiko endo olla jo levinnyt näin nopeesti, mutta näin kipeetä ei oo tehny kyllä piiiiiiitkään aikaan!

Ja tiättekö, ihan hassua mut nää hoidot on jotenkin lähentäny meitä miehen kanssa entisestään :Heartred Siis pitkään tuntu, että tää lapsettomuus on mulle paljon raskaampaa, mutta nyt kun tää ivf alko niin mies hyrrää ympärillä hoivaamassa ja on ehkä jopa kiinnostuneempi noista lääkkeistä ja niiden käytöstä kuin minä. Outoa :D
 
Koita vaan pärjätä sen toisenkin lääkärin kanssa pottu :) :) muodostakaa joukkue, koska sehän te kolme ootte. Toivottavasti pian neljä!! (Tai viisi!!)

Ihana kuulla et parisuhde kukoistaa! Miehesi varmaan tuntee nyt olevansa jotenkin enemmän mukana ”joukkueen toiminnassa” kun pääsee pistelemään ym. :) :)
 
Kurja kuulla Pottu, että taas on lääkäri vaihtunut. Ehkä se edellinen oli vaan niin best, että muut eivät tunnu miltään.:)

Ja tosiaan hienoa, että parisuhde toimii. Smith sanoi hienosti siitä joukkuepelistä asian suhteen. Olen kyllä huomannut omassa suhteessa saman. Tippa linssissä sen ensikäynnin jälkeen sanoin, että mies voi halutessaan vielä vaihtaa hedelmällisempään yksilöön. Otti kainaloon ja sanoi, että eipähän aikoinaan munasarjoihin rakastunut vaan koko pakettiin.:D
 
Naistenklinikalla vaihtuu aina melkein poikkeuksetta ne lääkärit, ehkä 2-3 kertaa oli meillä sama. Sen jälkeen aina joku muu..
 
Onpa täällä jännittäviä tilanteita yhdessä jos toisella! Tsemppiä Potulle hoidon aloitukseen, ihanaa että mies on messissä! Ja Hopeareunuksen mieheltä kans ihana kommentti [emoji813]️

Mä oon tähän kiertoon ottanut avuksi maca-kapselit ja myo-inositolin. Maca on vaikuttanut niin että tuntuis että ovis on näillä näppäimillä vaikka kp vasta 12?!? Yleensä ovis mulla kp 15-18 tienoilla. Mielenkiintoista.

Mä oon kovasti miettiny että miten tätä omaa oloa sais helpotettua menkkojen alkaessa, et miten pystyis jotenki olee niin ettei se vetäisi aina niin hirveen syviin vesiin. Se on tosi rankkaa mulle ja sit toki miehelle myös. Nyt oon koittanut ajatella et koittaisi pitää mielessä sen että syksyllä on sitten apua tiedossa jos ei nyt kesällä tärppää.

Meille tuntui tekevän niin hyvää viime kuun yrityksestä puhumattomuus että oon ajatellu että koitan jatkossakin vähän rajata sitä puhetta, jos se jotenki helpottaisi miehen oloa myös. Vaikka se nyt onkin (onneksi!!!) messissä yrityksessä niin tiedän et sitä jännittää tosi paljon ajatus vauvasta ja siitä et miten se muuttaa kaikkea.
 
Lapsettomuus voi olla tosi rankkaa parisuhteelle, mutta ihanaa, että hoidot ja tutkimukset Hopeareunuksella ja Potulla on lähentänyt:Heartred Jotain hyvää tuossa muuten niin kivikkoisessa taipaleessa.

Mä lueskelen teidän kuulumisia taustalla. Meillä on jo iso pieni poika:dummy: Hän on niin pyöreäpäinen, että näyttää ihan tuolta vauvahymiöltä:hilarious: Ihanaa, että Pottu on päässyt vihdoin pistelemään ja ihanaa, että Hopeareunuksellakin hoidot tulossa:Heartred Tsemppiä piinapäiviin Smith ja Pipsu, toivon ihan pirusti niitä plussia tähän ketjuun:Heartred (ps. Musta on jotenkin hassua laittaa aina näin paljon sydämiä kaikkiin viesteihin, mutta tää hymiövalikoima on niin suppea, etten löydä parempiakaan)
 
Negaa pukkaa mut ei harmita :) juhannus ja muutakin skumppajuttuu tulossa :D
Mutta eikö meillä ole vasta dp10 menossa? :wink
Itte en nyt edes testaile, ois niin masentavaa, jos sattuiskin tulemaan vaikka kemiallinen ja viiva haihtuis pois ja negan jälkeen menkkojen odottelu on niin turhauttavaa.. Mikähän mua testihullua vaivaa :grin
 
Mutta meillä ois nyt unelma asunto kiikarissa, pieni kolmio (eli mahtuis vauvan kanssa, mutta vois elää myös kaksistaan), oisin niin innoissani, jos saataisiin se :angelic:

Oi toivottavasti saisitte sen! Siinä pääsis sitten sisustuspuuhiin :)
 
Mua ei harmita. Jotenki oon varma et seuraavakin plussa on tuulimuna tai jotain muuta kamalaa joten mieluummin BILEEEEEETTTT kiitos :) :)

Ja tosiaan on vasta dpo10 tai jotain sinnepäin. Sehän tässä perseestä onkin kun huomenna ois kaverin tuparit ja joudun siis tekemään päätöksen juoda vai ei dpo11 tuloksen perusteella :sad001
Mutta ei auta muu kuin ajatella et jos ei oo hcg:tä niin ei siellä kovin kummoista aineenvaihduntaa vois muutenkaan olla. JA se on se saakelin valeraskaus/tuulimuna anyways jos siellä jotain on joten.. :D
 
On: Mä oon nyt vähän ihmeissäni ku yleensä tunnen oviksen tosi selkeenä monta tuntia kestävänä kipuna ja nyt en oo kyl huomannu sellasta, mut rinnat on kipeytyny tänään siihen malliin et ihan ku ois ollu ovis tyyliin yöllä, nyt siis kp 13. Hämmentävää. Talletukset tehty kohdilleen kyllä. Eilen ja toissapäivänä oli jo sellasta ovista enteilevää lievää arkuutta rinnoissa ja halut ja limat kaikki siihen viittaavaa että tulossa on. Hämmentävää.
 
Testasiko Smith? Mä ehkä huomenna uitan pc:n, vaikka ei ole kyllä yhtään semmoinen olo, et ois tärpänny, jalkoja särkee inhottavasti, se on mun pms oire :/
 
Takaisin
Top