Millaisia raskausoireita sinulla on?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Millaisia raskausoireita sinulla on vai onko (vielä) ollenkaan?

Täältä löytyy artikkelimme alkuraskauden oireista - kuulostaako tutulta?

Täältä voi puolestaan lukea, mitä kaikkea keholle tapahtuu raskausaikana.
 
Onko muilla vielä ilmenny oireita?

Itellä on ihan järkky kipeet tissit ollu nyt viikon ja pahoinvointi rupee nostaa päätään. Lisäks aika monet hajut on ruvennu ällöttää :rolleyes:
 
Mulla on tissit alkaneet olla nyt arat. Ja vielä kun tuo kuopus käy aika tiuhaan maidolla, auts. :grin
Jotain pientä repimistä tuntui tänään alavatsalla. Ja silloin kun menkkojen olisi pitänyt alkaa oli myös menkkajomoja.
Lisäksi hieman alkanut etoa. :wtf:

Jännä nähdä millainen raskaus tästä on tulossa!
Kun esikoisen oli täysin oireeton (ainoana ennenaikaiset supistukset) ja kakkosen raskaudessa taas oli kaiken maailman oireita. :rolleyes:
 
Mua kans jännittää et minkälainen raskaus tästä on tulossa. Esikoisen raskaus oli ihan hirvee. Kärsin siis ekat 3kk jokapäiväsistä migreeneistä ja pahoinvoinnista rv32 asti. Kävin ihan tiputuksessaki ku olin niin kuihtunut ja lopulta päädyttiin sit kiireelliseen sektioon :rolleyes: Toivon niin et tää ois huomattavasti helpompi raskaus :p
 
Luruh, Voi kuulostaapa hurjalta! :nailbiting: Itsekin migreeniä sairastan, joten kuulostaa aivan järkyttävältä tuo että joka päivä.. Onneksi raskaudet tosiaan ovat erilaisia ja tämä voi poiketa edellisestä täysin! Toivon ainenkin niin kohdallasi. :rolleyes:
 
Mulla esikon raskaus oli melkeimpä oireeton, niin kans jännä nähdä, että tuleeko nyt sit kaikki mahdollinen! :wideyed:

Mulla ei vielä ole muita oireita kun jäätävä väsymys, palelu iltaisin ja pissalla ramppaamista.
 
Nukuttaa ihan kauheesti!! Vois vaan nousta vessaan ja syömään välillä ja jatkaa unia.
Välillä pienintä tyttöö haliessa on myös tuntunut niinkun maito alkais nousta rintoihin, varmaan vaan kuvittelen :D
 
Täällä on ollu väsymystä ja vessassa ravaamista jo viime viikolta, tää viiikon alkuun tuli mukaan liitoskivut ja turvotus. Pahaolo/oksetus tuli viikonloppuna kuvioihin.

Ja ite asiassa mulla on myös ollu tuota palelua iltasin varmaan sen kaks viikkoo jo. Tissit on ollu eka kerran tänään arkana.
 
Paleltaa ja janottaa (ja sitten myös pissattaa), ja tissit on tosi arat. Välillä mahassa nipistää. Ja yöt nukun tosi huonosti kun on kaikenlaisia outoja unia (yleensä en muista niistä mitään) ja sitten on vaikea nukahtaa uudelleen. Mut tosi hyvä olo, kun on tätä raskautta niin toivottu!
 
Mua on taas vähän alkanut pelottaa tää oireettomuus! Edellisessa raskaudessa oireettomuus tiesi keskenmenoa! :sad001
Esikoisen alkuraskaudessa oli kova väsymys ja palelu ja nännit tuli jossain vaiheessa kipeiksi. Muita oireita ei ollut. Nyt on oireina iltaisin palelua ja väsymystä, muttei niin pahaa kun esikoisesta. Nyt on myös unettomuutta ja tuntuu, että sydän lyö jotenkin nopeemmin. Ja pissattaa enemmän, kun ennen. Mutta silti jotenkin nyt toivois jotain isoa ja mahtavaa raskausoiretta, että tietäis kaiken olevan hyvin! :sorry: Nyt viikkoja vasta 5+0, mutta km jätti jälkensä... :sad001
 
peruna86, Mulla vähän sama että oireettomuus on alkanut mietityttää.. Ja sekin että mulla kesti tosi pitkään ennen kuin viiva alkoi edes hitusen vahvistua. Mutta päivä kerrallaan.
Tsempit myös sinne peruna näihin piinaaviin päiviin! Raskaudet on kuitenkin niin erilaisia, ettei yhtään voi vertailla. Varmasti kaikki hyvin huolistasi huolimatta ja onhan tuossa jo oireita! :)
 
Täällä on kyllä havaittavissa aivan järkyttävä turvotus. Toki siis maha nyt ei sinänsä ole kasvanut vielä, mutta turvottaa kuin pahemmankin ylisyödyn joulun jäljiltä, huoh! Kohta jo alkaa housut kiristämään!
 
Mä oon ruvennu palelee koko ajan. Nytki töissä kolme pitkähihasta päällekäin ja silti tärisen kylmästä. Lisäks on kans niin hirvee turvotus et oli pakko aamulla vetää mammahousut jalkaan ku farkut kiristää niin pahasti :grin
 
Mulla on kaikki ensioireet nyt hälvenneet. Turvotukset poissa. Palelukin varmasti flunssan aikaan saannoksia.
Ruskeaa tuhrua tuli eilen pyyhittäessä. Jaiks! Pahalta näyttää :sorry:
 
Mulla on kaikki ensioireet nyt hälvenneet. Turvotukset poissa. Palelukin varmasti flunssan aikaan saannoksia.
Ruskeaa tuhrua tuli eilen pyyhittäessä. Jaiks! Pahalta näyttää :sorry:

Haluan olla optimistinen ja toivoa parasta sekä sulle, että itselleni, mutta mun km alkoi ruskealla tuhrulla. Oireita ei ollut alun alkaenkaan! :sad001
Toivotaan, että näin ei sulla ole! Eikä mullakaan! :rolleyes:
 
Kyllä tämän juu tiedostan. Ja en tiedä onko tää jotenkin "kylmästi" sanottu, mutta ehkä tämän ei ollut nyt tarkoitus kun ajankohtakin olisi ollut huonoin mahdollinen. Toki mua surettaa..

Toivon sydämestäni peruna sulle myös että kaikki hyvin! :Heartred :)
 
Mä uskon, että asiat tapahtuu niin kun ne on tarkotettu! :Heartred Tottakai harmittaa, jos eka annetaan aihetta iloon ja sit se viedäänkin pois, mutta kaikesta selviää, päivä kerrallaan! :Heartred
 
Takaisin
Top