Suurperhe kuumeilijat

Mulla on pikkuveljet 32v ja 20v. Pienempi tuskin ainakaan muutamaan vuoteen saa lapsia, ei ole parisuhteessakaan, armeija käymättä ja töitäkim vain satunnaisesti opiskelun ohella. Vanhempi on kyllä suhteessa, mutta tyttöystävä ei vaikuta siltä että haluaisi lapsia ihan hetkeen. Mulla oli 32 vuotiaana ja vitonen tulossa :grin mutta eihän sitä tiedä, yllättävät vielä :)
Miehen kolmesta veljestä kahdella on lapsia eikä heille taida enempää tulla, nuorin ei käsittääkseni ole tällä hetkellä ainakaan sellaisessa suhteessa jossa lapsia voisi odottaa ja he kaikki asuvatkin kaukana pohjoisessa.
Onneksi me sentään lisäännytään kuin kanit :wacky::rolleyes:
 
Mun veljet on 29v ja sisko 28v, veljet molemmat suhteessa (toinen naimisissa, toinen avoliitossa) ja sisko naimisissa. Sisko sanoo että enempää ei tuu (2lasta hoitojen tuloksena) ja toisella veljellä 1 muksu ja toinen odottaa ekaa... joten saa nähdä kuin veljet innostuu lisääntyy! Jos vaikka ottasivat esimerkkiä isosiskostaan:wink
 
Meillä isoimmat täyttävät neljä.. :D Toivottavasti ei siis ole mummous tulossa vielä pariinkymmeneen vuoteen. :D

Meidän lapsilla ei ole yhtään serkkua, enkä tiedä, onko tulossakaan vielä hetkeen. Molemmilla minulla ja miehellä ovat yksi veli. Minun veljeni on kihloissa ja tyttöystävänsä vasta puoli vuotta sitten muutti Etelä-Euroopasta Suomeen. Hänellä alkaa ikä tulla vastaan jossain vaiheessa lasten suhteen, kun on vajaan 10v veljeäni vanhempi. Sieltä suunnalta ehkä jotain kuuluu lähivuosina. Miehen veli ei ole yhtään sen oloinen, että lapset olisivat ajankohtaisia vielä pitkään aikaan, vaikka suhde hänelläkin taitaa olla. Siinäkin mielessä on kiva, että meillä lapsia on useampia. :)
 
Mun sisko on 29v ja hänen ei koskaan pitänyt lapsia hankkia. Noh hän kertoi noin viikko sitten, että oli raskaana ja sai keskenmenon juuri ennen vkoa 12 :/ olin aika järkyttynyt. Siis ihanaa hänen puolestaan, että lapsia haluaa, mutta oon tosi huolissani. Hänen miehensä on liian kovasti alkoa käyttävä, ihan välillä ongelmaksi asti, huolettaa vaan miten siinä rankassa vauvavuodessa hän pysyy selvinpäin ja ettei vaan lapsen tarvitse nähdä/pelätä isänsä käytöstä :/ lisäksi se ettei sisko jäisi yksinhuoltajaksi. Mutta eipä sitä voi enempää kuin varoittaa, aikuinen ihminen kun on.

Mummous saa odottaa vielä, varsinkin jos/kun lapsia vielä itse halutaan :)
 
Marsupilami, meilläkin nää nuorimmat toivois kovasti vauvaa meille, nuorin varsinkin. :Heartred se aina puhuu että meille syntyy vauva, kun hän on jo niin iso tyttö ja sitten kun yrittää sanoa ettei äidin vatsassa ole vauvaa, niin väittää vaan vastaan ja melkein suuttuu. Sit se on aina ihan pähkinöinä, ku näkee tuolla ulkona liikkuessa vauvoja tai vaunuja.:love7

Meille ei oo tiedossa vauvoja lähisukuun niin täytyy ne itse tehdä. Mutta eipä tuo haittaa kyllä yhtään.:)

Onnea zeni hyvistä ultrakuulumisista!:dummy1:

Tsemppiä kaikille sairastelijoille! Se on kyllä niin peestä varsinkin ku porukka on iso ja jos sattuu kaikki kiertämään. :dead:

Mäkin mietin tota et on muuten mahdollisuus olla mummu jo 10v päästä. :nailbiting: Apua, en haluu että mua kutsutaan mummoksi tai mummuksi tai muoriksi.:meh: minkähän korvaavan nimen sitä keksis. Niitä lapsen lapsia toivon kyllä saavani, mutta toivottavasti ei ihan vielä 10v päästä. :joyful:

