----45+++++ kuumeiset

Ullosuomalainen :)

Kiitos selvennyksestä! :)

Mitä pidät tästä palstasta? Asut siis nyt Turkissa?

Toivottavasti pärjäät hyvin sairaseläkkeellä, ilman kipuja:Heartpink Onnea odotuksen jatkoon! Elämä osaa yllättää:Heartpink

Tervetuloa tänne mukaan vaan!!:cheers
Turkissa asustelen ja näillänäkymin myös tänne jään pysyvästi. Meillä ei ole kummallakaan mitään haluja lähteä Suomeen, elämä täällä on hyvää aivan kaikinpuolin.

Palstaa olen nyt seuraillut kun tuntuu, että 18 v jälkeen on aivan täysin ulkona kaikista vauva ja lapsi jutuista sekä tietysti raskausaika tuntuu niin erilaiselta kuin silloin nuorena.
 
Turkissa asustelen ja näillänäkymin myös tänne jään pysyvästi. Meillä ei ole kummallakaan mitään haluja lähteä Suomeen, elämä täällä on hyvää aivan kaikinpuolin.

Palstaa olen nyt seuraillut kun tuntuu, että 18 v jälkeen on aivan täysin ulkona kaikista vauva ja lapsi jutuista sekä tietysti raskausaika tuntuu niin erilaiselta kuin silloin nuorena.
Jäivätkö kaikki isot lapset Suomeen vai tuliko joku mukaasi Turkkiin ? Mitä isommat ovat tykänneet vauvauutisista?
 
Tsemppiä loppuraskauteen. Hyvillä viikoilla jo kuitenkin olet menossa. Mitä haasteita raskaudessa on ollut?
En tiedä mikä liittyy mihinkin, tekeekö ikä tehtävänsä vai lapsen sukupuoli( vanhemmat lapset kaikki tyttöjä ja nyt odotan poikaa), mutta raskaus ollut hyvin ” kivulias” alusta asti. Virtsatietulehduksia useampi.
Sekä kaiken muun lisäksi hyvin varhaisilla viikoilla alkanut raskausmyrkystys mitä nyt toistaiseksi ollaan saatu hoidettua magnesiumilla & aspiriinilla.
Ennen aikaiset kivuliaat supistukset myös olleet läsnä jo todella aikaisilta viikoilta, mutta niillä ei onneksi ole ollut vaikutusta kohdunsuuhun.

Aikaisemmat rakaudetkaan eivät ole sujuneet kovin hyvin joten taustaa löytyy siis jo sieltä. Kaksi keskoista synnyttänyt raskauskomplikaatioiden takia 26+6 ja 31+6

Joten nyt vaan kädet syvällä ristissä toivon että tämä pieni saadaan syliin asti.
 
Jäivätkö kaikki isot lapset Suomeen vai tuliko joku mukaasi Turkkiin ? Mitä isommat ovat tykänneet vauvauutisista?
Lapset opiskelevat kaikki Suomessa, ovat täällä aina loma-aikoina ja muutenkin mahdollisuuksien mukaan.
Isommat ymmärtävät riskit joten ei tämä ole pelkästään iloinen uutinen ollut. Odottavat toki kovasti, mutta pienellä varauksella kaikki tähän suhtaudumme.
 
Tietämätön saa olla niin paljon, kun haluaa. Se on jokaisen oma asia. Silti omat tunteet eivät ole faktaa. Dpo3 ei tiedä yksikään ihminen onko torvessa alkio vai ei. Et edes sinä, vaikka niin tunnetkin. Tunne ja fakta ovat täysin eri asioita.

Vastavirran akka :) Tähän olisi hienoa saada jokin selitys. En ole ainoa, joka sanoo kokevansa tuntemuksia dpo3.

Lääkärit sitä eivät anna. Mutta ei se kuvitelmaakaan ole. Asioita saa myös kyseenalaistaa:smiley-angelic002
 
Vastavirran akka :) Tähän olisi hienoa saada jokin selitys. En ole ainoa, joka sanoo kokevansa tuntemuksia dpo3.

Lääkärit sitä eivät anna. Mutta ei se kuvitelmaakaan ole. Asioita saa myös kyseenalaistaa:smiley-angelic002
Viisi raskautta alkanut ja aikaisimmat oireet ovat olleet päivää tai kahta ennen plussaa. Yritysaikana loppukierrossa oli aina jonkinlaisia tuntemuksia, jotka olisi voinut tulkita raskausoireiksi mutta eivät sitä olleet koska niistä ei plussaa tullut. Luja tahto ja suuri toivo saavat oireita aikaan.
 
Turkissa asustelen ja näillänäkymin myös tänne jään pysyvästi. Meillä ei ole kummallakaan mitään haluja lähteä Suomeen, elämä täällä on hyvää aivan kaikinpuolin.

Palstaa olen nyt seuraillut kun tuntuu, että 18 v jälkeen on aivan täysin ulkona kaikista vauva ja lapsi jutuista sekä tietysti raskausaika tuntuu niin erilaiselta kuin silloin nuorena.

Ulkosuomalainen :)

Turkissa myös käyneenä, kaikki siellä tuntuu aika kotoisalta :) Sellä toki elämä on kuitenkin erilaista? Erilaisia makuja, ruokaa? Paljon yhteisöllisyyttä, perhepiirit melko isoja? :)

Suomessa näitä kaipaisi, vaikka täällä muuten on hyvä olla.

Hyvää odotuksen jatkoa:Heartpink
 
Taustalla olen teidän juttujanne seuraillut jo ikäni puolesta. Itse olen tullut aina hyvin helposti raskaaksi joten sen vuoksi en oikein koe olevani oikea ihminen liittymään moniin keskusteluihin. Veljeni on ivf alkuinen ( isäni & äitipuolena yrittivät häntä saada yli 10 vuotta)ja siskoni adoptoitu ( ovat siis minua runsaasti nuorempia). Äitini myös yritti vuosia ilman tulosta.
 
Pp 13, dpo 17, nega. :sad010

Meillä 9:n hedelmöittyi neljästätoista kerätystä solusta. Näistä 7 kehittyi aikataulussa pakastamiseen. Kaksi oli hidasta, mutta nämäkin päätyivät pakkaseen, 8 soluisina.

Nyt on kaikki kolmepäiväisinä pakastetut käytetty. Niistä ei tullut yhtään mitään, vaikka kaikki jatkoivat jakautumista sulatuksen jälkeen. Nyt viimeksi toinen siirretty oli kuulemma erityisen nopea, oli jo alkanut kasvattaa ”tarttumaulokkeita”. No, eipä siitäkään mitään tullut.

Pakkasessa vielä 3 neljäpäiväisenä pakastettua ja yksi 5 päiväinen. Lääkäri totesi kerran, että teillä on hyvä tilanne, kun pakkasessa useampi blasto. Joko hän siis katsoi jotenkin väärin, tai sitten neljäpäiväisissä on ollut joku tosi nopea. En hoksannut tuosta silloin tarkemmin kysyä, jälkeenpäin vaan jäi mietityttämään.

Parempaa viikon alkua teille muille!
 
Takaisin
Top