----45+++++ kuumeiset

Tähti :) Oon joka ilta lukenu tätä ketjua, mutta olette kaikki niin ihanan aktiivisia kirjoittajia että viestejä on ehtinyt aina kertyä sen verran paljon että uni on vienyt voiton ennen kuin oon päässyt kirjoittamiseen asti :laughing002

Mutta hei, pieni stressi elämässä tais myöhästyttää ovista! Vasemmalla tuntunut armoton jomotus ja tein O-testin mikä näytti plussaa. Ukon kellistin samantien eli ei mennyt tää kierto ihan harakoille. Toivomme ihmettä tapahtuvan!

M-M :) WAU !! Jes....Nyt aletaan jänmään, kun testaat:p:p
 
Mulla on sama kuin M-M:llä, eli olen lukenut kaikki viestit, mutten ole ehtinyt itse kirjoittamaan mitään. Aina kun yritän tehdä puhelimella jotain, niin poika (tällä hetkellä 13 kk) nappaa luurin ja rupeaa asennushommiin. Sovelluksia katoaa ja ne vaihtavat paikkaa, whatsapp-keskusteluihin ilmestyy meikäläisen nimissä outoja viestejä ja linkkejä erinäisille sivuille - ja mikä hauskinta, hän onnistui soittamaan videopuhelun kaverilleni ulkomaille sekä lähettämään isälleen kaksi kuvaa itsestään. :hilarious: Niin että ei tässä ehdi itse kirjoittelemaan mitään, paitsi nyt aamutuimaan.

Hippunen77 Tervetuloa ryhmään ja onnea plussasta! :Heartred Ymmärrän hyvinkin huolesi, mutta toivotaan että tällä kertaa kaikki menee hyvin! Tästä joukosta saat ihan varmasti vertaistukea ja tsemppiä - täällä on koettu vaikka mitä! Aiotko käydä varhaisultrassa?

Unohdin jo, mitä muuta oli tarkoitus kirjoittaa tänne. Tätä nämä aamuviiden herätykset teettää. o_O Ensi viikolla lähdetään käymään kotikaupungissa, ihanaa päästä näkemään kavereita ja ylipäätään ihmisiä, täällä kun niitä ei juuri liikuskele. :grin Ja eiköhän me päästä taas miehen kanssa treffeille! :wink Mummolan väellekin on yllätys, olen näet pantannut tiedon, että poitsu on oppinut kävelemään. Riemua riittää! :happy093
 
Towanda, mahtavaa ku pääsette ens viikolla reissuun! Tekee varmasti hyvää nähdä omaa perhettä & kavereita! Mummolan väki on varmasti riemuissaan kun pikkumies (ja te vähän isommat) menette kylään! Riemua riittää iihan varmasti :happy:
 
:hello Viivanpaikka / ohuen ohut viiva
Eli kaksi viivaa r-testissä:angelic:

Plussaksi ei voi tulkita, mutta mahdollisesti alkavaksi.....

Dpo 10/11
Oioioi, jäädään jännäämään:happy:!!!

Lambi :) Jänmää...oot tosi hurja luonteinen ja silti cool:laughing002

On sulla hurjaluonteinen mieskin, kun meillä ei mies pysty edes kalaa tappamaan, jos onkeen tarttuu.

Ja miksi liha haisee pahalle? Ikäkö sen tekee? Olisi kamala ajatus, että ihminenkin muuttuisi haisevaksi iän myötä:wtf::yuck:

Jotkut miehet kyllä saattaa alkaa haista, kun ikää tulee, jos juodaan kaljaa ja tupakoidaan, sekä maha on iso möllykkä, eikä muutoinkaan kiinnosta huolehtia itsestä.

Oon mä vähän cool=kylmä :grin, ainakin vihamiehille..
Meillä nyt on arkirutiineissa nämä teurastelut, ei vaadi enää sen kummempia ponnisteluita.

Pukin liha haisee/maistuu koska sillä ne rauhaset tuottaa mieshormoonia niin vahvasti että se on myös lihassa:grin, on siis sellanen supervahva myskinen "tuoksu", leikatuilla rupukeilla ei sitä vaivaa ole, tuhkamuna on maistuvaa siinä missä kuttukin. Ei liity siis ikään, vaan siihen testosteronin tuottoon. Vanhat eläimet noin yleensä on vahvemman makuisia kun nuoret, muttei mitenkään negatiivisesti. Syödään kotona es vain vanhaa lammasta(ja se on hyvää!), karitsanlihat myydään. Samaa "vaivaahan" on myös karjuilla, leikkaamaton uros sika on ymmärtääkseni myös aika "maistuvaa:yuck:", kaikki urospuoliset siat siis kastroidaan jos ne syödään. En oo kokeillut, kuullut vaan.
Siinä aamun infopläjäys:p..


Hippuselle paljon vauvaliimaa ja mielenlujuutta:Heartred, onnea hyvästä alusta!
 
Lambi :)

Ei korukanoja - vaan sirkuskanoja!:laughing002

Tervetuloa ja ethän kopio. Majoituksia ei meillä ole.

