Kokemuksia kylpylähotelli Järvisydämmestä?

Sohwia

Sanavalmis juttuseppä
Marraskuunmammat 2015
Elomammat 2017
Onko täällä kukaan käynyt Rantasalmella sijaitsevassa kylpylähotelli Järvisydämmessä?

Meillä olisi miehen kanssa tarkoitus lähteä ihan kaksin johonkin kylpylään ja mieleen tuli Järvisydän. Joten kaikki kokemukset kyseisestä paikasta kiinnostaa ja toki muitakin kylpylöitä saa ehdottaa. :)
 
Ihana paikka!!! :Heartred :Heartred menkää ehdottomasti! :)
Kylpylä on todella hieno. Altaissa vesi on melko viileää (ainakin tällaiselle vilukissalle). Saunoja on joka lähtöön ja sääsuihku on mahtava! :D ja kylpylässä voi napostella monenlaista vaikkaoa suolahuoneessa istuskellen uinnin välissä. :p

Aamupala oli kivaa vaihtelua normihotellin mannermaiselle aamiaiselle.

Ja se miljöö... Hivelee silmiä. Siellä mieli lepää. :happy: eikä oo tupaten täynnä väkeä!

Mulla on vaan hyvää sanottavaa Järvisydämestä. :Heartred haluaisin sinne uudestaan. :Heartred
 
Ihana paikka!!! :Heartred :Heartred menkää ehdottomasti! :)
Kylpylä on todella hieno. Altaissa vesi on melko viileää (ainakin tällaiselle vilukissalle). Saunoja on joka lähtöön ja sääsuihku on mahtava! :D ja kylpylässä voi napostella monenlaista vaikkaoa suolahuoneessa istuskellen uinnin välissä. :p

Aamupala oli kivaa vaihtelua normihotellin mannermaiselle aamiaiselle.

Ja se miljöö... Hivelee silmiä. Siellä mieli lepää. :happy: eikä oo tupaten täynnä väkeä!

Mulla on vaan hyvää sanottavaa Järvisydämestä. :Heartred haluaisin sinne uudestaan. :Heartred


Oi olipas kiva lukea, että sinä suosittelet kyseisestä paikkaa. :) Olen nähnyt jonkin verran kuvia Järvisydämmestä ja aivan upealtahan se kylpylä näyttää. Aiomme kyllä varata majoituksen sieltä.:Heartred
 
Ehdottomasti!! Siellä vaan huokailee miten upealta näyttää kaikki, paikka toisensa jälkeen. :)
Ei oo mitkään Holiday clubit hienoa nähnykään!
 
Ehdottomasti!! Siellä vaan huokailee miten upealta näyttää kaikki, paikka toisensa jälkeen. :)
Ei oo mitkään Holiday clubit hienoa nähnykään!

Me ollaan juuri paljon käyty noissa Holiday Clubin kylpylöissä, joten ihanaa päästä näkemään ja kokemaan hienompi ja erilainen kylpylä. Odotan kyllä innolla, että päästään tuonne kylpylähotelliin. :happy:
 
Takaisin
Top