Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

Oon pitäny taukoa foorumin lukemiselta ja muutenkin yrittänyt unohtaa "yrittämisen", mutta siitä huolimatta joka kerta kun kierto alkaa alusta, se pettymys on aika kova. Puolitoista vuotta tjottailua takana, ei varmaan kukaan omalla kohdallaan usko että tärppääminen viekin aikaa useita, useita kuukausia ja jopa vuosia kun lupa jälkikasvun tulolle on annettu. Nyt siis heti "paluun kunniaksi" vähän ON...

Ovista en ollut tikutellut enää piitkiin aikoihin, mutta nyt kaivoin taas testit esiin. O+ (tai ainakin hyvin lähellä sitä) keskiviikkona 17.10. Pupuilua harrastettiin sunnuntai-iltana 14.10., sitten oli taukoa perjantain ja lauantain (19.-20.10.) väliseen yöhön saakka (oli pientä riidan poikasta koko viikon ajan, tietenkin juuri oviksen aikoihin). Nyt sitten eilen (ma 22.10.) rinnat kipeytyi. Kipeytyminen on kyllä kierron loppuvaiheilta tuttua, mutta yleensä kellon tarkasti se kipu alkaa viikkoa ennen kuukautisia, eli tässä kierrossa sen olisi pitänyt alkaa vasta perjantaina 26.10. Tänään minulla on ollut ihmeellistä heikotusta. Eilen olin uskomattoman väsynyt, 8h yöunien jälkeenkin nukuin vielä muutaman tunnin päiväunet, ja nukkumaan kävin illalla 23 aikaan ja heräsin tänään 9 maissa. On myös paleltunut. Järki sanoo että a) sunnuntain tallettelut on olleet niin paljon ennen ovista että tärppääminen on todella epätodennäköistä ja b) jos tärppi onkin sattunut tuolla pe-la välisen yön pupuilulla, ei ole mahdollista että nyt jo eilen ja tänään tuntisin oireita (eihän?).

Vituttaa, koska tiedän jo nyt että oon saanut taas toivon heräämään, ja että kun uusi kierto alkaa viimeistään perjantaina 2.11. tuun pettymään.
 
Huutelen vähä täältä väliin mutta kun tulee luettua tätäkin. Enemmän kirjoittelen tuolla pkuss vai ei ja raskaaksi 2018 - ketjuissa.

Voisko ikonii ollakki nii et 17.10 melkein o+ oliki vähä yli oviksen? Sit kai 14.10 voiskii olla aika otollinen
 
Voisko ikonii ollakki nii et 17.10 melkein o+ oliki vähä yli oviksen? Sit kai 14.10 voiskii olla aika otollinen

Hmmmm ehkäpä joo, jos ovis ollut yöllä...tikuttelin myös 16.10. pariinkin kertaan ja silloin viiva oli ihan haalea, joten ajattelin että 17.10. o+ on ollut vielä "vahvistumaan" päin, tosin sen jälkeen ei tullut enää tikuteltua. Mutta ei se taas kerran aita muu kuin odottaa...:smiley-ashamed004
 
Tänne palailen jälleen... nyt kaksi perättäistä km ja vielä ei ekoja menkkoja viimeisimmän km-vuodon jälkeen ole, ne odotetavissa ensi viikon lopulla. Nyt siis kp 21/30 ovis oli oireiden ja laskujen mukaan joko viime pe tai la. Tähän ajoitettu seksi ennen ja jälkeen. Aina voi toivoa nopeaa tärppiä vaikkei se ehkä niin todennäköinen vaihtoehto ole. Oviksen jälkeisiä oireita on tällä hetkellä palelu, alavatsan ajoittainen nippailu ja ilmavaivat. Kaikki siis sopivia ajatellen menkkojen alkua. Nyt jännäillään tää viikko, että alkaako tulla mitään raskauteen liittyviä oireiluja vai tuleeko ne ekat menkat sieltä sitten ajallaan. Tällä hetkellä olo on erittäin rauhallinen, toiveita tietysti on raskautta kohtaan,mutta olen hyvilläni myös ajallaan alkavista menkoista, jolloin tietää elimistön ainakin toipuneen viimeisimmästä km:sta.
Tsemppiä kanssapiinailijoille. Mitenkäs ikoniilla kävi menkkojen alun kanssa?
 
Hei! Täällä on ovulaatio käsillä, onko muita piinailijoita? Toinen lapsi toiveena ja yk9

Täällä ainakin talletuksia sen verran että jo on kumma jos ei tärppää :D.
Ovista en saanut tikuilla kiinni vaan joka päivä tulee samanvahvuinen haalea viiva, voi olla että hcg ei ole vielä riittävän pieni vaan kummittelee taustalla. Tai voi olla että ovis oli kovin aikainen. Harkitsen menemistä tk:een mittauttamaan arvon, riippuu vähän miten saan aikaseks.
 
Muokattu viimeksi:
Täällä piinailija myös huomenna pitäisi menkkojen alkaa ja onneksi olen lähettänyt muuttokuormassa testit pois niin ei tarvi tuijotella sitä yhtä viivaa ja pettyä jälleen. Olen siis esikoista yrittämässä ja isänpäivänä eka keskemeno nyt sitten kuume aina vaan kasvaa mutta myös pelko menettämisestä :banghead: tutkiskelee aina oireita ja jospa nyt olisi mun vuoro mutta ei ole vielä tullut positiivista uutista :sad001
 
Tikutin oviksen! Ekaa kertaa ikänä :). Sitkeyttä se kyl vaati - ja vain yks aamu (testasin aamupissasta kun muutoin en neljää tuntia yleensä ole vessatta samaan aikaan joka päivä) se oli punainen, vahvempi kuin tasainen vaaleanpunainen viivarivistö siihen asti.
 
