*POKS* täydet viikot <3

emsu86

Asioista perillä oleva
Lokakuun äidit 2019
:Heartbigred Tehdäänkö mekin ketju missä voidaan hehkuttaa viikkojen vaihtumista.. :Heartbigred
 
Mä siis hehkutan jälkikäteen, kun eilen jo vaihtui mutta olin töissä 7-21.45.. mutta tänään siis 5+1 hitaasti kulkee päivät vaikka toisaalta tuntuu uskomattomalta että plussauksesta on jo yli viikko. Hetkittäin en kyllä edes muista ja tajua olevani raskaana. :grin
 
Varasin tänään varhaisultran ja sieltä ajanvarauksesta sanottiin, että nyt oli 6+1 (olin siis itse vähän epävarma, kun eri laskurit näytti eri aikoja tämän mun normaalia lyhyemmän kierron vuoksi). Eli eilen 6+0 :)
 
Täällä pitäisi tänään olla 7+0, mutta kova huoli/jännitys päällä, että onko :sorry:

Eilen oli punaista ”vuotoa” ja pari pientä hyytymää näin.. ei siis vuoda vuoda eli huomasi vain vessassa käydessä:sad001 lisäksi alku illasta alkoi menkkamaiset kivut jonka tapaisia ei tähän mennessä ole plussaamisen jälkeen ollut.. tänään en enää vessassa käydessä ainakaan vielä huomannut mitään..

Varhaisultra olisi ensi viikon tiistaina, mutta en millään haluaisi odottaa sinne asti:sad001
 
Tsemppiä ja kovasti jarrusukkia Minde90 :Heartred toivottavasti kaikki on kunnossa ja oireet vaan ohimenevää. Menkkamaiset kivut voi olla ihan normaalia raskaudessa, etenkin jos lievää poltetta. Toivotaan parasta :Heartred
 
Takaisin
Top