Raskaaksi 2019

Ihanaa, että tiesit!!! Testasin vanhalla laitteella ja taas vilkku naama. Olis kyllä saanu jo olla vilkkumatta, mutta parempi tämä kuin se tyhjä! :smug:


Mutta siis... Kun viime ke ekan kerran testasin, tuli tyhjä. Ja to tuli vilkkuva. Niin nyt sit en tiedä mikä ke tulos oli oikeasti jos se aina ekalla kerralla on tyhjä...?
Joo on se voinu olla vilkkuvaki keskiviikkona!
 
Mitä noi maksaa?
Mä en oo käyttänyt kuin sitä normi digiä ja oon tykännyt kyllä.

Mulla oli kanssa aluks niitä normaaleita vaan. Netistä tilattuna nää maksaa 3€ tai 3,5€ kpl, riippuen kuinka ison paketin ottaa. Apteekista ostettuna paaaaljon kalliimpi.
 
No on se sit hintava! Raskauskeijulta normi digejä ostin. Ja tehnyt niitä pari /kiert. Muutama enempi tais kulua nyt. Mut ensin oon tehny normiliuskoja!

Siis mistä sä earl oot saanu 3e?
Mut jos 3ex20kpl nii se on 60e eli nähdenki hinnaks tavallaan tuli 3e/kpl raskauskeijult
 
Mulla oli dpo11 vielä puhdas nega! Voi se vielä plussaks muuttua :) Oliko herkkä testi?

Toivottavasti muuttuu. Normaalisti tulis kuukautiset huomenna joten jos niitä ei näy nii sitte saatan vielä elätellä toiveita mutta nyt ei auta ko odottaa. Testi oli ebaystä tilattu herkkä testi 10mlU. Esikoisesta testasin haalean plussan dpo14. Selkeä plussa kumminki kun jos toista viivaa näkyy ollenkaan niin on positiivinen. Tein myös ovistestin joka oli tosi vahva plussa. Dpo15 uudestaan tein saman ja clearbluen joka oli ihan selkeä positiivinen. Sillon tuo kp28 dpo 14 oli se millon kuukautisten ois pitäny alkaa.
 
Kyllä just niin :) jatkaa siitä mihin jäi
Siis mistä mittarista te puhutte?? Tää on kyl välillä aikas välineurheilua :D. Kävin apotekissa kysymässä kuumemittaria, myytävät oli ihan samanlaisia tavallisia kuin mitä meilläkin on, paitsi en kyllä suuhun ole koskaan niitä laittanut...? Sellaisellako te mittaatte lämpöjä? Suusta? Mulla menee hermot jos pitää aamulla yrittää ehtiä oleen kauemmin kun 1min mittari kainalossa, 7min onnistuu jos saa syödä samalla aamupalaa.. Aamulämmöt vaikuttaa aika selkeiltä., että niitä vois jopa alkaa seurata. Lämmöt muuttuu aina ennen menkkoja kovasti yhdeksi päiväksi. Keskenmenneessä raskaudessa palelin kovasti (vaikka oli 28-32C helteet...).
 
Gyneterveiset: eli ei oo se kiertopvä mikä menkkojen mukaan on (kp21) kun ne ei oo ”oikeet” menkat mitkä sillon tullu renkaan jälkeen. On vasta nyt alkupuolella kierto menossa. Limakalvo kuulemma hyvän paksuinen eli oma estrogeenituotanto toimii ja hyvän näköisiä munarakkuloita on. Se sano että ala testaan ovista uusiks ens kierrosta. Se sanoi, että toki voi tästäkin kierrosta ovuloida ja tulla raskaaks. Ajattelin kyllä silti testata, koska haluan tietää tuleeko sitä ollenkaan ja jos tulee niin tiedän ainakin koska voi odottaa menkkoja. Kauheeta kun ei mitään tietoa siitä koska niiden pitäs alkaa kun tottunu siihen että tietää millä viikolla tulee.

Jos se pitäis todennököisenä ovista tässä kk niin varmaan olis kehottanu jatkaan testausta...?
 
Mulla on ollu nyt tänään nippailuja molemmin puolin munasarjoissa. Irtooko mul nyt sit molemmilta puolilta munasolut?:think005 vai nippaileeko muuten vaan. Tänään tosiaan tein sen positiivisen ovistestin
 
Ei ne aina ole ekalla kerralla tyhjiä, mulla tullut kerran ekasta pysyvä hymynaama. Kerran vilkutti 9 päivää hymynaama ja sit päätinkin antaa olla siltä kierrolta.
 
