Tyttö vai poika?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Onko sinulla aavistusta, kumpi mahtaa olla tulossa? Tule myös kertomaan myöhemmin, pitikö aavistuksesi paikkansa. :)

Täällä voit käydä testaamassa, onko sinulla suurempi todennäköisyys saada tyttö vai poika. Asiaa voi koittaa myös ennustaa kiinalaisesta syntymäkalenterista. :)
 
Aavistelen poikaa, odotusolo on samankaltainen kuin kaksi aikaisempaakin.
 
Mulla on aiemmissa raskauksissa ollu aina vahva tunne alusta asti ja molemmissa pitäny paikkaansa! Saa nähdä miten nyt käy mutta vahva tunne on että tyttö tulis! :oops:
 
Näin joskus aikaisemmin viikolla etiäisen hymyilevästä poikavauvasta. Mutta kaikki käy.
 
Ehkä hieman enemmän toivon tyttöä, vaikka poika on ihan yhtä toivottu pikkuveljeksi edelliselle, mut varmaan tän toiveen takia aavistelen enemmän tyttöä. Tuskin mitään totuudenperää tällä "aavistelulla", joka on ehkä enemmän toiveilua :D
 
Mulla on jotenkin poikaolo. Tosin niin oli viimeksikin, ja tyttö tuli! Nyt oireet tosi erilaisia kuin viimeksi, niin siitä tämä epäily :)
 
Mullakin oli viimeksi alkuun tosi vahva poikafiilis... Minkä epäilin jo kättelyssä johtuvan osittain siitä että olen niin allerginen kaikelle vaaleanpunaiselle hörsylälle. :hilarious: En siis missään vaiheessa halunnut tietää kumpi sieltä tulee, vaan me pidettiin se itsellekin yllärinä synnytykseen asti. Mitä pidemmälle raskaus sitten eteni ja mitä useammin oma äiti totesi kaikkeen mun raskauteen liittyvään nurinaan ("Tää liikkuu ihan HIRVEÄSTI, tää on niiiiin iso, mulla on hirveän paha olo, ärsyttää...!") että ihan samalla tavalla oli hänellä kun mua odotti niin sitä enemmän tuli sellainen fiilis että hitto jos se onkin tyttö. :nailbiting: Ja kun vauva sitten pitkän ähellyksen jälkeen saatiin pihalle ja kätilö totesi että tyttöhän se, niin heti tuli sellainen olo että tietenkin, näinhän tän kuuluukin olla että mun esikoinen on tyttö. :Heartred

Nyt ei vielä mitään fiiliksiä, mutta jotenkin toivoisin ehkä enemmän poikaa... Ihan jo miehenkin takia kun hänellä entuudeestaan kouluikäinen tytär ja nyt sitten tuo meidän likka, ja näin jo silloin ykköstä odottaessani miten kaihoisasti lelukaupassa hypelteli kaikkia autoratoja sun muita. :joyful: Mutta hyvin tuo on kahden tytönkin kanssa pärjännyt, niin kai se kolmaskin siinä samalla menisi. :grin Että odotellaan ja katsotaan...
 
Minä en osaa kyllä yhtään sanoa, enkä myöskään halua etukäteen tietää ellei vauva joskus ultrassa oikein intoudu esittelemään niin ettei vaan voi olla näkemättä. Tytölle mulla kyllä olis nimi valmiina. :D
 
Minulle käy kumpi tahansa kunhan oikeasti on terve. Koska ikää on jo 38v ja pakottava tarve saada tietää tuloksia, olen päättänyt mennä nipt-testiin vkolla 10/11. Samassa selviää tuo sukupuolikin. No jos voi toivoa niin tyttöä toivoisin kuitenkin ehkä enemmän.
 
Minä en osaa kyllä yhtään sanoa, enkä myöskään halua etukäteen tietää ellei vauva joskus ultrassa oikein intoudu esittelemään niin ettei vaan voi olla näkemättä. Tytölle mulla kyllä olis nimi valmiina. :D

Mullakin oli ykköstä odotellessa tytölle kaksi selkeää nimivaihtoehtoa valmiina, ja ihan paniikissa yritin pähkäillä ideoita pojalle mutta jotenkin en keksinyt mitään mikä tuntui omalle... (Olisiko siitä jo pitänyt jotain päätellä? :p) Sitten kun se tyttö saatiin niin totesin että eihän sille sovi kumpikaan niistä mitä olin pohtinut ja jouduttiin aloittamaan pähkäily alusta.
 
