Viimeisin hankintasi vauvallesi?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Mikä oli viimeisin hankintasi vauvallesi? Tule kertomaan tähän ketjuun aina kun hankit jotain pikkuisellesi. :)

Oletko ylipäätään tehnyt jo paljon hankintoja? Tässä artikkelissa on lista erilaisista hankinnoista – oletko sinä jo hommannut monia listan asioista? Onko listalla sellaisia asioita, jotka aiot jättää hankkimatta?
 
Mulle kaikkien lasten vaatteet on tosi tärkeitä. Vauvalle olen hankkinut ihania ja ekologisia vaatteita jo paljon jemmaan. Osa uutena, osa käytettynä. Loppuvuodesta vauvakuumeissani ostin ensisängyn, jonka saan yöksi viereen ja päivällä voi siirrellä, kun siinä on pyörät alla. Lisäksi siitä saa tehtyä leikkikehän. Lisäksi ostin uusiin rattaisiin adapterit turvakaukalolle, kun niitä näytti olevan vain yhdet lastentarvikeliikkeen varastossa. Turvakaukalossa on onneksi vielä hyvin käyttöikää jäljellä.

Äitiyslegginssejä on muutamat hankittuna ja imetysvaatteita olen bongaillut itselleni jemmaan. :) Mun kaikki vanhat äitiys- ja Imetysvaatteet on liian suuria, kun painoa on pudonnut niin paljon.
 
Esikoisen kohdalla en uskaltanut hankkia mitään kovin aikaisessa vaiheessa raskautta, mutta nyt ostin yhden vauvanvaatteen jo kun oltiin vasta pari viikkoa aiemmin aloitettu yk1 :) Oli vaan just mun miehen vaatetyyliin sopiva pieni huppari, ja lisäksi hintalapussa -70 % :joyful:
 
Mä tilasin muutaman lastenvaate kaavat, harrastan siis ompelua ja ajattelin ommella tulokkaalle ainakin osan vaatteista itse.
 
Joo-o... tälle voisin hankkia turvakaukalon joka menee isofix-telakkaan... Aikaisempien kohdalla olen kiltisti väännellyt kaukalot kiinni istuimeen turvavöillä, mutta nyt alkaa olla mitta täynnä sitä laatua. Menee ikä ja terveys kun alkaa paketoimaan karavaania matkaan. :eek:
 
En ole tehnyt vielä hankintoja. Tosin tätä vauvaa varten muut jutut jo aikalailla löytyykin aiemmilta mutta vaatteet on laitettu kiertoon. Äitini oli tästä vauvauutisesta jo niin innoissaan, että ehdotti ekologisen äitiyspakkauksen hankintaa. Siinä on mm. ihania Paapiin bodeja :love7
 
En ole tehnyt vielä hankintoja. Tosin tätä vauvaa varten muut jutut jo aikalailla löytyykin aiemmilta mutta vaatteet on laitettu kiertoon. Äitini oli tästä vauvauutisesta jo niin innoissaan, että ehdotti ekologisen äitiyspakkauksen hankintaa. Siinä on mm. ihania Paapiin bodeja :love7
Mikäs se sellainen äitiyspakkaus on?
 
Hankikanto tässä linkki:

www.ecolifebabybox.com
Ai kauhee, maksaako tuo oikeesti 600 euroa? :nailbiting: Ei venyis kyllä mun budjetti millään. Kirppikseltä saa tuohon hintaan jo vaikka ja mitä rompetta ja omanlainen ekotekonsa sekin. Mutta ei kai sillä, jos on rahaa tuon verran laittaa. :)
 
Joo ei tuohon hintaan pysty, mutta välillä esim blogeissa on antaa tarjouskoodeja ym. Mutta tämä idea ei ollut omani, pihi kun olen. Kirppistely mrz on oikein jees!
 
Miulla on pienelle valmiina yks villahaalari, ylisöpö nallehaalari (sellanen pörrönen, korvallinen :Heartred) ja vaaleenpunanen melonikuvioinen shortsiasu, johon kuuluu myös myssy. Ystävä myy miulle kehdon kun eivät sitä enää itse käytä, vielä ei onneks oo meidän riesana tilaa viemässä. Ollaan muuttamassa kesän aikana enkä tuonne tämänhetkiseen kopperoon viitsi ottaa tavaraa, paitsi jos on pakko. Sitteri odottaa myös äidin varastossa.

Vaunuja ollaan katseltu, Britaxin Smile 2 yhdistelmävaunut ois haaveissa travel systemin kera. Nyt niitä vielä saa, vaikuttais olevan poistuva malli.
Näin persjalkasten sukuun kuuluvana on kyllä pakko käydä koeajelemassa vaunuja, ettei mee hommat hankalaksi. :grin Mut kunhan tää raskaus etenis turvallisemmille viikoille niin paneudutaan asiaan tarkemmin sitten.
 
Voi olla että meillä jää äitiyspakkauskin ottamatta kun esikoisilta on kaikki jemmassa. Vaik oishan se ihana olla pienellekin oma pakkaus :oops:
 
Ei uskalla ostaa mitään ennen kuin NIPT-tutkimus tuloksineen takana..
Tyydytty vain ihastelemaan kaikkia vauvan vaatteita sun muuta.
 
Minä ajattelin aikasemmassa raskaudessa, ettei uskalla ostaa mitään ennenku ollaan ns. turvallisilla vesillä. No sinne ei päästy. Nyt kyllä ajattelin, että miksipä ei jotain mieluisaa nähdessä voiski ostaa, koska kai sitä yritetään niin kauan kunnes onnistaa.
 
Takaisin
Top