Voi apuva... Sain mun unelmien työtarjouksen... Se ois sijaisuus, josta 99% varmuudella poikis vakkarityö vuoden sisään. Mutta ei tietenkään tuu mulle vakipaikkaa, jos sitten jäänkin äippälomalle ja toinen tulee jatkamaan. Voihan kääks. Ja oviski ois ihan just. Pitäis ruveta ihan tosissaan pähkäilemään. Ei oo naisena helppoa työelämässä. :wacky:
 
http://aijaa.com/4x1txV
http://aijaa.com/Q45ze5

Hei,olen uusi täällä, näettekö näissä jotain? Kuvilla on 6 päivää eroa. Ei niinkään vauvaa ollut tässä suunnitteilla.. Oireilin ja testailu alkoi sitten

, mahdollisuus kun on olemassa. kp 23 dpo 12... ja nämä testit. 1 kuva jäi johonkin matkalle..
Onnea kaikille yrittäjille
 
http://aijaa.com/4x1txV
http://aijaa.com/Q45ze5

Hei,olen uusi täällä, näettekö näissä jotain? Kuvilla on 6 päivää eroa. Ei niinkään vauvaa ollut tässä suunnitteilla.. Oireilin ja testailu alkoi sitten

, mahdollisuus kun on olemassa. kp 23 dpo 12... ja nämä testit. 1 kuva jäi johonkin matkalle..
Onnea kaikille yrittäjille

Näkyy jotain, mutta koska kyseessä rfsu testi niin testaisin toisella ja katsoisin vahvistuuko :)
 
Iiks Iines, ymmärrän hyvin, tää on niin kauheeta. Joskus hyvällä tsäkällä voivat kumminkin palkata pysyvästi siitä huolimatta (liian harvoin eivät:sad001) tsemppiä pohdintoihin.

Ja earlille hyvä kun gyneltä tuli nyt selvyys asiaan:)

Wusti, jospa irtoiski, toivotaan oikeen hyvää ovista, ei kun peiton alle hommiin vaan:) samat Aidalle:)

Plussaonnea:Heartred
 
Heippa taas, vähän hiljaiseloa foorumin suhteen. Olen keskittynyt töihin ja pääsykokeisiin lukemiseen:)

Pahoittelut Jesbe:Heartred

Täällä kp4 ja menkat alkaa olla taputeltu. Ylihuomenna aloitan testaamaan ovista. Toivotaan että nyt paremmin hyödyntämismahdollisuuksia. Koita ajatella kaikkea muuta kuin yrittämistä, vapauttavaa. Oviksen kumminkin tikutan ja toivon mukaan hyödynnän. Sitten taas mietin jotain ihan muuta,en stressaa. Keskityn opiskeluun :)

Zemppiä kaikille:)
 
Ei ne aina ole ekalla kerralla tyhjiä, mulla tullut kerran ekasta pysyvä hymynaama. Kerran vilkutti 9 päivää hymynaama ja sit päätinkin antaa olla siltä kierrolta.
Omakohtaisia kokemuksia on vaan tän kierron osalta mutta siis tarkoitin että ohjeiden mukaan vilkkuva hymynaama ei voi tulla ekassa tikussa, mutta pysyvä voi jos lh on tarpeeks korkee
 
Siis mistä mittarista te puhutte?? Tää on kyl välillä aikas välineurheilua :D. Kävin apotekissa kysymässä kuumemittaria, myytävät oli ihan samanlaisia tavallisia kuin mitä meilläkin on, paitsi en kyllä suuhun ole koskaan niitä laittanut...? Sellaisellako te mittaatte lämpöjä? Suusta? Mulla menee hermot jos pitää aamulla yrittää ehtiä oleen kauemmin kun 1min mittari kainalossa, 7min onnistuu jos saa syödä samalla aamupalaa.. Aamulämmöt vaikuttaa aika selkeiltä., että niitä vois jopa alkaa seurata. Lämmöt muuttuu aina ennen menkkoja kovasti yhdeksi päiväksi. Keskenmenneessä raskaudessa palelin kovasti (vaikka oli 28-32C helteet...).
Puhuttiin Clear blue digitaalisesta kahden hormonin ovulaatiotestistä. Siinä on testilaite ja siihen laitetaan kertakäyttöiset tikut joka testikerralla :) lämpöjä mitataan kahden desimaalin kuumemittarilla, eli näyttää 37,51 eikä esim vain 37,5. Itse mittaan suusta heti kun avaan silmät. Ohje on että ei edes nousta sängystä ennenkuin on mitattu lämpö.
 
Gyneterveiset: eli ei oo se kiertopvä mikä menkkojen mukaan on (kp21) kun ne ei oo ”oikeet” menkat mitkä sillon tullu renkaan jälkeen. On vasta nyt alkupuolella kierto menossa. Limakalvo kuulemma hyvän paksuinen eli oma estrogeenituotanto toimii ja hyvän näköisiä munarakkuloita on. Se sano että ala testaan ovista uusiks ens kierrosta. Se sanoi, että toki voi tästäkin kierrosta ovuloida ja tulla raskaaks. Ajattelin kyllä silti testata, koska haluan tietää tuleeko sitä ollenkaan ja jos tulee niin tiedän ainakin koska voi odottaa menkkoja. Kauheeta kun ei mitään tietoa siitä koska niiden pitäs alkaa kun tottunu siihen että tietää millä viikolla tulee.

Jos se pitäis todennököisenä ovista tässä kk niin varmaan olis kehottanu jatkaan testausta...?
Hyvä että kävit! Varmaan sen takia sanoi että testaa vasta ensi kierrossa koska voi kestää viikkoja että se ovis tulee?
 
Takaisin
Top