Mullakin oli ykköstä odotellessa tytölle kaksi selkeää nimivaihtoehtoa valmiina, ja ihan paniikissa yritin pähkäillä ideoita pojalle mutta jotenkin en keksinyt mitään mikä tuntui omalle... (Olisiko siitä jo pitänyt jotain päätellä? :p) Sitten kun se tyttö saatiin niin totesin että eihän sille sovi kumpikaan niistä mitä olin pohtinut ja jouduttiin aloittamaan pähkäily alusta.

Tuo muakin vähän hirvittää, että jos tyttö kumminkin tulisi ja se ei näyttäisi/vaikuttaisi yhtään sen nimiseltä. Sitten iskisi kyllä kriisi, tykkään siitä nimestä niin paljon! :D
 
Meillä esikoisen nimi meni vaihtoon synnärillä, koska hän ei näyttänyt yhtään siltä kuka hänestä piti tulla. Nimi jäi kyllä kolmanneksi nimeksi. Toisen pojan kohdalla mietittiin alustavasti nimi odotusaikana ja nimi sopi hänelle kuin nenä päähän, kun hänet nähtiin.
 
Meilläkin oli esikoiselle nimi valmiina mutta sitten ystävän tuttava, jota mekin nähdään ehkä kerran kaksi vuodessa ystävän kautta, sai myös tytön muutama kuukautta ennen ja antoi ko. nimen lapselleen. Emme olleet puhuneet nimistä, joten ihan sattumaa eikä siinä mitään, niin ei sitten kuitenkaan tehnyt mieli antaa samaa nimeä omalle. Outoa olisikin että kun lapset tapaavat sen pari kertaa vuodessa ja leikkivät niin olisivat saman nimisiä. Pohdimme siis uutta nimeä ja pyöriteltiin vielä muutamaa päivää ennen ristiäisiä kahden välillä mutta se mikä valittiin on osoittautunut juuri sopivaksi. Nimeä pohtiessa muistan kun tuntui ettei oikein löytynyt fiilistä että just tämän nimiseltähän hän näyttää, mikä hämmensi entistä enemmän. Nimen valinnan jälkeen hän sitten alkoi omissa silmissä näyttämäänkin nimenmukaiselta ja tällä hetkellä en voisi kuvitellakaan muun nimiseksi.
 
Kaksi tyttöä on jo niin poika ois myös ihan kiva. Tosin kyllä kolme tyttöäkin ois aika kiva
Vielä ei ole yhtään mitään fiiliksiä kun vasta plussannut mut.. kyllä se vielä tulee
 
Mites muuten odottajat, meinaatteko haluta tietää etukäteen kumpi siellä mahassa kasvaa? Minä olen ainakin toistaiseksi sitä mieltä että en haluaisi etukäteen tietää, mutta mieheni taas haluaisi. Hän meinasi että kysyy sitten ultraajalta jos vauva vaan suostuu sukupuolensa näyttämään, että voiko sen kertoa miehelle niin että minä en kuule, mutta olen melko varma että mies kertoisi siitä esimerkiksi äidilleen tai muille ja sitten on riskinä että joku sen mulle möläyttäisi ja sitten mua ärsyttäisi ihan tosissaan.. :shifty:
 
Molemmista aikaisemmista ollaan haluttu tietää ja ei me itseasiassa olla tästä kolmosesta käyty edes vielä keskustelua, mutta kyllä mä ainakin haluan tietää, ihan jo sillä, että tietää joutuuko pistää vaatekaapin uusiksi, mitä vahvasti epäilen kyllä. Uskoisin kyllä että mieskin haluaa taas tietää etukäteen.
 
Ei haluttu tietää esikoisesta, eikä haluta tästäkään. Kiva säästää jännitys loppuun asti, kun ei se sukupuolen tietäminen hankintoihin tms. kuitenkaan vaikuta mitenkään.
 
Ei haluttu tietää esikoisesta, eikä haluta tästäkään. Kiva säästää jännitys loppuun asti, kun ei se sukupuolen tietäminen hankintoihin tms. kuitenkaan vaikuta mitenkään.
Näin minäkin ajattelen, kun nykyisin on paljon sellaisiakin neutraaleja vaatteita ja muita mitä ei ole väri- tai kuviokoodattu millekään tietylle sukupuolelle. Ja vaikka nyt olisikin joku ”tyttöjen värinen” paita valmiina mutta vauva olisikin poika niin tuskinpa se vauva siitä paidan väristä pahastuu. :grin Miehelläni on vähän suppeampi ajatusmaailma noiden väriasioiden kanssa, mutta varmaan se olen loppupeleissä kuitenkin minä joka huolehtii että vauvalla ylipäätään on vaatteet, niin minun päätettäväksi se jää. :p
 
Takaisin
Top