Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

Ei tämä kyllä kiinnittymisvuotoa voi olla :-( Menkat 8 päivää etuajassa. Huolettaa kun yleensä on aika säännöllinen kierto.
 
Menin testaamaan tänään... yh en tiiä onko se haamujen haamu vai viivanpaikka. Mutta livenä selvästi näkyy. Testasin toissa päivänä ja silloin ei tullut yhtään mitään.
 

Liitteet

  • 1538816539882.jpg
    1538816539882.jpg
    44.4 KB · Katsottu: 551
Tältä näyttää ovistesti, toki eri vessa käynniltä
 

Liitteet

  • 1538846877318.jpg
    1538846877318.jpg
    33.5 KB · Katsottu: 530
Viime perjantaina oli siirto.Eilen illalla-yöllä oli semmoista jännää tuntemusta kun aloin nukkumaan ja sitä yöllä myös oli.Päivällä myös on ollut.Tänään tunne ollut sellainen välillä kirvely,polte,kutina ja pistevä myös tuikkiva jomottelu.Siirron jälkeen ei ole päivääkään ollut sellaista ettei jotain jomotusta olisi nyt vain voimakkaasti tuntee kaikki jomotukset ja tuntemukset.
 
Täälläkin piinailen. Kuukautisiin 5-8 päivää.. oireet kyllä samanlaiset kuin ennen menkkoja ja tasan 1 tärppi tälle kiertoa, että pessimisti ei pety koskaan :smiley-angelic006
 
Tämä piinailu on raastavaa näin alkion siirron jälkeen.Jomotuksia on edelleen mutta ei niinkään voimakkaana kuitenkin niitä jomotuksia on.Valkovuotoa paljon ja limoja paljon myös.Eilen kauhean kuuma olo mikä näkyi iholla lämpönä.Tuon lämpö jutun huomasi ulkopuolisetkin ja sain ihmettelyjä.19.10 olisi testipäivä ja mietinkin sitä että milloin sitä uskaltaa testa luotettavin mielin vasta testipäivänä? Siirrosta nyt 5päivää. Rinnatkin myös arat.Toiveet niin hirveän korkeat että pelkään että jos nämä jomotukset, on jotain punktion toipumiseen liittyvää tai jotain kuviteltuja jomotuksia.Mitä täällä foorumeilla on ollut niin ei sitä kiinnittymistä ja raskautta aina ole tuntenut ennen kun testi on tehty tai viikot pidemmällä.Kuitenkin miettii tälläisiä että raskaus voi alkaa vaikka itse et tuntisi kipuiluja tai mieliolisi mikä olisi.
 
Hei täällä kans epätoivoinen piinailija. Sori, piiitkä teksti tulossa. :banghead:

Nyt ekaa kertaa melkein 3 vuoteen menkat oikeesti myöhässä, kp 43/32 (+-3). Tein lauantaina kp41 clearbluen ja eka näytti mun silmään negalta. Sit myöhemmin päivällä oli pakko kurkata vielä testiä ja mukamas näin pystyviivan ilmestyneen ja se oli siellä vielä tänäänkin..

Tänään iltapäivällä sitten alkoi menkka kivut ja hulahti verta vessassa käydessä ja ajattelin menkkojen alkaneen. Verta tuli ehkä maks. ruokalusikallinen. Reilu 4 tunnin aikana ei siteeseen tullut kuitenkaan kuin tuhrua, pyyhkiessä selkeesti kyllä. Ei siis mulle normaalia. Nyt illalla alkoi kivut taas ja kuumavesipullon kanssa oon koko illan halaillu. Tämäkään ei mulle normaalia.

Jostain syystä vielä toivon kipinää haluan pitää yllä, että olisin raskaana.

Onko täällä muita joilla ollut samanlaista?
 
Hedi88: Mulla on joskus ollut vastaavia mutta aina ne menkat on sieltä tulleet kuitenkin. Mutta jospa sun tapauksessa olisi vielä plussa testi mahiksia. Clear bluen testit on huonoja kun niihin tulee aika selkeitä haamuja, kokeiles jtn muuta testiä ja nyt jo pitäisi alkaa näkymäänkin jtn ihan sama millä testaat. Tsemppiä :)

Heitsulle tsemppiä, ei ole montaa päivää enää kun voit testailla. Rohkeesti vaan, pitäähän se tulos jokatapauksessa selvittää ennemmin tai myöhemmin. :happy:

Kide: Kyllä toi näyttää aika vahvalle haamulle mun silmään. :nailbiting: Toivotaan että tarraa kunnolla ja pian on selkeä plussa.

Omaa: Kylläpä juoksuttaa taas vessassa. Tätä kroppa tekee aina ovisten aikaan mutta ei juurikaan jälkeen ja tänään dpo 6 -eli tosi aikaista. :angelic: Eilen ja tänään ollut sellanen juiliminen ja välillä tasainen paine alamahassa että joko se aukkari sai jtn aikaan tai sitten vois ajatella matkalaistakin. Saapas nähdä. :cat:
 
Shiruli, kiitos. Kyllä ne menkat nyt vaan taitaa olla. Huoh. No testaan vielä ku saan liuskat postissa.

Ja toivottavasti sulla olis parempi onni. :cat:
 
Kävin juuri äsken testikaupoilla loppu viikon testit ostamassa pc testi.Meinaan ehkä aamulla testata riippuen siitä tuleeko pupu pöksuun :)
 
Takaisin
Top