Tänään dpo5 ja alamahaa vihloo välillä. Myös emättimessä välillä vihlaisuja. Muuten hyvä olo. Yk4 ja Terulut-kierto1
 
Täällä dpo 7 tai 8. Tänään alavatsassa vihlaisuja. Muuten hyvä olo. Yk 1.
Alkukierrosta dpo 1-5 oli olevinaan vaikka mitä oireita, mutta eihän ne edes vielä voi olla...
 
Nyt alko piinaviikot mikäli uskominen on Cb kaksoishormonitestei! Mikä dpo muut piinailijat aikoo testailla? En tiedä ite vielä maltanko odottaai dpo12 asti..
 
Olen varmaan viimeiset 10 vuotta merkkaillut itselleni ylös oviksen ja menkkojen välisiä tuntemuksia. Siihen väliin mahtuu paljon kuviteltua oiretta ja epätoivoista halua siitä, että oireet johtuisi rakaudesta eikä muusta :D Toisaalta en tästä syystä jokaista outoa pierua näe enää raskausoireena.

Olen oppinut omasta kropastani, että viikko oviksesta tissit kasvaa, jos ne kipeytyy niin vasta muutamia päivä ennen menkkoja, tissit lässähtävät täysin päivä ennen menkkoja, lämpö nousee oviksen jälkeen 36.5 asteen kumpaisellekin puolelle (peruslämpö suusta mitattuna 36 molemmin puolin, yleensä reilusti alle), KN voi seikkailla olla missä vain, mutta yleensä on ylhäällä ja laskeutuu sekä pehmee selkeästi pari päivää ennen menkkoja.

Kierto ollut aina säännöllinen 28 päivää, mutta nyt venähtänyt 30 päivään stressin takia. Viimeisen vuoden ajan olleet ovisoireet hakusessa stressin vuoksi, mutta todennäköisesti silti olen ovuloinut. Tämä kierto eka kerta pitkästä aikaa, kun tunnen ovisoireita! En tikuta, normaalisti oireet on tosi selkeät. Ei kovin vahvat tuntemukset onnistumisesta tässäkään kierrossa silti, mutta seuraampa silti.

kp12/dpo-2 - ovisoireita pitkästä aikaa, eli vv:tä ! seksiä, iltalämpö 36.2 C'
kp13/dpo-1 - vv lisääntyy, iltalämpö 36.3 C'
kp14/dpo0 - seksiä, sukkapuikkopistoja muniksissa, oletettu ovis, lämmöt unohtui
kp15/dpo1 - iltalämpö 36,6 C', vahvistuu tunne, että ovis oli eilen
kp16/dpo2 - aamulämpö 36,70 C', sormet jäässä ja kylmä, iltalämpö 36.4 C', jäätävä jano, vitamiinit käyttöön
kp17/dpo3 - aamulämpö 36.4 C', tissit kasvo jo nyt!? outoja nivuskipuja eilisestä - ei munis, vaan nivus, jano jatkuu
kp18/dpo4 - aamulämpö 36.5 C', jano
kp19/dpo5 - ei mitään merkintöjä tai mittauksia, armotonta hatutusta ollut pari pvää
kp20/dpo6 - ei mitään merkintöjä tai mittauksia, vv:tä/holahdustuntemuksia, seksiä, mahassa kuplii
kp21/dpo7 - "aamulämpö" 36,5 C' (2h heräämisestä, mutta kello oli kuitenkin 6). ehkä ihan semisti nännit kipeytyneet, menkkajuilintaa alamahassa, 24kpl liuskoja tuli ja eihän sitä malttanut olla testaamatta joten nega tietysti :rolleyes: jano , mahan kupliminen jatkuu, vv:tä
kp22/dp08 - menkkamaista juilintaa alamahassa, nännit kipeät kokeiltaessa, jano, vv:tä, seksiä
kp23/dpo9 - "aamulämpö" 36.6 C' (taas kuten dpo7) nännit kipeytyneet vähän enemmän, jano, mitä ihmettä.. yks kaks havaihduin siihen, että aina kun virtsarakko alkoi vähänkin täyttyä, rupesi sattumaan mahaan siten, kuin olisi todella jäätävä pissahätä..? Hätä ole oikeasti mikään erikoinen, kun sitten menee pissalle, mutta kipuilu alkaa uudestaan nopeasti. Iltaa kohti vähentyi, mutta seuraavana yönä ihan heräsin samaan kipuun. Onko kellään kokemuksia jostain tällaisesta?
kp24/dpo10 - aamulämpö 36.6 C', tissit alkaa olla jo kosketusarat.

Muokkailen sitä mukaa, kun päivät etenee.
 
Muokattu viimeksi:
DeeDee, täällä sama. Kp 18/27 eli viikon päästä pitäis herkällä testillä näkyä. Yritän kyllä olla testaamatta jos ei menkat oo myöhässä. On kyllä piinalliset viikot, että saadaanko pieni vielä tälle vuodelle. :love7
 
Takaisin
Top