Helmikuun höpinät

Eleanoora

Näppärä viestien naputtelija
Valmiiksi uusi ketju huomiselle.

Käyn kyllä uudet jutut lukemassa, mutta tänne ei mitään uutta kuulu, niin jää kirjoittamatta. Perus samat olot ja vessassa saa rampata.
 
Luen täällä näitä juttuja kun olen yövuorossa:happy:onko täällä muita vuorotyöntekijöitä? Olen tehnyt vain pari yövuoroa ja muuten aamua ja iltaa. Yritän saada yövuorot kokonaan pois raskauden ajaksi.. kun ovat ilmeisesti aikamoinen terveysriski raskaudelle ja vauvalle.. vielä näin alussa tuntuu, että ihan hyvin jaksaa valvoa :)
 
Pätkis huutelen kesäkuisista, että selvittelin itte tuota yövuoroasiaa kans, ja ilmeisesti riskit liittyy äidin jaksamiseen ja verenpaineisiin, itsellä nyt 20+4 ja ensviikolla alkaa taas 2vk yövuoroputki, hyvin oon tähän asti jaksanu, varsinki ku meidän työs yövuorot on helpompia ku päivä- ja iltavuorot. Mutta näin ymmärsin että niitä voi tehdä niin kauan kun itse jaksaa ja kokee hyväksi, itse ajattelin loppuun asti tehdä jos ei ongelmia ilmeenny :) toki faktaa saa laittaa jos löytää!
 
Eilen oli tosi kevät-talvinen päivä, ihanaa kun päivä pitenee ja mieli piristyy tässä huonovointisuudesta huolimatta :happy093
 
Eilen oli tosi kevät-talvinen päivä, ihanaa kun päivä pitenee ja mieli piristyy tässä huonovointisuudesta huolimatta :happy093

Kelit on kyllä ihan huikeat, luntakin niinkuin joskus lapsuuden talvina :gen014
 
Kelit on kyllä ihan huikeat, luntakin niinkuin joskus lapsuuden talvina :gen014
Ja uskomatonta (itselle ainakin) kuinka paljon parempi olo tulee kun käy ulkona. Esikoisen kanssa pulkkamäessä ei ole väsymyksestä tai pahoinvointia tietoakaan :hilarious:
 
On muuten melkoista yksinpuhelua kun yrittää saada 30 viestiä täyteen että pääsisi tuonne salaiselle puolelle.... :grin
 
On muuten melkoista yksinpuhelua kun yrittää saada 30 viestiä täyteen että pääsisi tuonne salaiselle puolelle.... :grin
Mulla alkaa olee se 30 viestiä täynnä, mutta vielä pitää pari viikkoa odottaa, että tulee kuukausi täyteen :rolleyes:
 
On muuten melkoista yksinpuhelua kun yrittää saada 30 viestiä täyteen että pääsisi tuonne salaiselle puolelle.... :grin

Joka väliin vaan jotain kommenttia, niin pikkuhiljaa pääsee tavoitteeseen :hilarious:
 
Heips!
Voisin hypätä tännekkin tuolta suurperhekuumeilijoista...
Meillä on siis 3 lasta ( -10, -11 ja -17 syntyneet) ja neljäs (ja viimeinen) pieni nyt matkalla maailmaan :love017 LA ois mun omien laskujen mukaan ehkä 17.9...en kyllä ole siitä varma muttei kai monella päivää pitäis heittää :thumright

Onko siellä salaisella puolella kohta kaikki, joudunkohan mää yksin höpöttelemään täällä sen 30 viestiä :grin
 
En o yhtään katsonu monta viestiä on täynnä. Kyl tuo salainen puoli on kivempi ku pystyy silleen vapaammin kirjoittaa.
 
Heips!
Voisin hypätä tännekkin tuolta suurperhekuumeilijoista...
Meillä on siis 3 lasta ( -10, -11 ja -17 syntyneet) ja neljäs (ja viimeinen) pieni nyt matkalla maailmaan :love017 LA ois mun omien laskujen mukaan ehkä 17.9...en kyllä ole siitä varma muttei kai monella päivää pitäis heittää :thumright

Onko siellä salaisella puolella kohta kaikki, joudunkohan mää yksin höpöttelemään täällä sen 30 viestiä :grin

Sitten pitää vaan porukan salaiselta puolelta palailla tännekin kommentoimaan välillä, niin ei kenenkään tarvitse yksin höpistä :hilarious:
 
Näkeekö sitä mistään että monta viestiä on missäkin ketjussa kirjoitellut vai pitääkö ite pitää kirjaa tai etsiä ja laskea tuolta viestihistoriasta syyskuisten ketjuihin kirjoitetut? :pompus:
 
Näkeekö sitä mistään että monta viestiä on missäkin ketjussa kirjoitellut vai pitääkö ite pitää kirjaa tai etsiä ja laskea tuolta viestihistoriasta syyskuisten ketjuihin kirjoitetut? :pompus:

Noissa ohjeissa oli mitkä on tuossa syyskuisten salainen ryhmä avattu miten ne pysty katsomaan. Just itsekin meinasin kattoo asiaa...
 
Hitsi pitää munkin alkaa oikeesti kirjoittelee jos siellä salaisella on kaikki :shy: Oon niin huono keksimään sanottavaa, mut kai sitä voi vaan höpöttää kaikenlaista :grin
 
Tuun kans keräilemään viestejä tänne. Vielä taitaa joku kymmenkunta puuttua. Eloinen on kyllä ollut tänään ahkerana :grin
 
Hitsi pitää munkin alkaa oikeesti kirjoittelee jos siellä salaisella on kaikki :shy: Oon niin huono keksimään sanottavaa, mut kai sitä voi vaan höpöttää kaikenlaista :grin
Onko Shain ollut mukava lauantai? :wink
 
Takaisin
Top