Lasten suusta

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Mitä hassua tai pöhköä tai yllättävän oivaltavaa tai tyhmää tms. lapsesi on viimeksi sanonut? Lasten suusta kun kuulee... no kaikkea mahdollista ja mahdotonta. :grin

Meidän poika pohti tuossa yhtenä päivänä kotieläimiä: "onneksi meillä ei ole hevosta. ... Se voisi kakata meidän päälle."

Ja tänä iltana mietitytti ilotulitteet ja näistä keskusteltiin isin kanssa iltatoimien aikaan:
Lapsi: "Mitä jos joku ampuu meidän kaikista huoneista läpi?"
Mies: "Sitten ollaan sodassa." (Saattoi hieman jo turhauttaa kaikkien "mitä jos joku ampuu meidän ovea päin?" kysymysten jälkeen.)
Lapsi: "Ollaanko me sodassa?" :wideyed:
Mies: "Ei olla."
 
Meillä 3-vuotias sanoi että aikoo lentää uudenvuoden raketilla kuuhun. Ja sitten kysyi että "Onk nyt ent vuat?" (eli "Onko nyt ensi vuosi?"). :)

Yksi legendaarinen on bonustyttären kysymys, kun kerroin silloisen kuopuksen kakanneen ainakin kuusi kertaa putkeen. Lapsi tivasi että "Mihin putkeen R kakkasi?" ja suuttui kun ei saanut selkeää vastausta, että mikä putki se oli. :D :D
 
Laitettiin miehen kans lapsia nukkumaan ja sillävälin kun mies luki esikoiselle kirjaa ja itse vaihdoin kuopukselle samassa huoneessa vaippaa niin keskimmäinen rallatteli tapansa mukaan itsekseen ja rupes laulaa Uulan ja Huun? Tunnaria pikkukakkosesta: On mullin mallin kaikki täällä näin :laughing001 bestisten kesken homma toimii näin :joyful: jotenniin silleen se laulu meni ja vähänkö myö miehen kanssa naurettiin keskenämme sille ku ei oo tullu vähään aikaan siivottua ja lastenhuoneen lelut about kaikki oli lattialla. Eli, on mullin mallin kaikki täällänäin :grin
 
Esikoinen oli eskarikaverinsa synttäreillä, joilla oli hänen lisäkseen ollut vain kolme poikaa ja loput tyttöjä. Puheltiin synttäreistä ja sanoin että miksiköhän siellä oli vain kolme poikaa. Esikoinen tähän: "No varmaan ne ajatteli ettei ne viitti vaan yhtä kutsua ja kutsui kolme että mulla ois siellä kavereita". :D :D Ihana tuo lasten itsevarmuus - hän oletti että ilman muuta hän oli kutsulistalla ykkösenä ja ne muut kaksi sitten jotta hänellä olisi seuraa. :grin (Ja siis sanomattakin on selvää että tyttöjenkin kanssa voi olla kaveri, mutta lapsi itse elää nyt vahvasti sellaista sukupuolijaottelun aikaa.)
 
Meidän poika kehottaa nykyisin puhaltamaan kylmempää, kun on pipi. Ei olla saatu uskomaan että puhallusilman lämpötilaan on vaikea vaikuttaa. :grin
 
Eskarilainen: "Mä olen tyttöjen riita. Melkein kaikki tytöt eskarista on pihkassa muhun. Yhdeksän on." Myöhemmin hän suoritti uusintalaskun, ja niitä pihkassa olijoita onkin kuulemma kymmenen. :D
 
Herra 2v5kk totesi kerran, kun sai yhden panda-laku karkin, että Tämä karkki on ihan liian pieni, aivan liian pieni! :grin

Kerran aamiaispöydässä tyyppi totesi myös isäänsä hetken tutkailtuaan, että Isi har likainen kakka-parta :hilarious:
 
Meidän esikoinen eilen availi ikkunoita kun imetin nuorimmaista.
Kerroin että vähän voisi verhoja laskea alas (eka kerros ja etupiha täynnä poppoota) jotta ei äitin tissit näy.

Esikoinen: Kohta ne tulee tänne!
Minä: Ai naapurit?
Esikoinen: Niin! Tissimaidolle (kauhistunut ilme)
Sitten kaivautui mun kainaloon ja kuiskasi "Oot rakas".

Tässä erikoista se, ettei meidän poika jakele rakkauden tunnustuksia vaan taisi olla ensimmäinen laatuaan :Heartred
 
No parasta oli kun lapsi kääntyi katsomaan mua, osoitti ja sanoi SIKA. Suunnilleen ainoa eläin minkä osaa sanoa nimeltä sen sijaan että sanoisi hau hau (koira)
 
Meidän esikoinen eilen availi ikkunoita kun imetin nuorimmaista.
Kerroin että vähän voisi verhoja laskea alas (eka kerros ja etupiha täynnä poppoota) jotta ei äitin tissit näy.

Esikoinen: Kohta ne tulee tänne!
Minä: Ai naapurit?
Esikoinen: Niin! Tissimaidolle (kauhistunut ilme)
Sitten kaivautui mun kainaloon ja kuiskasi "Oot rakas".

Tässä erikoista se, ettei meidän poika jakele rakkauden tunnustuksia vaan taisi olla ensimmäinen laatuaan :Heartred
Hulvaton:laughing001
 
3v. poikani rakensi duplo-kukista kukkakimpun ja ojensi sen kysyen topakasti "mennäänkö naimisiin?"
Kysyin siihen kukkakimppu kädessä huvittuneena "Olenko morsian?" johon vastasi "Joo! Tule jo, mennään naimisiin" viittoen lasten leikkitilaan jolloin toinen taaperoista lisäsi uteliaana "Missä häälahjat ovat?"
Mistä lie hääleikin keksineet, lasten isi kysyi puolestaan häämatkakohdetta joka kuulemma mummola :D
 
Takaisin
Top