Suurperhe kuumeilijat

Täällä 2/3 nukkuu ja me esikoisen kanssa nautitaan terassilla auringosta:cool:

Niemja, mulla tuli myös sama fiilis kolmannen synnyttyä, että se neljäs olis vielä tervetullut ja se poika:grin jännä tämä ihmismieli. Miehellä alkaa maanantaina loma ja ulkona remppahommia, talon maalausta ja etuterassin tekoa luvassa :)
 
Heh, arvatkaapa vaan maltoikko tämä himotestailija odottaa lauantainta.. :shy: myönnettäkööt että testasin myös tiistaina rfsulla puhtaan negatiivisen, en edes tiedä miks silloin testasin kun vasta kp22, ja vieläpä rfsulla :facepalm: ja nytkin vähän ihmetyttää tää hätäily kun tänään vasta kp24.. ehkä kun on semmonen tunne että olisi tärpännyt niin ihan pakko tietää heti :smiley-ashamed005 mutta oon näkeväni testeissä viivaa, pc:llä oon joskus viivanpaikan saanut esiin ja se on ollut oikeastaan vaaleampi kuin tausta o_O
20190613_070256.jpg


Ja tässä yhteiskuva rfsun kanssa
20190613_065747.jpg
 
Kiitos äippä ja helena, en siis ole hullu kun itsekkin noissa haamulaisen nään :grin enkä odottanutkaan että vielä edes näkyisi,(onpa hyvä tehdä testejä ja olettaa ettei niissä voi vielä mitään näkyä :bag:) kauhia pettymys jos ei testit tuosta vahvistu.. olo on niin raskautunut. Vatsa ollut vetelällä koko viikon, turvottaa, on kiukuttanut suunnattomasti ja kohdussa tuntuu "täyteläiseltä" ja välillä jännästi kihelmöi alavatsaa ja -päätä o_O Niin ja sitä menkkoja edeltävää herkkuhimoa ei oo enää tullut maanantain jälkeen :p

Pakko varmaan testata heti huomenna uudestaan :smiley-ashamed005 tai yritän pitää itseni kurissa lauantaihin asti, silloin ainakin pitäisi viivan olla hiukan vahvistunut :nailbiting:
 
Mä niin toivon, että sulla on raskausoireita :Heartred Viime kierrossa, kun itse luulin
kaikkea outoa raskausoireiksi eikä ne olleetkaan, niin pettymys oli melkoinen :sour:
Tosin noi sun oireet kuulostaa sopivimmilta raskauteen kuin mun plus sä sait
testiin jotain myös näkyviin :), minä en :oops:
 
Jäämme innolla odottamaan marsupilamin uusinta testiä:wink
Helena kyllä sitä sinullekin vielä se vauva suodaan! :)
Mulla pitäis menkat alkaa ihan näinä päivinä joten minä voin mielellään vuotaa teidän menkat :D tissit ainakin on niin pirun kipeet että uskoisin kierron taas alkavan jos ei tänään niin huomenna :/
Anoppi soitteli eilen että ois ottamassa 3 isointa ens ja sitä seuraavalla viikolla heille ja viikonlopuks vaan kotio kun on töissä:) heinäkuussa menis sit Sanni 3,5v, Siiri 2v ja esikoinen 4-5 päiväksi:) onkohan se lyönyt päänsä? Ihmeen avulias nykyään:)
 
Tein tänään uuden testin ja samannäkoinen hailura on.. eilen ainakin nipisteli alavatsaa lupaavasti +muut oireet o_O jännää on! :nailbiting: vaikka hetkeksi veti mielen alahan kun testissä ei minkäänlaista vahvistumista tapahtunut. Mutta toivoa on vielä, tänään vasta kp25.
 
Marsupilamilla ainakin kiinnitysyritystä selvästi. Toivotaan et vahvistuu! :Heartred

Kyllä mä taidan jättää keskiviikkona laastarin laittamatta. Surffailin jo Raskauskeijun sivuilla :D

Oonkohan hullu? :D

Depille kuuluu hyvää, samoin Leolle, voin kysyä heiltä tulisko Deb ite laittelee kuulumisia :)
 
Mäkin laitoin yöllä :hilarious: Kotitestiin tilauksen sekä ovista että raskautta varten ja olivat nyt
aamulla lähettäneet paketin. Testit riittää kyllä siihen asti, että saan uusia. Tilasin nyt
ekaa kertaa OneStepin ovistestejä, aiemmin olen testaillut vain Sofilla.

Kp9. Tyttöjen kanssa kohta perjantain herkkuostoksille lähikauppaan ja vähän jotain
siivoilua yritän tehdä. Illalla zumbaan ehkä :happy:
 
Takaisin
Top