Plussa vai ei?

Heippa.

Liityn joukkoon mukaan. Mulla takana km rv 7+6. Nyt sen vuodon jäljiltä kp18. Ovistestejä oon yrittäny tehdä, mutta en oo bongannut ovista. Aloitin kp13, eli en nyt tiedä, olinko ajoissa vai myöhässä testien kanssa. Nyt päätin lopettaa koko testailun. Eilen tein varalta raskaustestinkin, kun huono olo iski. Se oli tottakai negatiivinen. Mutta huono olo jatkuu edelleen. Lätytkin vaan oksetti, kun niitä tänään iltapalalle lasten kanssa paistettiin. :depressed: Naama kyllä kukkii, niin kuin aina kierron loppupuolella. Hämää vain tämä huono olo. Kiertokaanhan ei toki vielä pitkällä ole... Ei auta kuin odotella, josko täti jossain vaiheessa kurvaisi, kun ei kierron pituudesta ole hajuakaan keskenmenon jäljiltä.
 
Täällä kp 14, ovista en tikuttanut mutta ollut varmaankin myöhään eilen illalla/-tänään :grin
Huomisen lasken varmaankin dpo 1, eli erittäin tylsää aikaa elellään :wacky:

Uu mutta samoilla piinoilla mentäis ehkä suunnilleen. Jos huomen on haaleenpi ovistikku ku tänään nii huomen siis sitten dpo0(?) Tää asia on aina yhtä vaikee :hilarious: eli jos tänää lh huippu ja ovis huomenna nii onko huomen dpo0 (aattelen aina sen oviksen seukki päivälle lh huipusta vaikka onhan siinä mahdollisuutena se kaksii päivää)?

Mutta siis joka tapauksessa aika samoilla mennää:3some:grin
 
Heippa.

Liityn joukkoon mukaan. Mulla takana km rv 7+6. Nyt sen vuodon jäljiltä kp18. Ovistestejä oon yrittäny tehdä, mutta en oo bongannut ovista. Aloitin kp13, eli en nyt tiedä, olinko ajoissa vai myöhässä testien kanssa. Nyt päätin lopettaa koko testailun. Eilen tein varalta raskaustestinkin, kun huono olo iski. Se oli tottakai negatiivinen. Mutta huono olo jatkuu edelleen. Lätytkin vaan oksetti, kun niitä tänään iltapalalle lasten kanssa paistettiin. :depressed: Naama kyllä kukkii, niin kuin aina kierron loppupuolella. Hämää vain tämä huono olo. Kiertokaanhan ei toki vielä pitkällä ole... Ei auta kuin odotella, josko täti jossain vaiheessa kurvaisi, kun ei kierron pituudesta ole hajuakaan keskenmenon jäljiltä.

Tervetuloa :welcome

Joo täydet sympatiat ensinnäkin km:sta :Heartpink

Sitte kyllä sympatiat myös siitä että km jälkeen voi olla vaikee siitä eka kierrosta saada kiinni. Voihan se olla et ovis oliki kp11 tai 12. Nul yleensä se kk kierto jotai 28-30 (kai) joten ovis suunnilleen sillo kp14-15. Mut km jälkeen gynellä käydessäni povasi ultratessa et siinä kp10-12 ois ovis (gynellä käynti siis kp11). Että voihan se km vähä heittää kiertoa. Voisko olla mahdollista että jos ovis ois ollu vaik kp 11 sulla nyt nii ois tärppi käyny ?
 
Heippa.

Liityn joukkoon mukaan. Mulla takana km rv 7+6. Nyt sen vuodon jäljiltä kp18. Ovistestejä oon yrittäny tehdä, mutta en oo bongannut ovista. Aloitin kp13, eli en nyt tiedä, olinko ajoissa vai myöhässä testien kanssa. Nyt päätin lopettaa koko testailun. Eilen tein varalta raskaustestinkin, kun huono olo iski. Se oli tottakai negatiivinen. Mutta huono olo jatkuu edelleen. Lätytkin vaan oksetti, kun niitä tänään iltapalalle lasten kanssa paistettiin. :depressed: Naama kyllä kukkii, niin kuin aina kierron loppupuolella. Hämää vain tämä huono olo. Kiertokaanhan ei toki vielä pitkällä ole... Ei auta kuin odotella, josko täti jossain vaiheessa kurvaisi, kun ei kierron pituudesta ole hajuakaan keskenmenon jäljiltä.

Mulla on joskus ovis kp 6/7 jopa joten olisi se voinut olla. Itselläni km:n jälkeen ekat menkat tuli kolme kk sen jälkeen avustetusti ja nyt oli eka clomikierto. Kp 9 kävin ultrassa johon lääkäri tuumasi että tuskin onnistuu tässä kierrossa ja kuitenkin nyt on haalea plussa tehty olojen perusteella. Mulle ei sanonut follin kokoa ei mitään mut asun ulkomailla ja täällä noi on vähän hällä väliä..
Mulla alko ellottaa heti pari päivää oviksesta jos en syönyt kunnolla ja eilen väsymys ja migreeni. Paljon plussatuulia sinne, kyllä oireet voivat alkal hyvinkin aikaisin näköjään :hungover::wink
 
Sadetuuli, kyllähän se mahdollista olisi, että ovis oliskin ollut jo aiemmin... Vuoto kun ei kestänyt kuin 6-7 päivää. Ja mahdollisuus ollaan kyllä annettu tärpille heti.

