Raskaaksi 2019

Näkyy jotain, mutta koska kyseessä rfsu testi niin testaisin toisella ja katsoisin vahvistuuko :)
Kiitos! Näin on aikomus tehdä..viikon verran tässä testaillaan ja sitten jos ei menkkoja kuulu niin verikokeeseen ajattelin. Kovin huonosti tuon saa näkyviin. Selkeä vaal.punainen minulla näkyy. Haalea kyllä on! Oivoi. Tiedä tässä mitä ajatella. Kommentoisin mieluusti muillekin ,,opettelen..:cat:
 
Kiitos! Näin on aikomus tehdä..viikon verran tässä testaillaan ja sitten jos ei menkkoja kuulu niin verikokeeseen ajattelin. Kovin huonosti tuon saa näkyviin. Selkeä vaal.punainen minulla näkyy. Haalea kyllä on! Oivoi. Tiedä tässä mitä ajatella. Kommentoisin mieluusti muillekin ,,opettelen..:cat:

Mulla kemiallinen nyt oli rfsu anto vahvempaa viivaa mut niin näky kyl gynellä sillon haalea viiva mut mun oli kemiallinen . Toivomme että sulla viiva vahvistuu
 
Ihan ku oviskivut ja ihan kunnon limat iski tänne oirekirjon keskelle En tiiä mitä ajatella tein kaapissa lojuneen ovistesti ja ihan ovisplussa. Mitä mun kroppa oikein touhuaa??
Eilen illalla totesin et kysta puhkesi ku oli sellasta kipua nyt on ihan ovis oireet ja mietin et nyt ei kaikki ihan täsmää
 
Tiedän että mun piti pitää taukoa täältä, mutta kun menkkoja ei näy vieläkään niin tein tänään (kp41/38) testin ja tuli selvästi punainen haamu (ei näy kuvassa kunnolla) :wideyed: mut on rfsu ni en tiiä voiko luottaa.? Viimeksi oon tehny kp38 negan.
Mitä ootte mieltä?
 

Liitteet

  • IMG_20190313_201659.jpg
    IMG_20190313_201659.jpg
    20.2 KB · Katsottu: 226
  • IMG_20190313_201529.jpg
    IMG_20190313_201529.jpg
    14.5 KB · Katsottu: 213
Tiedän että mun piti pitää taukoa täältä, mutta kun menkkoja ei näy vieläkään niin tein tänään (kp41/38) testin ja tuli selvästi punainen haamu (ei näy kuvassa kunnolla) :wideyed: mut on rfsu ni en tiiä voiko luottaa.? Viimeksi oon tehny kp38 negan.
Mitä ootte mieltä?

Hmm, katsotaan aamupissasta uusiks? Ja hommaa ylihuomisaamulle muita ku rfsu :grin Toivotaan plussaa :Heartpink
 
Ihan ku oviskivut ja ihan kunnon limat iski tänne oirekirjon keskelle En tiiä mitä ajatella tein kaapissa lojuneen ovistesti ja ihan ovisplussa. Mitä mun kroppa oikein touhuaa??
Eilen illalla totesin et kysta puhkesi ku oli sellasta kipua nyt on ihan ovis oireet ja mietin et nyt ei kaikki ihan täsmää

Joskushan ovistestit näyttää kuulemma raskaudesta plussaa? Tai viivaa siis.. Jos se kemiallinen vielä vaikuttaa? :/
 
Az, uutta vaan aamulla:) noista kyllä omaan silmään negaa, mut näillä väsyneillä räpsyttimillä enää mitään tee:)
 
Ihan ku oviskivut ja ihan kunnon limat iski tänne oirekirjon keskelle En tiiä mitä ajatella tein kaapissa lojuneen ovistesti ja ihan ovisplussa. Mitä mun kroppa oikein touhuaa??
Eilen illalla totesin et kysta puhkesi ku oli sellasta kipua nyt on ihan ovis oireet ja mietin et nyt ei kaikki ihan täsmää
Ovistestis näkyy molemmat hormonit, raskaustestis vain raskaushormoni. Ainakin rfsu:n tikut mitä mulla on, toimii näin.

