Raskaaksi 2019

Periaatteessa mul olis pitänyt tulla vuoto jo, varmaan ootatuttaa tuo tulehdus lääke .

Mies on nyt et mennään syksyllä ivf hoitoihin mutta eihän sitä niin vain mennä . Ottaa se tämän onneksi tosissaan ja ymmärtää miltä minusta tuntuu ja miksi haluan että asiat menee miten menee.

Sillä heräsi toiveet ja harmittaa nyt senkin puolesta, kiroan kyllä noi kemialliset mut tarrasukat sit ens kerralla.

Mietin et kykeneekö kemiallisen aikaan ovuloida? Ku se selitti niistä isoista folleista vasemmalla ja toissailtana posahti yks. Kävi niin kipeää ja eilen illalla kipuili. Oikea puoli tuikkii edelleen ja julman kipeä alavatsa muistuttaa koko ajan ettei siellä ketään ole Huoh.

Tsempit kp1 kokeneet, tsempit plussanneille ja niin, yleisesti ottaen elämän haasteisiin kaikille voimia :Heartred


Ihanaa, että sulla on tuollainen mies! :smiley-angelic003
 
Gyneterveiset: eli ei oo se kiertopvä mikä menkkojen mukaan on (kp21) kun ne ei oo ”oikeet” menkat mitkä sillon tullu renkaan jälkeen. On vasta nyt alkupuolella kierto menossa. Limakalvo kuulemma hyvän paksuinen eli oma estrogeenituotanto toimii ja hyvän näköisiä munarakkuloita on. Se sano että ala testaan ovista uusiks ens kierrosta. Se sanoi, että toki voi tästäkin kierrosta ovuloida ja tulla raskaaks. Ajattelin kyllä silti testata, koska haluan tietää tuleeko sitä ollenkaan ja jos tulee niin tiedän ainakin koska voi odottaa menkkoja. Kauheeta kun ei mitään tietoa siitä koska niiden pitäs alkaa kun tottunu siihen että tietää millä viikolla tulee.

Jos se pitäis todennököisenä ovista tässä kk niin varmaan olis kehottanu jatkaan testausta...?


Tätä mietin vieläkin... Jos ei vielä oviksessa edes olla, miksi se naama on vilkkunut jo yli viikon...? Ja kannattaako testausta kuitenkin jatkaa kun mahdollisuus ovikseen on? Neuvohan on että jos 9 pvää vilkkuu niin sitten seuraavasta kierrosta uudet testailut...
 
Mulla kp 25/24-25. Elättelen toiveita ettei alakkaan. Muistaakseni illalla usein alkaa vuoto.. Ollu nyt aamusta vähän huimauksen tapasta ja väsyttäny sekä oikealla alaselässä särkyä. Eiks nuo kaikki voi olla alkuraskauden oireita? Äläselkä särkyjä ei oo yleensä ainakaan PMS oireina ollu. :think005
 
Ellalaa: Ei se välttämättä ollut kuvitelmaa eikä viallinen testi. Se saattoi olla kiinnittymisyritys. Minulla esikoista yrittäessä tuli haalea plussa testiin ja menkat alkoi pari päivää myöhässä. Ehdin silloin olla neuvolaan yhteydessä kun piti tarkistaa saako allergialääkkeitä käyttää. No, se merkattiin ihan keskenmenoksi papereihin. :bored:

Jesbe: Ihan ovis oireille kyllä kuulostaa, mutta luulisi että pitäisi tulla tyhjennysvuoto ensin. Siis oletettavasti raskaushormooneita on elimistössä niin pitkään kunnes se vuoto tulee. (Tai siis oikeasti toisin päin, vuoto tulee kun niitä ei enää ole). Ja raskaushormoonin pitäisi kyllä estää ovulaatio. Mutta toki se sinun lääkitys saattaa muuttaa tilannetta.

Omaa: Eilen tosiaan oli hyvät ovisjuilinnat ja pikkukavereitakin saatiin sopivasti juuri sitä ennen matkaan. Ajoitus oli siis aikalailla nappiin. Nyt on hyvä mieli.

Mulla on ihan ovulaatio oireet ku mulla tuli veristä vuotoa päivä ennen ku kävin lääkärissä mutta eihän se nyt parissa päivässä tuu.
Ja jos olisikin niin tulehdus estää homnailut. Juu kyl on ihme olo, tutkin niitä kuvia ja limikseen paksuutta ja se oli 10 mm eli pitäis jo tulla ulos .. Jos mun kroppa ei sit heitä jotaki ovulaatiota ja tee ihan omiaan niinku vuonna 2017. 2 viikkoa oli ovis oireet erehdyin luulen raakaudeksi ja jos en väärin muista nii sillon pc testi näytti haaleaa toista viivaa. Noh, nämä on näitä mysteerejä meen nyt päivä kerrallaan ja järjen mukaan ne menkat tulee ihan justiin
 
Tääl kp6, vkloppuna aloittaa ovistestailut. Menkat oli aikas olemattomat, ei yhtään tyypillistä mulle, kun normaalisti aikas niagara. Mut kun viimeks oli se 12 päivän vuoto, ni ehkäpä tää oli sit jotain kompensaatiota sille. Kiertokin oli vaan sen 25 päivää, niin ehkäpä sinne ei kerennyt sitten kertymään mitään kamalan paksua limistä, tiedä näistä.

