Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Jos flikka olisi mahdollista että sulla oliskin ollut ovis vasta muutama päivä sitten? Niin voisi olla kiinnitymisvuotoa tuo eilinen? :wink vai vuoteleeko kuinka vielä? Itsellä ei kylläkään oo kokemusta että paljon semmosta kiinnittymisvuotoa vois tulla, aika niukasti varmaan o_O
 
En usko, että ovis olisi vasta nyt, kun menkat mulla yleensä kuun vaihteessa on. Samantyylistä tiputtelua, mitä aina ennen menkkoja. Eli eiköhän ne vkl aikaan ala.
 
Vieläkö täällä muitakin kolmosta kuumeilevia? :)

Moikka, juu...hiljaista ollu mun osalla....ennen joulua jätin pillerit pois tullu ihan normaalisti parit menkat. Kortsulla menty...nyt mulla on menkat jo vko myöhäs [emoji33]
Ke tein testin oli nega...rahaa vadta ti et voi testaa uudelleen [emoji85]
Tällä hetkellä ei kyl paras mahdollinen tilanne elämäs, mut kyl mä onnellinen oon jos lapsi tulis... [emoji173] jänskättää..
 
Täällä kanssa kuumeillaan välillä enemmän, välillä vähemmän kolmosta, aiemmat lapset syntynyt 2015 ja 2017. Meillä alkaas kevään aikana talon rakennusprojekti joten sen vuoksi yrittäminen alkaa aikaisintaan loppuvuodesta 2019.
 
Kyllähän ne menkat sieltä alkoi. Jotenkin turhauttavaa, ja ärsyttävää, että pitkin mennä testaamaan ajoissa. Ilman sitä yhtä positiivista testiä, en edes tietäisi että kohdussa on jotain poikkeavaa tapahtunut :shifty:
Ei sitten kiinnittynyt, mutta onhan tässä pienessä päässä kerinnyt vaikka mitä pyöriä :grin

Harmi vaan, ettei sitä vauvaa parisuhteessa yksin tehdä :grin
 
Heippa! :greet025 Täällä kans yksi kolmannesta haaveileva. Esikoinen 11/16, toinen 8/18 , kolmas saa tulla kun on tullakseen. Pienellä ikäerolla toivoisin, mutta katsotaan nyt ensin milloin kierto edes käynnistyy tämän toisen jäljiltä. :rolleyes: imetys meillä hiipui nyt hiljattain, siispä niitä ensimmäisiä menkkoja odotellessa. :grin
 
Täällä myös yksi kolmosesta haaveileva. Edelliset lapset 12/16 ja 10/18. Vielä ei ole raskauslupaa kun molemmat synnytykset oli sektioita, vuosi periaatteessa pitäisi odottaa mutta ehkä sitä loppukesästä jo pientä varaslähtöä voisi ottaa... Hirveän pitkää ikäeroa ei haluta seuraavallekaan kun alkaa neljäkymmentä häämöttää jo kohta mittarissa. Kierto käynnistyi nyt tänään, mutta vielä ei siis yritetä, minipillerit kesään asti vielä käytössä.
 
Magnustimamma, tsemppiä odotteluun! :)

Ja Karlalle pikaista plussaa :wink

Täällä ei näy vieläkään menkkoja, vaikka oletin niitten alkavan vlopun aikana, ja kun torstain ultrassakin näkyi paksuuntunut limakalvo.
Nyt nuo testit vaan houkuttelee kaapis, pitäiskö tehdä... :p on vaan semmonen olo että menkat alkaa ihan pian, niin en viitsiisi turhaankaan testata, eikä oo edes yhtään raskautunut fiilis :confused: mutta ajatus kiusaa silti! Alkais jo menkat jos on alkaakseen...! :hungover:
 
Tänään pääsee ostaa testiä...menkat 9pv myöhässä.. mitään oloja ei kunpaankaan suuntaan ole...
Jänskättää kyl....
En tieeö odotanko vai enkö jos raskaus... mut ois se kyl kyl ihanaa...
 
Marsupilami, tein tänään...puhdas nega... nooh oottelen et menkat tulee...tai sit vkonloppuna testais uuelleen..nyt kp 40
 
Nonii, alkoihan ne menkat. Hyvä näin, kerkesin jo pelkäämään että jos tekisin positiivisen rtestin eikä kaikki olisi taaskaan hyvin kun ei ole semmonen raskautunut olo. Ja olishan se ollut ihmeellistä tulla heti km jälkeen uudestaan raskaaksi :rolleyes:
 
Bluerose ootko tehny jo uutta testiä? Minkä pituiset kierrot sulla normaalisti on?

Itse en tikuttanut ovista tässä kierrossa ollenkaan ja yritin muutenkin olla tulkitsematta kaikkia oireita niin oviksen aikoihinkin kuin nytten loppukierrostakin, mutta flo mukaan ovis ois ollut 19.2. Ja toissa illasta asti saanu juosta vähän väliä pissalla ja menkkamainen jomotus alko kans samaisena iltana joka jatkuu vieläkin. Menkkojen alkuun 4päivää kuitenkin vielä, yleensä samallainen jomotus alkaa joko päivää ennen tai vasta vuotopäivänä.
En uskalla tehä testiäkään kun en haluis nähä sitä negaa.. Yks digi löytyy vaan kaapista. Mies ruvennut tulkitsemaan nyt kaikki "oireet" mitä on niin raskauteen, kerrankin kun itse yrittää olla kaikkea tulkitsematta ja kuvittelematta. :rolleyes:
 
Eilen tein uuden ja nega oli... ei oloja...pissalla kyl saa juosta...
Mies vaan kyselee, pitäiskö olla huolissaan kyn menkat ei tuu...

Kierrot ollu tarkalleen 30pv

No oottelen, muistaakseni plussan sain näkymään testeihin toisista aika myöhään...

Haleja kaikille!
 
Moi, parkkeeraa tänne seuraksi :cat:

Meillä on pian 1,5 vuotiaat kaksoset ja jos yks vielä...
Tytöt saatiin aikaan ekan ivf:n tuoresiirrosta eikä niiden jälkeen oo edelleenkään ollut ehkäisyä käytössä joten ihan helpolla toive ei välttämättä toteudu. Pakkaseen jäi pari huurunenää joita kokeillaan hakea keväällä :)

Siihen asti kuumeilen vaihtelevasti, sillä vaikka meillä melko tyytyväiset lapset onkin niin välillä käy mielessä, onko kolmannen haluamisessa mitään järkeä o_O

Onko tää porukka pitkän matkan kulkijoita vai kertalaakeja?
 
Tervetuloa räsynukke! :)
Meillä on molemmat tulleet helposti.
Itse kans välillä epäröin, koska eihän järjellä ajateltuna ole mitään järkeä haluta lisää lapsia. Mutta sydän on ihan toista mieltä... :rolleyes:
 
Tervetuloa Räsynukke,

Täällä no ei helpolla oo tullu mutta nytkään ei oo yritystä. Jännään vaan koska menkat.
 
Takaisin
Top