Voi apuva... Sain mun unelmien työtarjouksen... Se ois sijaisuus, josta 99% varmuudella poikis vakkarityö vuoden sisään. Mutta ei tietenkään tuu mulle vakipaikkaa, jos sitten jäänkin äippälomalle ja toinen tulee jatkamaan. Voihan kääks. Ja oviski ois ihan just. Pitäis ruveta ihan tosissaan pähkäilemään. Ei oo naisena helppoa työelämässä. :wacky:
Ehtisit olla siinä aika monta kuukautta vaikka heti tärppäis... :) Ja voihan olla että ehtii mennä vielä keskenkin monta kertaa ennenkö määräaikainen loppuiskaan :sad001.. Jos ei ole terveydellisiä esteitä tehdä raskaana kyseistä työtä, olen tämän aiemminkin sanonut, niin ilman muuta kannattaa ottaa työpaikka vastaan. Tai onko jokin muu syy mikset ottaisi, esim nykyinen työ tms radikaalia? Lasten hankkimista ei kannata määräänsä enempää lykätä, niitä ei aina tule suunnitellusti..., en tiedä miten vanha olet. Kuulosti tilanteesi hyvin tutulta... Tsemppiä!
 
Muokattu viimeksi:
Voihan se olla et reagoi rfsu testi nega tai no viivanpaikka näkyvissä toisessa haamua. Mut haaleampi on. En oikein ymmärrä milloin ne hormonit sit katoo varmaan ton kuurin jälkeen tulee vuoto. Sit clomit kp 3-7 and we are done Sitte otetaan uusiksi syksyllä jos ei tärppää.

Tsemppiä AZ toivotaan parasta ja sit muillekin tsemppiä kaikkiin tilanteisiin :Heartred
 
Siis ihanaa dadapls siellä näkyi toinenkin viiva! :happy093.

Täällä täti tuli kylään.. Eli se mun haamu jonka näin olikin sitten jotai omaa toivetta tai viallinen testi. :sad010

Pettymys suuri mutta ei auta kun jatkaa. Tjot yk 8. Mieskin on vihdoin alkanut tajuta ettei niitä lapsia tuukkaan tilauksesta. Eli saa nähdä jos tässä pian alkaa yritys oikeen kunnolla. (miehen osalta, itsehän olen puoli salaa yrittänyt kunnolla kokoajan) :smiley-ashamed005
 
Ellalaa, meilläkin mies tajusi nyt, että pitää yrittää kovemmin. Esikoisessa
meillä meni 6kk ja kaksi seuraavaa tärppäsi heti. Mutta kun ikää jo on,
niin ei voi olettaa, että yhtä helposti onnistuisi. Esikoisen aikaan 6 kk
tuntui iäisyydeltä, mutta eihän se paljon ole loppupeleissä. Tsemppiä,
Ellalaa!
 
Periaatteessa mul olis pitänyt tulla vuoto jo, varmaan ootatuttaa tuo tulehdus lääke .

Mies on nyt et mennään syksyllä ivf hoitoihin mutta eihän sitä niin vain mennä . Ottaa se tämän onneksi tosissaan ja ymmärtää miltä minusta tuntuu ja miksi haluan että asiat menee miten menee.

Sillä heräsi toiveet ja harmittaa nyt senkin puolesta, kiroan kyllä noi kemialliset mut tarrasukat sit ens kerralla.

Mietin et kykeneekö kemiallisen aikaan ovuloida? Ku se selitti niistä isoista folleista vasemmalla ja toissailtana posahti yks. Kävi niin kipeää ja eilen illalla kipuili. Oikea puoli tuikkii edelleen ja julman kipeä alavatsa muistuttaa koko ajan ettei siellä ketään ole Huoh.

Tsempit kp1 kokeneet, tsempit plussanneille ja niin, yleisesti ottaen elämän haasteisiin kaikille voimia :Heartred
 
Ellalaa: Ei se välttämättä ollut kuvitelmaa eikä viallinen testi. Se saattoi olla kiinnittymisyritys. Minulla esikoista yrittäessä tuli haalea plussa testiin ja menkat alkoi pari päivää myöhässä. Ehdin silloin olla neuvolaan yhteydessä kun piti tarkistaa saako allergialääkkeitä käyttää. No, se merkattiin ihan keskenmenoksi papereihin. :bored:

Jesbe: Ihan ovis oireille kyllä kuulostaa, mutta luulisi että pitäisi tulla tyhjennysvuoto ensin. Siis oletettavasti raskaushormooneita on elimistössä niin pitkään kunnes se vuoto tulee. (Tai siis oikeasti toisin päin, vuoto tulee kun niitä ei enää ole). Ja raskaushormoonin pitäisi kyllä estää ovulaatio. Mutta toki se sinun lääkitys saattaa muuttaa tilannetta.

Omaa: Eilen tosiaan oli hyvät ovisjuilinnat ja pikkukavereitakin saatiin sopivasti juuri sitä ennen matkaan. Ajoitus oli siis aikalailla nappiin. Nyt on hyvä mieli.
 
Takaisin
Top