Lambi, mullekkin kelpais jouluvauva :Heartred, mutta mennään nyt tää kierto ensin missä vois tulla marrasvauva. :wink
Ootko havainnu mitään muutoksia kierron aikana, kun oot ottanu näitä poppakonsteja mukaan? :)

Meillä on nyt mahikset tälle kierrolle! :dance011
Nyt täytyy vaan vie toivoo että ovis tulee ja ajallaan kiitos.:smiley-angelic001
 
Meijän lapsilla ei oo yhtään serkkua. Eikä ehkä tulekaan. Min nuorin sisko on 12 nii hän saattaa vaik joskus 10 vuoden päästä tehä. Mut muut Min ja miehen sisarukset ei välttämättä tee ollenkaa. Toisaalta on vähän et täl hetkel näyttää siltä et Min lapset ei serkkuja saa.

Mie kävin keskiviikkona otattamassa sen kierukan pois. Lääkäri tutki kyl kunnolla ettei vaan oo mitään haavoja tai muuta syytä et mistä vuoto ois johtunut. Ei löytynyt mitään. Et todennäköisesti se syy on ollut se kierukka.
Jotenkin on helpottunut olo nyt kun se kierukka on pois. En tiedä johtuuko siitä kun pari viimeistä viikkoa tuli stressattua et mitä sen kans teen.
Sain sielt minipilleri pakkauksen mut en oo niitä viel ainakaa kyl aloittanut. Niistäkin kun niitä vuotoja voi tulla.
 
Meille tuli pe samat paperit ja haku alkaa tänään. Meillä kolmas lapsi nyt lähössä koulumaailmaan.. ehkä taas joutuu vääntämään vähä itkua ku nuo kasvaa niin nopskaa..:sad010:rolleyes:
 
Kaipa se täytyy pari kyyneltä tirauttaa joo... sit viimestään kun tytön sinne eskariin jätän:wink ja joulu juhlassa ja kevät juhlassa ja kouluun lähdössä jajaja... on tämä elämä sit yhtä surkua:D
 
Lambi, mullekkin kelpais jouluvauva :Heartred, mutta mennään nyt tää kierto ensin missä vois tulla marrasvauva. :wink
Ootko havainnu mitään muutoksia kierron aikana, kun oot ottanu näitä poppakonsteja mukaan? :)

Meillä on nyt mahikset tälle kierrolle! :dance011
Nyt täytyy vaan vie toivoo että ovis tulee ja ajallaan kiitos.:smiley-angelic001
oon ihan varma että tämänkierronkin vauva menis jo joulukuulle:grin..yliaikaa ne kuitenkin viihtyy.
Ei oo kyllä havaittavissa muutoksia poppaskonstien osalta - macan heivaan kyllä nyt suosiolla kanoille, ei vaan pysty. foolihappoa kaiketi ihan hyvä syödä nyt yritysajan ja greippimehu on ihan kiva aamunavaus. luulen lopettavani kaiken yliyrittämisen, kevät onneksi auttaa aurinkoineen kaikkeen tekemisenpuutteeseen ja oireiden tuijotteluun.
Tsemppiä sinnekin, toivotaan tärppejä!:smiley-angelic001
 
No niinhän ne joskus vihtyy yli lasketun, mutta voihan ne yllättääkin ja tulla aikasemmin. :)Mullakin kaks ekaa menny yli lasketun melki kaks viikkoo ja kaks vikaa tullu pari päivää ennen laskettua.
Mä en muista millään ottaa tota vehnänalkioöljyä jokapäivä, että ei oo mullakaan mitään raportoitavaa vaikutusta siitä. :joyful:
D-vitamiini ja foolihappo on tullu jo niin rutiiniks, että ne muistaa kyllä joka aamu napata nassuun. Mutta ne nyt on muutenki hyvä ottaa vaik ei raskautta yrittäiskään. :)

Ketkäs kaikki jännäilee mun kans parin viikon päästä? Marsupilami? Helena80, oli vissii vähän aikasemmin? Oliko muita jolla piinapäivät nyt lähellä?
 