Alennuksia ei jaella kenellekkään.
Hyvää ei koskaan tarvitse myydä halvalla:laughing001
No niin, ei muutakun kanan mielenliikkeitä tutkailemaan. Ootko pitkään kokenut intohimoa eläinten kouluttamiseen?
 
Oioioi, jäädään jännäämään:happy:!!!



Oon mä vähän cool=kylmä :grin, ainakin vihamiehille..
Meillä nyt on arkirutiineissa nämä teurastelut, ei vaadi enää sen kummempia ponnisteluita.

Pukin liha haisee/maistuu koska sillä ne rauhaset tuottaa mieshormoonia niin vahvasti että se on myös lihassa:grin, on siis sellanen supervahva myskinen "tuoksu", leikatuilla rupukeilla ei sitä vaivaa ole, tuhkamuna on maistuvaa siinä missä kuttukin. Ei liity siis ikään, vaan siihen testosteronin tuottoon. Vanhat eläimet noin yleensä on vahvemman makuisia kun nuoret, muttei mitenkään negatiivisesti. Syödään kotona es vain vanhaa lammasta(ja se on hyvää!), karitsanlihat myydään. Samaa "vaivaahan" on myös karjuilla, leikkaamaton uros sika on ymmärtääkseni myös aika "maistuvaa:yuck:", kaikki urospuoliset siat siis kastroidaan jos ne syödään. En oo kokeillut, kuullut vaan.
Siinä aamun infopläjäys:p..


Hippuselle paljon vauvaliimaa ja mielenlujuutta:Heartred, onnea hyvästä alusta!

Lambi :) On jännää on!!:p

Koska sä testaat? Mennään aika samoissa..oliko sulla ovis pari pv aiemmin...
 
Lambi :) On jännää on!!:p

Koska sä testaat? Mennään aika samoissa..oliko sulla ovis pari pv aiemmin...
Mä ajattelin aikaisintaan maanantaina-parempi olis kyllä malttaa vielä kauemmas.. en tiedä varmaksi ovista, veikkaan aika samoihin aikoihin olleen kun sulla.
Oireita ei oo taas mitään..
 
Mulla on sama kuin M-M:llä, eli olen lukenut kaikki viestit, mutten ole ehtinyt itse kirjoittamaan mitään. Aina kun yritän tehdä puhelimella jotain, niin poika (tällä hetkellä 13 kk) nappaa luurin ja rupeaa asennushommiin. Sovelluksia katoaa ja ne vaihtavat paikkaa, whatsapp-keskusteluihin ilmestyy meikäläisen nimissä outoja viestejä ja linkkejä erinäisille sivuille - ja mikä hauskinta, hän onnistui soittamaan videopuhelun kaverilleni ulkomaille sekä lähettämään isälleen kaksi kuvaa itsestään. :hilarious: Niin että ei tässä ehdi itse kirjoittelemaan mitään, paitsi nyt aamutuimaan.

Hippunen77 Tervetuloa ryhmään ja onnea plussasta! :Heartred Ymmärrän hyvinkin huolesi, mutta toivotaan että tällä kertaa kaikki menee hyvin! Tästä joukosta saat ihan varmasti vertaistukea ja tsemppiä - täällä on koettu vaikka mitä! Aiotko käydä varhaisultrassa?

Unohdin jo, mitä muuta oli tarkoitus kirjoittaa tänne. Tätä nämä aamuviiden herätykset teettää. o_O Ensi viikolla lähdetään käymään kotikaupungissa, ihanaa päästä näkemään kavereita ja ylipäätään ihmisiä, täällä kun niitä ei juuri liikuskele. :grin Ja eiköhän me päästä taas miehen kanssa treffeille! :wink Mummolan väellekin on yllätys, olen näet pantannut tiedon, että poitsu on oppinut kävelemään. Riemua riittää! :happy093
Mukavia treffejä ja lapselle turvallista taaperrusta.

Me ollaan anoppilassa käymässä. Poika on ihan innoissaan ja isovanhemmat myös. Kesällä nähdään melkein joka viikko, nyt edellisestä kerrasta on kaksi kuukautta. Poika on oppinut sinä aikana vaikka mitä, erityisesti puhe on tullut selkeämmäksi.
 
Muutama rivi minultakin.
Olen lukenut viestejänne, mutten ole ehtinyt kommentoimaan.

Hippuselle paljon onnea ja hyvää odotusta. ❤ Yritä olla levollisin ja luottavaisin mielin.

Kaikille muille paljon peukkuja ja tsemppiä niin vauva- kuin työjuttuihinkin.

Täällä menee ok. 35. raskausviikko on käynnissä. Öisin jalkoja särkee ja närästys piinaa liki 24/7. Mutta ei se mitään.
 
Täällä kp24 ilman tuhrua! Edelliset kierrot 21-26 ja aina vähintään se 2 päivää tiputtelee. Oon maltilla mukana mutta taas onnellinen ilman tuhrua! Ei sit minkäänlaisia oireita. Välillä juilasee mutta yleensä tässä vaiheessa jo kokoaikainen menkkaolo päällä. Kauanko nuo siittiöt siis elävät? Ajattelin että kuinka monta päivää tuolla kp 12 humpsimisella voisi kattaa?
 
Takaisin
Top