Toukokuun kuulumisia :)

Samoin kaikille! :love022
Vajaa viikko np-ultraan, jännittää ja ehkä vähän pelottaaki. :dance008
Toivottavasti sen jälkeen voisi huokaista hetken ja kokeilla välillä myös nauttia raskaudesta, tähän mennessä ei kauhean kehuttavasti ole mennyt kun kolotukset ja pahoinvoinnit häirinneet :confused2
 
Mulla 6päivän päästä! Jännittää ja pelottaa vähän että mitä siellä näkyy ja että pääsenkö sinne asti kun tunnin bussimatka parilla vaihdolla:sour:
 
Hauskaa vappua odottajat!

Täällä tuntuu jo liikkeitä päivittäin. :Heartbigred Tunsin niitä jo vähän reilu viikko sitten, mutta en ollut ihan varma asiasta kun olivat vielä niin hentoisia. Nyt ei voi enää erehtyä. :) Rv 13+3.
 
Hauskaa vappua :dance011

Itu1, noin aikasin jo liikkeitä, ihanaa! Mää oon yrittänyt kauheesti kuulostella iltaisin josko jotain tuntuu, mutta taitaa olla mulle vielä ihan liian aikaista kun kuitenkin vasta 11+5 meneillään ja mun eka raskaus :grin
 
Ootpas itu1 alkanut tuntemaan aikasin liikkeitä! Mulla on vasta alkanut tuntumaan rv 17-18 yleensä, kolmosessa tosin oon kirjoittanut että 14+ oon ollut tuntevina liikkeitä. Se olis jo ens viikko :eek:
 
Mä tunsin muistaakseni ekassakin raskaudessa liikkeitä suht aikaisin. Neuvolassa jo kysyttiinkin oonko tuntenut, niin aloin uskoa etten oo kuvitellut näitä havaintoja. :grin
 
Mites muilla on vappu menny? Itse olin eilen juhlimassa holittomasti opiskelijavappua puoli kolmeen yöllä :grin
 
Täällä kanssa holiton opiskelijavappu, joka päätty grillin kautta kotia ja 00 nukkuun... :D
 
Soffalla katselin tvtä ja puolen yön maissa nukkumaan :smiley-angelic003 Olen yrittäny ladata vaan akkuja ja lepäillä, oksettava olo vaivaa edelleen ja pahimpana iltaisin..
 
Toivottavasti kaikilla oli hyvät ja palauttavat vaput! Me juhlittiin miehen kanssa vappua kahdestaan kierrellen kaupungilla ja käymällä syömässä, oli tosi rento päivä. Juuri mitä kaipasinkin! Metrilakua, simaa ja munkit :)

Mun on pakko avautua mun kestoällötyksestä... mun oman ihon ja hiusten haju. Tää on suht ongelmallinen oire kun sitä ei oikein pääse pakoon! Ja kainalot (puhtaatkin) haisee inhottavan vahvasti korianterilta. :depressed: Voi yrjö. Oksennus nousee nieluun ajatuksestakin. Ostin luomukaupasta sitruunantuoksuista hajustetta että vähän saisin omaa tuoksuani piiloon itseltäni. Mikäänhän mun hajussa ei ole muuttunut, käyn päivittäin suihkussa jne., ja mieheltä pyydän palautetta että haisenko oikeasti vai liioitteleeko mun raskausnenä. :hilarious:

Jännää aikaa tää raskaus :bored:
 
En malta odottaa 8.5. np-ultraan! Sen jälkeen aion käydä miehen kanssa valitsemassa ehkä vauvakirjan ja vihdoin avata tilaamani raskauspilates-dvd:n. :smiley-angelic003 En ole aiemmin halunnut avata sitä kun ajattelin että tulee ihan urpo olo jos raskaustreenailen ihan innoissani ja sitten meneekin kesken. Mulla on joka toinen hetki täysi varmuus siitä että kaikki on hyvin ja joka toinen hetki hirveä huoli että np-ultran tulos on ei-toivottu. :sorry: Olisi tosi kiva olla jo vähän selvemmillä vesillä ja isommilla viikoilla.

Vauvan liikkeistä: tiedättekö onko rv 12 mahdollista tuntea jo liikkeitä? Mulla on koossa 11+1 (tai 11+3) ja oon melko varma että olisin tuntenut jo pari liikettä, sellaisia pieniä hipaisuja? Viimeisimmässä ultrassa viikko sitten kätilö totesi että istukka on mulla ihan takaseinässä eli liikkeiden pitäisi kyllä tuntua tosi helposti.

Oon käynyt varmaan koko pinterestin läpi suunnitellen itselleni baby showereita syyskuulle. :angelic: Olisi kiva pitää jotkut oikein syysteemaiset, oranssi/keltaiset sukupuolineutraalit juhlat. Tarjoiluina vois olla vaikka blinejä, lohitäytettä, porkkanakakkua ja muuta hyvää :hungry: Toivottavasti en ole ainoa huurupää joka menee ajatuksissaan jo näin pitkällä :p
 
En malta odottaa 8.5. np-ultraan! Sen jälkeen aion käydä miehen kanssa valitsemassa ehkä vauvakirjan ja vihdoin avata tilaamani raskauspilates-dvd:n. :smiley-angelic003 En ole aiemmin halunnut avata sitä kun ajattelin että tulee ihan urpo olo jos raskaustreenailen ihan innoissani ja sitten meneekin kesken. Mulla on joka toinen hetki täysi varmuus siitä että kaikki on hyvin ja joka toinen hetki hirveä huoli että np-ultran tulos on ei-toivottu. :sorry: Olisi tosi kiva olla jo vähän selvemmillä vesillä ja isommilla viikoilla.