Toivottavasti olis sieläkin tärppi käynyt! Koska aattelit testata? :) Toisinsanoen kuulutko himotestailijoiden klaaniin vai oletko näitä jotka testaa kylmänrauhallisesti vasta kun menkat myöhässä? :woot:
 
Äippä, niin menee ja toivotaan. Meen nyt kuun lopussa sinne sydänfilmiin, et toivottavasti kaikki on kunnossa, jos olenkin raskaana :bored:

Nuppunen, aina aiemmin olen odotellut kylmän rauhallisesti menkkojen myöhästymistä, mutta nyt en tiedä, pystynkö siihen :woot:
 
22.päivä pitäisi alkaa menkat.
21.päivä mulla on ultraan aika, joten jos tärppäis nyt niin siellä varmaan näkyisi? :rolleyes: tein raskaustestin viimme viikolla, ihan vaan nähdäkseni että se näyttää negaa, niin tietää sitten jos se on positiivinen parin viikon päästä että on kyse uudesta elämästä, eikä siellä enää menneet hormoonit kummittele.

Saas nähdä kuinka käy, nimittäin mulla on raskausoireita: turvottaa, kahvi maistuu ihan kauhealta (voi kylläkin johtua siitä että meillä on pitkästä aikaa kultakatriinaa juhlamokan sijasta), tissit arat (ei oo kyllä ikinä ollut mulla tämmöstä oiretta) ja tekee mieli syödä vain kaikkea raikasta ja kylmää :hungry: eli jos tää menee niin kuin ennenkin niin seuraavassa kierrossa tärppää? :hilarious:
Ja meidän tilanne taitaa olla se että tulee jos on tullakseen :) vähän ollut epäröintiä puolin ja toisin kun mitään järkeähän tässä ei ole, kun arki on nyt kahden lapsen kanssa niin seesteistä ja kaikki menee mallikkaasti, mutta kun sydän kaipaa lisää lapsia, ainakin sen yhden vielä :smiley-ashamed005
 
22.päivä pitäisi alkaa menkat.
21.päivä mulla on ultraan aika, joten jos tärppäis nyt niin siellä varmaan näkyisi? :rolleyes: tein raskaustestin viimme viikolla, ihan vaan nähdäkseni että se näyttää negaa, niin tietää ositten jos se on positiivinen parin viikon päästä että on kyse uudesta elämästä, eikä siellä enää menneet hormoonit kummittele.

Saas nähdä kuinka käy, nimittäin mulla on raskausoireita: turvottaa, kahvi maistuu ihan kauhealta (voi kylläkin johtua siitä että meillä on pitkästä aikaa kultakatriinaa juhlamokan sijasta), tissit arat (ei oo kyllä ikinä ollut mulla tämmöstä oiretta) ja tekee mieli syödä vain kaikkea raikasta ja kylmää :hungry: eli jos tää menee niin kuin ennenkin niin seuraavassa kierrossa tärppää? :hilarious:
Ja meidän tilanne taitaa olla se että tulee jos on tullakseen :) vähän ollut epäröintiä puolin ja toisin kun mitään järkeähän tässä ei ole, kun arki on nyt kahden lapsen kanssa niin seesteistä ja kaikki menee mallikkaasti, mutta kun sydän kaipaa lisää lapsia, ainakin sen yhden vielä :smiley-ashamed005
Tärppionnea sinne!

Jos tästä vanhana yrittämisestä jotain jää käteen, niin ainakin se, että liian pitkään ei kannata jahkailla. Heti vaan pullaa uuniin kun se ajatus mielessä vilahtaa:shy:. Jää nähtäväksi jahkailtiinko me hetki tai toinen liikaa tätä.
Yksikään "tehty" lapsi ei tietääkseni ole ketään jäänyt harmittamaan, tekemättömät kyllä. Ihan vaan kannustuksena kaikille suurperhekuumeilijoille:shy:
 
Helena80, Toivottavasti sydänfilmissä on kaikki ok ja mustakin tuntuu, ettei sitä testaamista pysty kyllä enää nii maltilisesti odottaan kun esim. esikoisen aikaan. :rolleyes:

Marsupilami, en tie kyllä näkyiskö vielä silloin mitään ultrassa, voisko ne olla nykyään niin tarkkoja ne laitteet? Toivottavasti! :) meinaatko pantata testiä sinne asti? Ja enemmän siinä tjottailussa ei olis järkee, jos ei olis seesteistä.:grin
 
Takaisin
Top