Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Heei :greet025

Mä siirryn tuolta toukokuisista tänne kuumeilemaan.. Elikkä toinen yrityskerta toi plussan, mutta tämä raskaus valitettavasti meni kesken...
Nyt toivon että raskautuisin nopeasti uudelleen. Tosin en tiedä, kuinka pahasti tämä keskenmennyt raskaus sekotti kiertoa..
Mitä te neuvotte? Pitäiskö ruveta tikuttaa ovista?
Kotoa löytyy pian 2v tyttö ja 4v poika :Heartred
 
Mullahan kävi niin että oli keskenmeno ja ei tullu menkkoja..menin tarkastukseen että kaikki ok..
No lääkäri tuumas kaikki hyvin ovis tuloillaan[emoji16]
 
Mä oon seuraillut keskustelua täällä ja toisessa aktiivisemmassa ketjussa, mutta pysytellyt jonkin aikaa hiljaa, koska olen yrittänyt olla stressaamatta ja ajattelematta liikaa. Nyt kuitenkin tuntuu, että tartteis saada sanoa, että mä haluan sen kolmannen lapsen. Vauvakuume on ihan jäätävä.

Meillä on yritys ollut nyt aika kevyttä. Jotenkin tuntuu, ettei marraskuisen keskenmenon jälkeen olla juurikaan oltu oikeissa hetkissä homman äärellä. Nyt en oikein tunnu löytävän ovulaatiota ja toisaalta testailu tuntuu myös liian stressaavalta. Pitäis varmaan niitä aamulämpöjä ruveta mittailemaan. Onko siihen kellään vinkkejä? Merkkaatteko johonkin sovellukseen niitä tms?
 
Mä oon seuraillut keskustelua täällä ja toisessa aktiivisemmassa ketjussa, mutta pysytellyt jonkin aikaa hiljaa, koska olen yrittänyt olla stressaamatta ja ajattelematta liikaa. Nyt kuitenkin tuntuu, että tartteis saada sanoa, että mä haluan sen kolmannen lapsen. Vauvakuume on ihan jäätävä.

Meillä on yritys ollut nyt aika kevyttä. Jotenkin tuntuu, ettei marraskuisen keskenmenon jälkeen olla juurikaan oltu oikeissa hetkissä homman äärellä. Nyt en oikein tunnu löytävän ovulaatiota ja toisaalta testailu tuntuu myös liian stressaavalta. Pitäis varmaan niitä aamulämpöjä ruveta mittailemaan. Onko siihen kellään vinkkejä? Merkkaatteko johonkin sovellukseen niitä tms?

Pahoittelut keskenmenosta :sad001
Mulla oli myös tuossa alkusyksystä keskenmeno, mutta tulinkin raskaaksi heti sen kkm jälkeen. Ei kerennyt olemaan menkkoja siinä välissä. Tänään 5+0.

Mä en oo ikinä mittaillut lämpöjä.. Otin siis ovistestit käyttöön, vaikka oli epävarmaa missä kohtaa se ovis nyt on...
Eli ite ainakin tulin niiden avuin vain raskaaksi. Tsemppiä!
 
Shalley, ihanaa että olet raskautunut noin nopeasti! Mulla oli viime vuonna kaksi epäonnista raskautta ja kieltämättä tuntuu jokseenkin kurjalta, etten edelleenkään ole onnistuneesti raskaana. Ehkäpä ensi kierrossa otan ovistestit pitkästä aikaa käyttöön ja kokeilen kuinka niiden kanssa käy.

Nyt on periaatteessa ne "piina"viikot, mutta en oikeastaan ole toiveikas. Viime kierrossa jo luulin tärpänneen, mutta se olikin pelkkää kuvitelmaa.
 
Heippa kaikille! Pitkästä aikaa taas täällä. Aloitin Terolut-kuurin tiputteluvuotojen takia. Saa nähdä miten käy näillä eväillä. :) Eka pilleri otettu tänään ja nyt alkaa 2 viikon piinailu. :) Onko kellään kokemuksia Teroluteista?
 
Täällä! :)
oli tuossa viimme kuussa km, raskaus oli aika alussa lopettanut kehittymisen. Kävin verikokeissa rv6+2 koska oli tunne ettei kaikki ole hyvin ja vähäisetkin oireet oli kadonnut. Hcg oli alhainen ja jatkoi laskusuunnassa, kävin myös ultrassa jossa todettiin että raskaus ei ole edennyt pitkälle ja vuotokin alkoi samana päivänä.
Raskaus ei ollut suunniteltu, mutta siitä niin kovasti innostuin ja nyt sitten ollaan päätetty miehen kanssa että tulee jos on tullakseen :happy:
Lääkäri kehotti odottamaan yhdet kuukautiset km ja yrittämisen välissä, mutta ei olla maltettu suojautua :p

Nyt onkin jännät paikat kun ovis oireet oli 11päivää sitten, tänään kp26/28(jos siis kierto on heti normaali km jälkeen)
 
Meillä ei ole yritys päällä, koska mies ei ole täysin samaa mieltä kolmosesta. Pari kertaa on puuhailtu ilman ehkäisyä, joten ei se enää niin jyrkkä ei ole, kun kerran tietoisesti riskin ottaa. Vaikka toinen niistä kerroista olikin enemmän vahinko kuin tarkoituksella :rolleyes:
Molemmat kerrat oli kyllä niin, ettei mun laskujen mukaan pitäisi tulla.

