Joulukuun kuulumiset

Pogo

Sanavalmis juttuseppä
Elokuun äidit 2019
Tammikuiset 2022
Lokakuiset 2023
Tänne ajattelin, että vois ketjuihin kuulumatonta kertoa tai muuten vaan avautua, tsempata jne.

Mä aloitam heti. Aloitin uudessa työpaikassa lokakuun puolivälissä ja työkavereiden kans on lounaalla ollut muustakin puhetta kuin pelkästä työstä. Tänään kerroin, että eilem vedin pellillisen pitsaa ja tunti siitä mulla oli uudestaan nälkä. Yks työkaveri innostui, että hei sä olet raskaana. En myöntänyt enkä kieltänyt vaan yritin selitellä. Saa nähdä miten pitkään pystyn pitämään salassa työkavereilta.
 
Mul on kans ongelmana et miten saan töissä pidettyä tän salassa :rolleyes: Mun lähimmät kollegat tietää meidän keskenmenosta ja yrityksestä mut haluisin viel ainaki hetken pitää tän salassa. Turvotus on vaan sellanen et näytän siltä ku olisin kuudennella kuulla raskaana ja vaikka kuinka oli tänään löysä paita päällä ni silti maha näky. Yritä siinä sit selittää et ”joo vähän tuli lounaalla syötyä liikaa”:angelic::hilarious:
 
Mä nyt en tiedä mihin muuhun ketjuun avaudun,mutta hemmetti.. piti toki tehdä varmistus testi tänään. Tai pari. Ja kumpikaan ei toiminut :mad::mad::mad: kahdesta eri paketista vielä. Ärsyttää niin paljon että naurattaa jo itteänikin tää ärsytys
 
Mä testaan noi mun halpistestit pois joita muuten riittää. Varmaan vielä tammikuussakin tulee testattua. Enempää en aikonut ostaa kun sen verran selkeä tulos on jo muilla paitsi näillä halpisliuskoilla.
 
Mä nyt tein sen vikana mikä jäi, ja kyllä siihen viiva tuli. Samanlainen kun eilen tai aavistuksen vahvempi. Mutta oli jännän näköinen,ihan kun olisi ollut kastunut joskus jo :bored:o_O mutta lähti muuten kyllä toimimaan normaalisti

Taidan ostaa kaupasta jonkun digin ja tehdä sen aamulla..
 
Montako testiä ootte tehneet? Mä tein 27.11. aamulla ja illalla testit, molemmissa oli selkeä vahva plussa. Uuden tein sitten vielä eilen 3.12. aamulla ja edelleen vahva plussa eli kai se uskottava on :pompus: Sitä jo niin odottaa, että pääsee varmistumaan siitä, että tuolla joku tyypperöinen kehittyy :love7 En ajatellut raskautuvani, kun fyysisiä tutkittuja juttuja on mun miehellä ollut mutta ollaan kyllä niiiiiiin onnellisia nyt tästä ihanasta uutisesta :Heartbigred
 
Luruh, mulla on ihan sama ongelma. Testejä tosin on km:n jälkeen ties miten paljon ja niihin halpisliuskoihinkin on vaan saatava se selkeä plussa mitä ei vielä ole tullut.
 
Pogomamma, mä halusin saada testiin kunnon viivat ja digiin 3+ mut silti koko ajan takaraivossa et mitä jos ei ookaan oikeessa paikassa tai et menee kesken eikä oikeen ees auta et oireita on vaikka muille jakaa mut silti epäilyttää :sorry:
 
Luruh, tein äsken yhden testin, johon tuli ennen aikojaan plussa. En vaan voi uskoa, että oisin taas raskaana, vaikka testit näyttää plussaa ja mun maha näyttää siltä kun oisin viimeisillään raskaana. Koita tätä sitte peitellä töissä kun ei oo tottunu käyttämään telttoja päällä.
 
Pogomamma, sama mulla. Turvotus saa näyttämään siltä kun ois vähintäänkin puolessa välissä raskautta, töissä tänään pari kaveria katto vähän pitkään mut onneks ei kysyny mitään. :rolleyes:
 
Mä oon tehnyt testejä varmaan 20 eikä vieläkään oo kunnon leffaviivoja. :shifty: Ostin aamuksi viikkonäytöllisen kun menee hermo liuskojen kanssa. Keskenmeno taustalla saa kyllä tosi epävarmaksi. Ei oo yhtään luottoa.
 
Mä nyt en tiedä mihin muuhun ketjuun avaudun,mutta hemmetti.. piti toki tehdä varmistus testi tänään. Tai pari. Ja kumpikaan ei toiminut :mad::mad::mad: kahdesta eri paketista vielä. Ärsyttää niin paljon että naurattaa jo itteänikin tää ärsytys
Minkä merkin testejä oli? :eek:
 
Mulla oli jo eka(4+3) tosi vahva ja toka oli jo himmeempi ku eka (5+0). Mut mitä korkeempi hcg, nii se alkaa sit vaaleneenki, koska se testi ei enää tunnista sitä. Esim viikon tai kahen päästä pitäs olla jo vaaleempi huomattavasti. Eli jos tuon kans ongelmaa nii jossain luin vinkin et lantraa veellä pissaa ja testaa siittä.
 
Mä oon tehnyt testejä varmaan 20 eikä vieläkään oo kunnon leffaviivoja. :shifty: Ostin aamuksi viikkonäytöllisen kun menee hermo liuskojen kanssa. Keskenmeno taustalla saa kyllä tosi epävarmaksi. Ei oo yhtään luottoa.
Millä viikoilla oot? Tuohon ylempään jo vähän vastasinki.
 
Mä palaan esikoisen jäljiltä töihin uuden vuoden jälkeen. Meillä töissä ei pysy mikään salassa, semmonen juorukerho se on. Onneks on noita easkauskiloja edellisestä, turvotusta vaan sattuu olemaan. Esimiehille on vaan pakko kertoa, etten joudu työpisteelle mikä voi vaarantaa sikiön. Ja koska sekin työpiste kuuluisi mun tehtäviin niin eiköhän nyo lähimmät työkaverit tajuu aika nopeesti. Edellisessä raskaudessa ei pahemmin pahoinvointia ollut pientä etovaa oloa lukuunottamatta, nyt tuntuu olevan vähän pahempi oli että saa nähdä alkaako tällä kertaa yrjööminen. Sitten ei ainakaan pysy salassa pitkään! Jahas.. ei muuta ku neuvolaan soittamaan!
 
Siis tää epäluuloisuus on kamalaa. Koko ajan aatelee onko tää pieni vatsakipu ihan ok ja jos jotain tuntuu alapäässä että nytkö alkoi verenvuoto
 
Mulla tänään viikkoja 5+6 ja tosiaan nousussa on vasta (testejä on tullut tehtyä paljon). Eilen Digi näytti vielä 2-3 :arghh: ja paniikki kasvaa mut tänään tuli melkein leffaviivat aamusta niin koitan pitää itseäni järjissäni. Ehkä testaan digillä vielä viikonloppuna jos sais 3+. Mun mielestä on ennen noussut nopeampaa (takana kuitenkin 6 lasta ja toi kkm vko:lla18 että testejä on kyllä tullut tehtyä paljon) mut ehkä oon sit jo niin vanha et kroppa on hidastunut. :D o_O Tämmönen vainoilu on kyllä syvältä.
 
Maimee, mä voin hyvin samaistua.
 
Takaisin
Top