Varhaisultra

Vanellope

Oman äänensä löytänyt
Aiotteko mennä?

En ole varma mennäänkö. Ehkä haluaisin. Ei käyty ekassa raskaudessa. Nyt haluaisin tietää ennen rv12 että onko kaikki hyvin..
 
Meillä neuvola tarjoaa varhaisultran, mutta menee rv8+6 asti. Tuntuu, että sinnekin on vielä niin tuskaisen pitkä aika. Esikoisesta oli myös ilmainen ultra, mutta muistaakseni kyllä reilusti aiemmin. Keväällä kkm, silloin kävin privaatissa, koska en jaksanut odottaa neuvolan tarjoamaa, johon sitten ei lopulta enää ollutkaan tarvetta.

Mua ahdistaa mennä ensimmäiselle neuvolakäynnille, kun en tiedä mikä tilanne kohdussa on.
 
Mennään ehdottomasti. Keskenmenon jälkeen olo ei ole kovin levollinen. Mieluiten maksan yksityiselle, jos pelko vähän hellittäisi.
 
Olen menossa, sain lähetteen neuvolasta. Aika on ensi viikon torstaina, silloin omien laskelmieni mukaan olisi viikot 7+1. Onneksi pääsen, stressaa jonkin verran, kun viime kesältä taustalla tuo kkm..
 
Onko kannattavaa mennä ultraan, jos 7+0 ei ole aivan täys (mut todnäk tosi lähellä)? Mietin vaan, näkyykö mitään järkevää vielä. Itselläkin kkm taustalla ja selvisi ainoastaan varhaisultran avulla. Muuten olisi vasta np-ultra todnäk paljastanut, koska ei "oireillut" millään tavalla.
 
Mä meen ens viikolla 7+4 ultraan yksityiselle. Esikoisesta en käynyt, mutta nyt haluan käydä kurkkaamassa missä mennään.
 
Onko kannattavaa mennä ultraan, jos 7+0 ei ole aivan täys (mut todnäk tosi lähellä)? Mietin vaan, näkyykö mitään järkevää vielä. Itselläkin kkm taustalla ja selvisi ainoastaan varhaisultran avulla. Muuten olisi vasta np-ultra todnäk paljastanut, koska ei "oireillut" millään tavalla.
Huippulaitteilla voi näkyä aikaisintaan 5+5, muuten 6+3 on se minimi joka jossain oli ilmoitettu.
 
Huippulaitteilla voi näkyä aikaisintaan 5+5, muuten 6+3 on se minimi joka jossain oli ilmoitettu.
Okei hyvä! Mulla saattaa parhaimmillaan olla silloin 7+0 ja aikasimmillaan 6+4. Kaikki ei täsmää plussauksessa (niin aikainen plussa), niin epäilen aikasempaa ovulaatiota.
 
Meen kyllä jos sinne asti päästään ja julkiselle pääsen :) Vuosi sitten kohdunulkoinen raskaus niin nyt pääsen julkiselle varhaisultraan rv6-7. Nyt vasta 4+0 joten vielä en ole soitellut mihinkään.
 
Täällä taas ollaan kahden vaihella, mennäkö vaiko ei. Toisaalta haluaisin luottaa siihen, että pikkuinen kasvaa oikealla paikalla niin kuin pitää. Takaraivossa on välillä kuitenkin ajatus, että mitä jos kaikki ei olekaan hyvin. Miehen kanssa ajateltiin odottaa ultran kanssa ja laittaa nekin rahat muihin hankintoihin. Putoan hirvittävän korkealta, jos jokin onkin vialla :O
 
Meille on varattu varhaisultra naistentautien polille 2.7.
Odottavan aika on pitkä. Toivottavasti meidän Minillä on kaikki hyvin.
 
Vielä pitäs viis päivää odottaa! Nyt on 7+0 tai 6+6 menossa.
 
Tavallaan tekisi mieli varata vielä tälle viikolle ultra, mutta toisaalta rauhoittaisiko se oikeasti omaa mieltä yhtään, kun edellinen meni kesken vasta myöhemmällä viikolla. Aika tuntuu matelevan aivan liian hitaasti :banghead: :banghead:
 
Itse olen käynyt joka raskauden aikana kun taustalla 5 peräkkäistä keskenmenoa joista yksi melkein päätti mun elämän. 3 tervettä muksua löytyy mutta viime viikolla epäselvän kierron ansiosta sykettä ei näkynyt (eipä lääkäri edes kertonut kestoa tai mittoja vaan piti toisen potilaan lapsen mitat mun ultrakuvassa), ajattelin mennä klinikalle uusinta ultraan jossa paremmat laitteet kuin tk:ssa kun itse asun Tunisiassa niin julkisella laitteet on mitä on paitsi sairaalassa.
 
Takaisin
Top