Mutta oon vähän huomannit oireita :rolleyes: Voishan noi menkkoihinkin liittyä, mutta yksi pisti erityisesti miettimään. Normaalisti ennen menkkoja mä haluan suklaata, leivoksia, pitsaa, ranskiksia jne. Nyt mä voisin syödä valkosipulia semmoisenaan, vedellä nuudelien lientä vaikka kuinka paljon ja haaveilen kiinalaisesta ruuasta ja kirpeistä nameista :grin
Tein nyt aamulla herkän testin, vaikka menkat ei myöhässä olekaan, ja hyyyvin hailakka viiva siellä olikin :wideyed:
Ehkä oottelen vielä pari päivää ja teen uuden testin, ennenkuin miehelle uskallan kertoa :p

Toivottavasti teillä tärppää nopeasti uudelleen :happy:
 
Jännää! Toivotaan että viiva vahvistuisi :wink
Mä oon kyllä semmonen että tykkään testailla jo hyvissä ajoin ennen kuin menkkojen pitäisi alkaakkaan :p nyt ei vaan oo yhtään herkkää testiä... :cool:
Oli pakko kylläkin tehdä tänään rfsun 25mlu testi, joka on kyllä surkea antamaan plussaa. Ja eihän siinä vielä näkynyt kuin viivan paikka, mutta vielä on toivoa kun ei menkkojenkaan pitäisi vielä edes alkaa :rolleyes:
 
Milloin sulla flikka pitäisi menkkojen alkaa? :)
Multa kans puuttuu nyt semmonen menkka oire että tekis mieli vetää kaikkea mättöä! Yleensä tullut mättönälkä muutama päivä ennen menkkojen alkua :woot: mutta voi johtua siitäkin että nyt ollut pientä flunssaa.. :depressed: mutta alavatsaa nippailee ja turvottaa, vois merkitä menkkoja tai sitten raskautta! Voihan piina päivät :hilarious:
 
Täällä kans yks kolmatta kuumeileva. Aijemmat lapset 07/-11 ja 04/-13 Pillerit lopetin 12/-18, kiertoja en oo tikuttanut vielä eikä tarkkaa ovis ajankohtaa oo tiedossa, mutta nyt kp 15/28 menossa.
 
Meidän lapset on 08/15 ja 05/17, molemmat poikia :) esikoinen tykkää kovasti vauvoista, ja toivoisi meillekkin semmosta, kuulemma pikkusiskon haluais, toivottavasti myös mahdollinen pikkuveli kelpais :Heartred :p varmaan puhuu aina pikkusiskosta siksi että lähipiirissä on vain tyttövauvoja, jotka ovat toisten pikkusiskoja, haluais sitten itsellensäkkin semmosen :rolleyes:
 
Marsupilami, meidän lapset onkin melkein samanikäisiä :happy: meillä on tyttä 2/15 ja poika 1/17. Tykkäävät vauvoista kovasti, ja esikoinen alun mustasukkaisuuden jälkeen on niin ihana isosisko :Heartred Mitä nyt käy välillä tönimässä ja riitelevät paljon kaiken leikin ja rakastamisen välissä, mutta eikös semmoinen kuulu asiaan :p

Mun menkat pitäisi alkaa tällä tai ensi viikolla, en ole ihan varma. Kuunvaihteessa yleensä ovat, mutta edelliset oli aika aikaisin ja lyhyt kierto.
Laitoin parille kaverille kuvan testistä, mutta ei ne siinä haamuja nähneet. Eivät ole kumpikaan tosin koskaan positiivista raskaustestiä tehnyt, että eivät ehkä samalla tavalla osaa sitä viivaa etsiä.

On tää kyllä! Ärsyttävän hämäävää, että alkuraskauden oireet on niin samanlaisia kuin menkoissa :hilarious:
 
Pregcheck ja 10mlu testit tänä aamuna negatiivisia..

Tuo meidän esikoinen on kyllä aina ollut mallikas isoveli eikä oo koskaan ollut mustasukkainenkaan. Tykkää huolehtia ja hoivata. Osaa kyllä tapellakkin veljensä kans :meh: Esikoinen puhuu aina pikkuveljensä puolestakin että "me halutaan vauva" en kyllä oo varma miten tuo nuorempi ottais vauvan vastaan kun se on kyllä mustasukkainen ja tempperamenttinen luonne :rolleyes:
 
Vähän epäilen, huolehti eilen kaupasta kumit :meh: Tilannetaju eilen kyllä niiiiin hukassa! Mä murehdin, tuleeko elämäni eka km, ja mies huolehtii ehkäisyn. Ei se pahaa tarkottanut, mutta ajattelu on sallittu o_O

Ei alkanut vuoto kunnolla, mutta tänä aamuna testi ihan puhdas nega. Oisko ollut joku kiinnittymisyritys?
 
Takaisin
Top