----45+++++ kuumeiset

Keskeytän haisevan kakkakeskustelun nostamalla pöydälle oman pimppiosastoni ihmeellisyydet. Kun kuulkaa ei ne menkat alkaneetkaan! Nyt mennään vissiinkin jo kierron päivää 55. Sunnuntaina tuli pikkulusikallinen kuppiin, sen jälkeen ei sitten kertakaikkiaan mitään. Pissalla käynnin jälkeen paperiin tulee vaaleanpunaista, mutta pikkuhousunsuojaan ei mitään. Olo on tukala ja turpea. En oikein tiedä mitä ajatella, kun tämmöinen toiminta on ihan ennen kuulumatonta. Taidan varata sen gynen pikapuoliin.

Oot raskaana!!:cheers Varaa gyne:bounce
 
Tuo tuoksuallergisen elämä ei kyllä ole herkkua.:Heartpink Minunkin piti vaihtaa ihan kaikki tuotteet hajusteettomiksi silloin kun lapsia sain. Imetysaikoihin se oli vielä pahempaa kuin raskaana ollessa. Se on tosin helpottanut vuosien saatossa. Kestän just esim. jonkun miedon dödön tuoksun, mutta jostain parfyymeistä tulee tosi paha olo.
 
Tuo tuoksuallergisen elämä ei kyllä ole herkkua.:Heartpink Minunkin piti vaihtaa ihan kaikki tuotteet hajusteettomiksi silloin kun lapsia sain. Imetysaikoihin se oli vielä pahempaa kuin raskaana ollessa. Se on tosin helpottanut vuosien saatossa. Kestän just esim. jonkun miedon dödön tuoksun, mutta jostain parfyymeistä tulee tosi paha olo.
Minä olen luontaisesti tällainen, mitä enemmän tulee ikää, sitä pahempi. Jotkut sairastuvat huonosta sisäilmasta ja sen vuoksi herkistyvät. Minulla se on synnynnäistä ja myös muut aistit ovat yhtä herkkiä. Oi, minun korviani, kun työt taas alkavat!
 
Minulla meni hajujen kanssa ihan hyvin kunnes tulin murrosikään. Taisin jotain tuoksuja kokeeksi ostaa, ja yhtäkkiä havaitsin, että sain kaikista hajusteista päänsäryn, ihan muutamalla hengenvedolla. Pahimpia ovat hajuvedet, siis kaikenmaailman kukkaistuoksut. Mieluummin haistelen vaikka kakkaa kuin kukkaistuoksuja, koska kakka vain oksettaa, mutta kukkaistuoksut aiheuttavat monen tunnin päänsäryn.

Mihinkään tavaratalojen kosmetiikkaosastolle ei ole mitään asiaa, eikä myöskään tuoksukynttiläosastolle tai Lusheihin tai Body Shoppeihin. Sisäänkäynnitkin pitää ohittaa turvallisen välimatkan kautta. Helsinki-Vantaan lentokentällä on tehty niin kapeat käytävät, että vaikka kävelisi päinvastaisella puolella käytävää kuin löyhkäkaupat, ei löyhkää pysty välttämään.
 
Mä mietin onkohan jokin vialla. Mua iltaisin särkee ja juilii aika paljon kohdun kohdalla. Ei silleen terävästi kun menkat alkaa vaan jotenkin koko alamahasta. Nyt kuitenkin vasta dpo3 eli ei kyllä ole mihinkään raskauteen viittaava... :sorry:
 
Alavatsajuilinnat voivat johtua myös ruoansulatuksesta. Tässä raskaudessa olen useamman kerran ajatellut, että tuliko nyt supistus, ja todennut että ei, kohtu ei kovettunut ja sitten tajunnut, että ruoansulatushan se vain temppuilee. Aika samanlaiseltahan nuo tuntuvat.
 
Mä olen myös aistiyliherkkä... kaiken muun herkkyyden lisäksi vielä :bag: Taustamelu uuvuttaa, ja kaikenlaiset sosiaaliset tilanteet joista ei pääse pakoon, imee minusta energiat. Esim mun opiskelussa kaikkein rankinta on ollut päivittäinen junamatkustaminen, kun junassa on paljon ihmisiä. Mun matkoihin kuluu noin 3h/päivä. Iltaisin kotiin päästyäni olen täysin puhki, vaikkei olis ollut kuin yksi parin tunnin luento.

Hajuille olen myös äärimmäisen herkkä. (Tähän liittyen on pakko kertoo yks juttu mikä tapahtui tänä aamuna... oli niin outoo!! mut laitan sen eri viestissä.)

Joo ei oo aina helppoo aistiyliherkän elämä. Kun ihan normaalit elämän sosiaaliset tilanteet uuvuttaa huomattavasti enemmän kuin ns. normiaivoista... tää on yksi syy miksi eristäydyn aika paljon ihmisistä. Ruotsin risteily ja päivä tukholman ihmisvilinässä oli mulle ihan hiton väsyttävä kokemus, vaikka oli kivaakin kyllä. Oon nukkunut sen reissun jälkeen 12-tuntisia yöunia aika monet.
Kuulostaa tutulta. Minä kuormitun myös nopeasti sosiaalisissa tilanteissa. Onneksi saan palata töihin osa-aikaisesti, kävin tänään juuri tekemässä sopimukset.
 
Oma napa: kp17 ja tää kierto meni taas harakoille. Ovis oli ilmeisesti lauantaina (kipujen ja limojen perusteella, en tikuttanut) ja puuhailtiin vasta su-iltana. Alkuviikon mies oli kotonaan pihankaivuuhommissa (vesipumppu hajosi) ja viikonlopuksi lähdin ite reissuun. No, onpa tähän jo totuttu. En mä enää edes osais aatella, että tärppäisi.

Hannuli77 :) Aiotko kuitenkin testata tässä kierrossa? Ei sitä koskaan tiedä milloin se PLUSSA sieltä pärähtää!!:cheers

Munasolu on voinut ihan hyvin irrota vasta sunnuntaina ja eläähän munasolu vielä sunnuntaina, vaikka ovulaatio olisi tapahtunut lauantaina.

Niin toivon sinulle plussan tähän kiertoon!!:cheers:cheers:cheers
 
Kuulostaa tutulta. Minä kuormitun myös nopeasti sosiaalisissa tilanteissa. Onneksi saan palata töihin osa-aikaisesti, kävin tänään juuri tekemässä sopimukset.

Yölento :) Hienoa päästä taas kiinni työnsyrjään!! :)

Lapsi siis täyttää syksyllä 3-v.:rolleyes:

Meillä on aika saman ikäiset lapset:p
 
Särky on kyllä enempi tuossa häpyluun yläosan kohdalla.

Peppipupu :) Oletko ottanut riittävästi kivennäisaineita? Magnesium ja Calcium?

Mulla joskus särkee paikkoja, jos olen unohtanut päivittäin ottaa. Varmaan olenkin jo kertonut, että selkäni ei ole ihan terve onnettomuuden seurauksena, mutta murtumat ovat toki jo parantuneet. Koen silti haamusärkyjä ajoittain varsinkin, jos unohdan ottaa nämä mineraalit.

Tietty rasituskin vaikuttaa, kun kantelee taaperoa, vaikkei saisi kannella mitään painavaa. Töissäkin rasitusta tulee, mutta ei liikaa.
 
Takaisin
Top