Vauvan liikkeistä: tiedättekö onko rv 12 mahdollista tuntea jo liikkeitä? Mulla on koossa 11+1 (tai 11+3) ja oon melko varma että olisin tuntenut jo pari liikettä, sellaisia pieniä hipaisuja? Viimeisimmässä ultrassa viikko sitten kätilö totesi että istukka on mulla ihan takaseinässä eli liikkeiden pitäisi kyllä tuntua tosi helposti.

Oon käynyt varmaan koko pinterestin läpi suunnitellen itselleni baby showereita syyskuulle. :angelic: Olisi kiva pitää jotkut oikein syysteemaiset, oranssi/keltaiset sukupuolineutraalit juhlat. Tarjoiluina vois olla vaikka blinejä, lohitäytettä, porkkanakakkua ja muuta hyvää :hungry: Toivottavasti en ole ainoa huurupää joka menee ajatuksissaan jo näin pitkällä :p

Mä olen menossa huomenna nt-ultraan ja samat fiilikset, joka toinen minuutti olen ihan varma että saadaan huonoja uutisia. Syke nousee jo pelkästä ajatuksesta. JOS saadaan hyviä uutisia, mäkin käyn hakee vauvakirjan ja varaan itselleni paikan raskausjoogaan. Tää on yhtä kidutusta tämä alkuaika. JOS kaikki on hyvin, aion rentoutua ja nauttia.
 
Mulla myös huomenna ultra ja veritesti sen jälkeen heti, sanoivat että suurinpiirtein viikko menee että saa tulokset. Jännittää kans tosi paljon, ihan jopa se että löydän itseni oikeaan aikaan oikeaan paikkaan, en ole ikinä käynyt tyksissä.. Toivottavasti mies pääsisi mukaan mutta tuskin kun on se kumminkin monen tunnin reissu kun pelkkiin matkoihin menee 3h..
Vappu meni juhliessa, järjestin kotona ihan vain traktorihallissa vappubileet 40v synttäreideni kunniaksi. Rankkaa oli kun hirmu valmistelut ja juhlat kesti ja kesti, klo 5 aamulla vihdoin pääsin nukkumaan. Mutta oli ne sen arvoiset, join tilkkasen skumppaakin ja oli se kyllä hyvää laughing7 Tosin, hyvin riitti se yksi vajaa lasillinen, ei edes tehnyt enempiä mieli. Osa vieraista ei tiedä raskaudesta mutta sain hyvin peiteltyä sitä maan mainiolla tarinalla kun mulla on kaksi tiinettä tammaa kotonani (asun kundin luona) ja siellä vuokralainen hoitaa hepat, että mun on pakko käydä yöllä katsomassa onko kumpikaan alkanut varsomaan. :laughing002 Niilä on lasketut ajat nyt viikon sisään molemmilla, että elämme jännittäviä aikoja senkin suhteen..
Tsemppiä kaikille ultriin :Heartred
 
Mä oon jo ettiny mekkoa babyshowereihin :grin Kattoo nyt haluuko kukaan kaveri järjestää ne vai pistänkö ite pystyyn. Mutta heinäkuussa pitäs olla jo kun sen jälkeen ollaanki sairaalassa seurannassa jos ei jo ennen.
 
Mulla myös huomenna ultra ja veritesti sen jälkeen heti, sanoivat että suurinpiirtein viikko menee että saa tulokset. Jännittää kans tosi paljon, ihan jopa se että löydän itseni oikeaan aikaan oikeaan paikkaan, en ole ikinä käynyt tyksissä.. Toivottavasti mies pääsisi mukaan mutta tuskin kun on se kumminkin monen tunnin reissu kun pelkkiin matkoihin menee 3h..
Vappu meni juhliessa, järjestin kotona ihan vain traktorihallissa vappubileet 40v synttäreideni kunniaksi. Rankkaa oli kun hirmu valmistelut ja juhlat kesti ja kesti, klo 5 aamulla vihdoin pääsin nukkumaan. Mutta oli ne sen arvoiset, join tilkkasen skumppaakin ja oli se kyllä hyvää laughing7 Tosin, hyvin riitti se yksi vajaa lasillinen, ei edes tehnyt enempiä mieli. Osa vieraista ei tiedä raskaudesta mutta sain hyvin peiteltyä sitä maan mainiolla tarinalla kun mulla on kaksi tiinettä tammaa kotonani (asun kundin luona) ja siellä vuokralainen hoitaa hepat, että mun on pakko käydä yöllä katsomassa onko kumpikaan alkanut varsomaan. :laughing002 Niilä on lasketut ajat nyt viikon sisään molemmilla, että elämme jännittäviä aikoja senkin suhteen..
Tsemppiä kaikille ultriin :Heartred

Voi että, teillä on sitten jännät ajat tosiaan ❤❤
 
Takaisin
Top