Onneksi ukkeli tulee kotiin pian työmatkalta, oviskin on sitten aika siinä holleilla, et pääsee melkeen suoraan taas jännitysosastolle:)
 
Joo, menkkojen odottaminen on tylsää. Siispä taidan olla tyytyväinen, että
tuli kolme päivää etuajassa, vaikka toivoinkin olevani raskaana. Jos ne
joskus on myöhässä ollu, on se johtunut stressistä.

Huhhuh, olipas päivä tänään. En kerenny hengähtämään yhtään, mutta
onneksi pääsin illalla joogaan.
 
Osaavat, kuinka paksu limis on kun se tulee vuotona ulos? Ku kiinnittymisen kannalta hyvä jos se ois sen 10 mm eikö? Niin kai se sit on melko paksu ku se ulostautuu sieltä. Kertokaa tyhmälle ..
 
Jesbe: Tarkoitatko että miten paksu limakalvo on normaalissa kuukautiskierrossa missäkin vaiheessa?

Nipanderi: No, sitähän sitä aluks toivoi, kiinnittymisvuotoa, mutta kyllä on sen verran reilua että en voi erehtyä.

Otin tästä ekasta raskausviikosta :wink ilon irti ja kävin hakemassa tarkemman kuumemittarin ja alan testaileen niitä aamulämpöjä heti huomisesta (kp2) alkaen :). Tilastointia :Heartred :D
 
Osaavat, kuinka paksu limis on kun se tulee vuotona ulos? Ku kiinnittymisen kannalta hyvä jos se ois sen 10 mm eikö? Niin kai se sit on melko paksu ku se ulostautuu sieltä. Kertokaa tyhmälle ..

En ite oo ees hoksannu ajatella asiaa mutta pikaisen googletelun perusteella se on paksuimmillaan just ennen kuukautisia. Oviksen aikaan pitäs olla 8-10mm mutta kiinnittymisen tapahtumisen aikoihin täytys olla lähemmäs 15mm paksunen. Korjatkaa jos tää on väärin. :confused004
 
En ite oo ees hoksannu ajatella asiaa mutta pikaisen googletelun perusteella se on paksuimmillaan just ennen kuukautisia. Oviksen aikaan pitäs olla 8-10mm mutta kiinnittymisen tapahtumisen aikoihin täytys olla lähemmäs 15mm paksunen. Korjatkaa jos tää on väärin. :confused004


Jotain tälläistä mäkin oon lukenu. Mulla oli toissapäivänä 6,3mm. Onneksi jatkoin oviksen metsästystä; tänään pysyvä hymynaama ja Sofissa myös vahvat viivat. Tää olis ollu yhdeksäs päivä vilkkuvaa naamaa. Ihanaa tietää että kroppa palautunut!


Osaako joku suomentaa tätä:
”cut rvfl em 6.3mm trifaasinen,oikea ovario 27mmx23mm,vas ovario 32mmx20mm,tav,ei kasvaimia,ei asc,vrakko tav.”
 
Muokattu viimeksi:
Newmoon, tietty kirjottelet, täähän oli raskaaksi2019, täs on mooonta kuukautta siis vielä aikaa raskautua tänä vuonna:))

Earl, eipä oikeen, virtsarakko tavallinen, ei kasvaimia, loppu hepreaa, mutta olishan ne sanonu jos olis ollu jotakin:)
 
Jotain tälläistä mäkin oon lukenu. Mulla oli toissapäivänä 6,3mm. Onneksi jatkoin oviksen metsästystä; tänään pysyvä hymynaama ja Sofissa myös vahvat viivat. Tää olis ollu yhdeksäs päivä vilkkuvaa naamaa. Ihanaa tietää että kroppa palautunut!


Osaako joku suomentaa tätä:
”cut rvfl em 6.3mm trifaasinen,oikea ovario 27mmx23mm,vas ovario 32mmx20mm,tav,ei kasvaimia,ei asc,vrakko tav.”
Ovarioiden mitat tossa.. Ihan normaalilta näyttää teksti
 
Jotain tälläistä mäkin oon lukenu. Mulla oli toissapäivänä 6,3mm. Onneksi jatkoin oviksen metsästystä; tänään pysyvä hymynaama ja Sofissa myös vahvat viivat. Tää olis ollu yhdeksäs päivä vilkkuvaa naamaa. Ihanaa tietää että kroppa palautunut!


Osaako joku suomentaa tätä:
”cut rvfl em 6.3mm trifaasinen,oikea ovario 27mmx23mm,vas ovario 32mmx20mm,tav,ei kasvaimia,ei asc,vrakko tav.”
Niin ja ilmeisesti kohdun limis 6,3 mm ja se on kolmikerroksinen/kolmilehtinen eli normaali
 
Takaisin
Top