Kyfi, kiitos positiivisesta esimerkistä ja onnea kovasti plussasta. ❤️ Ja itseasiassa mullakin kyllä iski eilen pitkästä aikaa migreenin. o_O Ja ennen keskenmenoa alkuraskaudessa oli heti pahoinvointia, jo noin rv 3+3. Sitä ennen viimeisin raskaus olikin v. 2009, enkä muista yhtään oireita näistä aikaisemmista raskauksista, jotka päättyivät onnellisesti. Mutta joo, ehkä pitää uskaltaa toivoa kuitenkin sitä plussaa, koska aika vahva pahoinvointi kyllä on. Koko ajan maistuu oksennus suussa. Eikä oo mahatautiakaan lähipiirissä... :wink
 
Uu mutta samoilla piinoilla mentäis ehkä suunnilleen. Jos huomen on haaleenpi ovistikku ku tänään nii huomen siis sitten dpo0(?) Tää asia on aina yhtä vaikee :hilarious: eli jos tänää lh huippu ja ovis huomenna nii onko huomen dpo0 (aattelen aina sen oviksen seukki päivälle lh huipusta vaikka onhan siinä mahdollisuutena se kaksii päivää)?

Mutta siis joka tapauksessa aika samoilla mennää:3some:grin
Joo, eli dpo 0 niin on ovulaatio :grin päästään yhdessä jännäilee:p
 
Missä vaiheessa muilla kierrot?

Täällä elellään kp7 ja edelleen runsaat menkat. Viimeks kesti 9 päivää. Okei taustatietoa siis kun oon kirjotellut enemmän tuolla 2018-ketjussa, mulla on nyt siis neljännet kuukautiset synnytyksen(9/17) ja tokat kuukautiset imetyksen lopettamisen(09/18) jälkeen. Viime kierto oli 43 päivää ja kaks edellistä 130+. Flo ennustaa ovista vasta kp29 eli 2.12.
 
Ei pitänyt tehdä mutta tein tänäänkin... huomenna en kyllä tee! :D
ImageUploadedByVau Foorumi1541825913.147676.jpg
dpo 8
 
Muokattu viimeksi:
Täällä elellään kp7 ja edelleen runsaat menkat. Viimeks kesti 9 päivää. Okei taustatietoa siis kun oon kirjotellut enemmän tuolla 2018-ketjussa, mulla on nyt siis neljännet kuukautiset synnytyksen(9/17) ja tokat kuukautiset imetyksen lopettamisen(09/18) jälkeen. Viime kierto oli 43 päivää ja kaks edellistä 130+. Flo ennustaa ovista vasta kp29 eli 2.12.

9 päivää!!! Kyllä naista voidaan kiusata monella tavallava :woot: iik!
 
Mulla kai on viivalasit päässä mutta... :pompus::grin

Mun viivalasit on tippunut kyydistä näiden yrityskiertojen myötä :D yritän malttaa seuraavan testin tehdä vasta dpo 11, silloin ehkä jotain jo näkyis jos näkyäkseen. Saa nähdä maltanko. Varmaan en. :D
 
Mun ei pitäny kans tehdä ku aikasintaa tänää illalla seuraava testi mut tein jo eilen illalla kun rupes häiritsemään se viivanpaikka. No tein oikee apteekin ultran ja puhdas nega tuli. :shifty:
Tänään en kyllä varmana testaa. Huomenna aamulla jos tekis siinnä toivossa et sais vielä sen isäenpäivälahjan:grin Mut jos huomenna ei tuu noilla herkillä plussaa niin tuskin on sitten edes tärpännyt:sad001 Tänään kun on kp26/29 ja noin dpo11
 
Mun ei pitäny kans tehdä ku aikasintaa tänää illalla seuraava testi mut tein jo eilen illalla kun rupes häiritsemään se viivanpaikka. No tein oikee apteekin ultran ja puhdas nega tuli. :shifty:
Tänään en kyllä varmana testaa. Huomenna aamulla jos tekis siinnä toivossa et sais vielä sen isäenpäivälahjan:grin Mut jos huomenna ei tuu noilla herkillä plussaa niin tuskin on sitten edes tärpännyt:sad001 Tänään kun on kp26/29 ja noin dpo11

Se on niin kauheeta kun vaikka päättää olla testaamatta niin uteliaisuus ja halu nähdä se pieni haamu voittaa.. mä kans tuhlasin apteekin ultran jo dpo 7 eli ei mitään järkee :D mä oon päättänyt että tuo viimeinen pc testi mikä on jäljellä tulee oleen ainoo testi enkä osta lisää ELLEI sitten tule oikee haamu ja sen vahvistumista haluaa alkaa seurailla.
 
Se on niin kauheeta kun vaikka päättää olla testaamatta niin uteliaisuus ja halu nähdä se pieni haamu voittaa.. mä kans tuhlasin apteekin ultran jo dpo 7 eli ei mitään järkee :D mä oon päättänyt että tuo viimeinen pc testi mikä on jäljellä tulee oleen ainoo testi enkä osta lisää ELLEI sitten tule oikee haamu ja sen vahvistumista haluaa alkaa seurailla.

Jep, miten joku testien tekeminen saa ihmisen näin sekasin:wacky: :hilarious:
 
Mäkin testasin aamulla, vaikkei pitäny :laughing002 Ja eihän siinä mitään näkynyt. Huomenna meinasin testata vielä isänpäivän kunniaksi ja sitten loppuu mun turhat testailut. Paha kun tilaa netistä noita tukkupakkauksia, niin niitä testejä on sit kotona niin paljon, ettei tarvii säästellä :rolleyes: Ja nyt on vielä joka viikonloppu tulossa pikkujouluja, tupareita yms. joita varten on oikeestaan pakko testata :wink
 
Takaisin
Top