Pelot ja huolet

Voiko harkka supistuksia tulla jo nyt? Rv 11+2
 
Voi. Mulla on tullut muutamia nyt varmaan viikon-kahden ajan (nyt 11+1). Edellisestä harkat alkoi rv9 ja kipeäksi ne muuttui rv15. Nyt etenkin kipeänä ja lievässä nestevajauksessa huomaa helposti kun kohtu kovettuu. Pitäisi muistaa juoda....
 
Voi. Mulla on tullut muutamia nyt varmaan viikon-kahden ajan (nyt 11+1). Edellisestä harkat alkoi rv9 ja kipeäksi ne muuttui rv15. Nyt etenkin kipeänä ja lievässä nestevajauksessa huomaa helposti kun kohtu kovettuu. Pitäisi muistaa juoda....

Paljon sinä juot päivässä? Mulla menee 2-2.5l vettä
 
Täälä kans alkanu 11+0 harkkasupparit, edellisestä alkoi kipeänä rv15. Syntyi lopulta 3vk jälkeen rv37+1, katotaan miten nyt menee.
 
Ihan liian vähän, ehkä max. 1,5litraa päivässä. Ennen kun meillä alkoi keittiöremppa, niin meni varmasti se 2-3litraa, kun aina hanan ohi mennessä tuli hörpättyä, mutta nyt kun meillä ei oo yli kuukauteen ollut vesipistettä keittiössä, niin ei tule juotua :meh:
 
Nää ei oo yhtään mukavia vaikka ei kivuliaita ole. Töissäkin kauhea Härdelli.
 
Mä olen päättänyt nyt uskaltaa iloita tästä raskaudesta vihdoin. Tähän mennessä oon jossitellut ja suojellut itseä menetykseltä erilaisin ajatuskeinoin. Mutta totta puhuakseni, jos jotain kamalaa sattuu eikä meille tulekaan vauvaa, kyllä se tuska on silloin aivan sama kuin se että olisin muka jotenkin pessimististi siihen valmistunut ja varautunut. Joten nyt aion antaa itselleni luvan nauttia ja uskalsin ostaa jopa ensimmäisen Newbien bodyn+housut ja olen vain ihastellut niitä :happy:
 
Empu tuohon tilaan pyrin itsekin pääsemään, vielä kunnolla onnistumatta. Hoin jo paljo ennenkuin raskauduin että kolmannesta vain nautin, ja paskat, oon pelännyt vielä enemmän ku kahdes aiemmas. Ainoa jossa en pelänny oli kkm.
 
Niemja, se on varmasti hankalaa kun on ikävä kokemus jo takana. :sad001 Mutta se ei tarkoita etteikö kaikki menisi nyt hyvin! Jos murehtii koko ajan kaikkea etukäteen voi olla että murehtii vielä kahteen kertaan.
 
Mistäköhän on kyse?Pitäisikö ottaa lääkäriin yhteys? Ulosteen jälkeen yksinään tuli kastemadon maksunen ja levyinen vaikeasti tullut suikale kirkkaan värinen.Muistutti hieman muovi suikaletta.Onkohan jotain limaa,matoja vai mitä?
 
Mistäköhän on kyse?Pitäisikö ottaa lääkäriin yhteys? Ulosteen jälkeen yksinään tuli kastemadon maksunen ja levyinen vaikeasti tullut suikale kirkkaan värinen.Muistutti hieman muovi suikaletta.Onkohan jotain limaa,matoja vai mitä?
Voisiko olla lapa/heisimato? Kuulostaa oudolta, kannattaa kysästä lääkäristä.
 
Tänään iski kyllä kunno. ahistus päälle, kun lätkästiin tuo ASA-lääkitys päälle raskausmyrkytyksen ehkäisemiseksi. Onneksi on keinoja ehkäistä, mutta piru vie, jos ei se ehkäise. Ja kun pitää hakea neuvolasta verensokerimittari, kun valitin suun kuivuutta, että jos se radikin taas puhkeaa. Että sitten sitä saa taas vahdata sokereita ja yhhyh kaikkea kamalaa ja lapsen kintuista otetaan verta sitten vähän väliä ja se on ikävää. Ja kun. ennestäänkin ahdistaa työasiat ja pari muutakin, niin tuntuu ettei kohta enää jaksa. Että saisko vaan maata sohvalla ja katella vauvasarjoja (kiitos yle areena:Heartred, erilaiset teiniäidit ja Sami Kuronen alkaa jo tökkiä)
 
Tsemppiä ejams!

Mulle iski järkyttävä kutina ja pelkään jo kaikkia raskaushepatoosia yms.
 
Tsemppiä Ejams! Katoitko areenasta jo Emma Willis : syntymän ihme tjsp.? Mä kattelin eilen ja toissapäivänä kaikki jaksot :smiley-angelic006 Aika hurjaa menoa välillä, mutta joka kerta tuli kyyneleet silmiin kun pikkuinen syntyi :happy:
 
Kiitos temppelistä. Tänään ilmoitin töissä, että taidan hakea sairaslomaa, kun ei pää meinaa enää kestää.

Zeni kaikki jaksot katsottu, samoin Selfie-odottajat. Mitähän sitä sitten, alkaa olla tuota aikaa katella.

Tänään oli myös verenpaineet koholla, tästä se sitten lähtee. :sad001
 
Netflixis on paljo hyviä sarjoja :D

Mutta kamalaa ejams, toivottavasti ei pahaksi yltyisi silti että pääsisit edes hyville viikoille :sad001 milläs viikolla se alkoi esikoisesta?
 
Onko täällä pelkosektion saaneita? Millähän raskausviikolla saan minulle luvatun lähetteen pelkopolille? Pitääköhän odottaa kauankin? Tiedän että sektiosta saatetaan kyllä sopia vasta hyvinkin myöhään. Keskusteluavulle olisi jo kyllä tarvetta ja edes vähän asioiden läpikäymiseen.
 
Takaisin
Top